Saison 2006/2007-untere Ligen
so, aber jetzt wieder zum thema!
das wuchenänd stoht die zweiti rundi in dr 4. liga, gruppe 6 uf em programm, do mini tipps:
black - allschwil 3-1
dr startsieg vo black isch schwer yzschätze, allschwil wird aber d'absänz vo ihrem trainer in dr vergangene wuche z'spüre becho.
therwil - italia 4-0
klari sach, therwil macht do kurze prozäss
milan - transmontanos 4-3
beidi schwach gstartet, zum erste sieg für dr ufstieger längts aber nid
bco - binnige 2-5
comeback für 1 spiel vom digge als chef-trainer, das wird entsprächendi würkig zeige! usserdäm sin geschter no 2 spielberächtigunge vo transfers ytroffe.
congeli - morgarte 5-0
congeli eifach z'stark für d'nsu, dr ex-binniger wird das scho regle!
das wuchenänd stoht die zweiti rundi in dr 4. liga, gruppe 6 uf em programm, do mini tipps:
black - allschwil 3-1
dr startsieg vo black isch schwer yzschätze, allschwil wird aber d'absänz vo ihrem trainer in dr vergangene wuche z'spüre becho.
therwil - italia 4-0
bco - binnige 2-5
comeback für 1 spiel vom digge als chef-trainer, das wird entsprächendi würkig zeige! usserdäm sin geschter no 2 spielberächtigunge vo transfers ytroffe.
congeli - morgarte 5-0
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
@digge:
wenni das gwüsst hät...
unseri zweiti:
BCO Alemannia Basel b - SC Binningen 5 : 3
und mir - mit schönem Bänggli:
BCO Alemannia Basel a - SC Basel Nord 7 : 2
TABELLENFUEHRER!!!!
PS: was lauft mit de Sportfründe? - go gwünne und denn nochär stresse?
nai im ärnscht - was isch gange?
wenni das gwüsst hät...
unseri zweiti:
BCO Alemannia Basel b - SC Binningen 5 : 3
und mir - mit schönem Bänggli:
BCO Alemannia Basel a - SC Basel Nord 7 : 2
TABELLENFUEHRER!!!!
PS: was lauft mit de Sportfründe? - go gwünne und denn nochär stresse?
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
nur 3 spiel die rundi in unserer gruppe...
laufeburg und gälterkinde bis jetzt no verluschtpunktlos...
US Acli - FC Laufenburg-Kaisten 1:4
FC Gelterkinden a - FC Pratteln 5:2
FC Türkgücü Basel - FC Bubendorf 2:1
negschte samschtig denne laufeburg gege gälti...
und under dr wuche auno 3 spiel...unter anderem
am donnschtig rhf-türkgücü
laufeburg und gälterkinde bis jetzt no verluschtpunktlos...
US Acli - FC Laufenburg-Kaisten 1:4
FC Gelterkinden a - FC Pratteln 5:2
FC Türkgücü Basel - FC Bubendorf 2:1
negschte samschtig denne laufeburg gege gälti...
und under dr wuche auno 3 spiel...unter anderem
am donnschtig rhf-türkgücü
-- prime crime --
"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"
"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
usrede?Digge hat geschrieben:himmeltrurig gsi. 3 stammspieler 2 stund vor spielbeginn abgseit... sogar no sälber und mit hirnerschütterig müesse schutte...
muesch das halt negscht mo akündige - LUUTHALS...
mir sin unter de bäum gstande bis öppe zum 3:2 für bco...
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
weiss nid ob mr mit de fählende gwunne hätte, aber es isch die ganzi stammverteidigung usgfalle... und mir hän grotteschlächt gspielt. vorallem immer mit hoche bäll, obwohl BCO im mittelfäld 1 kopf grösser gsi isch wie mir... naja, cha nur no besser wärde...Nino Brown hat geschrieben:usrede?nai saich
muesch das halt negscht mo akündige - LUUTHALS...
mir sin unter de bäum gstande bis öppe zum 3:2 für bco...
falls d stammverteidigung die isch wo letst wuche geg allschwil gspielt het denn guetnachtDigge hat geschrieben:weiss nid ob mr mit de fählende gwunne hätte, aber es isch die ganzi stammverteidigung usgfalle... und mir hän grotteschlächt gspielt. vorallem immer mit hoche bäll, obwohl BCO im mittelfäld 1 kopf grösser gsi isch wie mir... naja, cha nur no besser wärde...
@nino
immerno verletzt? het mi studiekolleg wider töpft?
nächst sunntig übrigens: fc allschwil - bco alemannia b
[CENTER]ITALIA CAMPIONE DEL MONDO 2006
[CENTER]GRAZIE RAGAZZI[/CENTER][/CENTER]
[CENTER]POOOOO PO PO PO PO POOOOOO POOOOOOOOOO[/CENTER]
My Music http://www.last.fm/user/NKBS/
[CENTER]GRAZIE RAGAZZI[/CENTER][/CENTER]
[CENTER]POOOOO PO PO PO PO POOOOOO POOOOOOOOOO[/CENTER]
My Music http://www.last.fm/user/NKBS/
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
[quote="NKBS"]falls d stammverteidigung die isch wo letst wuche geg allschwil gspielt het denn guetnacht ]
jäwoll het er - aber es stigt em langsam in kopf - sött mol ufhöre..
verletzt nüm - aber trainingsruckstand - kunnt scho wider...gueti Asätz..
jäwoll het er - aber es stigt em langsam in kopf - sött mol ufhöre..
verletzt nüm - aber trainingsruckstand - kunnt scho wider...gueti Asätz..
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
@Nino Brown: Ha s spiel vo de sportfründ gseh und es sin ganz klar d olympia spiler gsi wo blöd do hän! Nach dr 2. (berächtigte) rote karte sin sie in dr 80. min bim stand vo 0:1 eifach vom platz gloffe, denn händ sportfründ halt no s leere goal droffe. Mol abgseh vo däm hets no witeri unschöni szene gä, unter anderem e wieschte tritt ind eier vomne sportfründ, dr schuldigi olympia spiler het denn vom schiri inspiziänt nachem spiel no die roti karte gseh...
PS: Gruess vom tabälleführer 5. liga gruppe 4
MORGARTE ÜBERRASCHT, CONGELI ISCHS SICH ANSCHIENEND ZSICHER (E SPIELER VO IHNE HET MIT MIR SB DIPLOM KA UND ISCH SCHWER ÜBERHEBLIG GSIDigge hat geschrieben:so, aber jetzt wieder zum thema!
black - allschwil 3-1
HEHE SCHEEN DASS MINI ARBET SO HOCH YSCHÄTZISCH... BLACK HET ABER DHOSE VOLL KA UND HET SPIEL VERSCHOBE
therwil - italia 4-0
ISCHES UNENTSCHIEDE USGANGE, ÜBERRASCHIG!
AU UNENTSCHIDE, WIRD SPANNEND HINDEDURE
bco - binnige 2-5
WOASS DU BISCHES WIDR CHEEFFEE?, SCHAD HETS NID GLÄNGT FIR EUCH
congeli - morgarte 5-0
IHR HÄN MI IN DE VORBEREITIG ABR STÄRKER DUNGT ALS BCO, WAS ISCH LOSSSS??Digge hat geschrieben:weiss nid ob mr mit de fählende gwunne hätte, aber es isch die ganzi stammverteidigung usgfalle... und mir hän grotteschlächt gspielt. vorallem immer mit hoche bäll, obwohl BCO im mittelfäld 1 kopf grösser gsi isch wie mir... naja, cha nur no besser wärde...
PS NÖGGST wEEKEND STIGT DR vERGLICH FCA VS BCO...
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
au bim letschtemol sin si nit tschuld gsi!!!redders hat geschrieben:@Nino Brown: Ha s spiel vo de sportfründ gseh und es sin ganz klar d olympia spiler gsi wo blöd do hän! Nach dr 2. (berächtigte) rote karte sin sie in dr 80. min bim stand vo 0:1 eifach vom platz gloffe, denn händ sportfründ halt no s leere goal droffe. Mol abgseh vo däm hets no witeri unschöni szene gä, unter anderem e wieschte tritt ind eier vomne sportfründ, dr schuldigi olympia spiler het denn vom schiri inspiziänt nachem spiel no die roti karte gseh...
isch jetz eifach dr 2. hinterenander..
Russe was macheder nur falsch? wenigschtens händr gwunne!!!
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
die bco sin au nix, aber mir sin no weniger gsi, hän sackschwach gschuttet...RALE BALE hat geschrieben:IHR HÄN MI IN DE VORBEREITIG ABR STÄRKER DUNGT ALS BCO, WAS ISCH LOSSSS??
PS NÖGGST wEEKEND STIGT DR vERGLICH FCA VS BCO...
@ nkbs: jep, das isch 2/3 devo gsi gäge allschwil, isch immerno die gliich wie letscht saison, aber s'ganze mittelfäld isch neu!
hejo, die haue dr locker vom acker! eifach flach und schnäll spiele denn hän si kei stich. vorne hän si zwei relativ gueti stürmer, aber die muesch äng (wenn das wort nur mol mini verteidiger würde begriffe) decke, denn chönne si kei ball stoppe. em grosse mitti-mitti muesch uf de scheiche umestoh damit är nid cha wirble und denn hesch die mannschaft locker im griff... si sin relativ kopfballstark, isch aber au nid schwierig gsi gäge unseri wo alli fascht e kopf kleiner gsi sin... und mir deppe hän die ganzi zyt hochi bäll gspielt....RALE BALE hat geschrieben:dämfall hämmer chance am Weekend gg die BCO
hehehe im Spiel zerstöre simmer stargg! Worum bisch du widr Trainer?Digge hat geschrieben:hejo, die haue dr locker vom acker! eifach flach und schnäll spiele denn hän si kei stich. vorne hän si zwei relativ gueti stürmer, aber die muesch äng (wenn das wort nur mol mini verteidiger würde begriffe) decke, denn chönne si kei ball stoppe. em grosse mitti-mitti muesch uf de scheiche umestoh damit är nid cha wirble und denn hesch die mannschaft locker im griff... si sin relativ kopfballstark, isch aber au nid schwierig gsi gäge unseri wo alli fascht e kopf kleiner gsi sin... und mir deppe hän die ganzi zyt hochi bäll gspielt....
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
ich glaub ehner dir händ eifach vorem terrier angscht gha...Digge hat geschrieben:hejo, die haue dr locker vom acker! eifach flach und schnäll spiele denn hän si kei stich. vorne hän si zwei relativ gueti stürmer, aber die muesch äng (wenn das wort nur mol mini verteidiger würde begriffe) decke, denn chönne si kei ball stoppe. em grosse mitti-mitti muesch uf de scheiche umestoh damit är nid cha wirble und denn hesch die mannschaft locker im griff... si sin relativ kopfballstark, isch aber au nid schwierig gsi gäge unseri wo alli fascht e kopf kleiner gsi sin... und mir deppe hän die ganzi zyt hochi bäll gspielt....
also 2 gueti stürmer im 2 stimmt - si hän aber no meh...
dr grossi in dr mitti wie du ihn nennsch stoht dir sälber uf de bei umme bevor du nur "bapp" kasch sage - drzue e starke goalie (wo no e stärkere kunnt negscht week also strichsch dr dr sieg neume ane RALE) und wenns lauft e homogeni manschaftsleischtig wie gg. Binnige...usserdem isch unseri 2. no lang nit in beschtbesetzig...
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T