Ah, dorum goht's in Richtig Zemdil und GretliScott hat geschrieben:shemale?

Ah, dorum goht's in Richtig Zemdil und GretliScott hat geschrieben:shemale?
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
du hesch do ganz es falsches bild vo mir...Diggi_Eier hat geschrieben:Also nur vo däm, was y so vo dir do inne lies und das het so ziemlich mit Blose z'due ka, dass dini Tittegrössi pryys gisch und spitz wie'ne Moore bisch....?![]()
no zeig doch endlich mol es bild vo dir....tstsf_i_u_e_FCB!! hat geschrieben:du hesch do ganz es falsches bild vo mir...![]()
Was für e Bild sött-y denn ha. Y mein... mi stört's nid. Y find Fraue geil, wo mol e bitz uss sich uuse kömme. Sin aifach bi de andere Wyber meischtens als Schlampene vrschraue.f_i_u_e_FCB!! hat geschrieben:du hesch do ganz es falsches bild vo mir...![]()
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
dasch aber lieb, as em e einminütige Orgasmus zuegestohsch, mängmol muess mr halt e weneli ibertrybe um eber glygglig z mache. Nätt Zug vo Dir!Scott hat geschrieben:Minute 0-30: Zemdils sabber abputze
30-60: Gehhilfe versorge
60-175: Warten auf Erektion
175-176: Schuss ab
176-180: Trösten
?
ebe und ih bi kai schlampe...ih mues so sache nit geg usezeige...ih dänk eifach wie jedi frau au...Diggi_Eier hat geschrieben:Was für e Bild sött-y denn ha. Y mein... mi stört's nid. Y find Fraue geil, wo mol e bitz uss sich uuse kömme. Sin aifach bi de andere Wyber meischtens als Schlampene vrschraue.
![]()
so bi-n-y halt..ha dänkt y mach dim putzdaifel e gfalle, nachdäm mr scho d wohnig verschafft hesch, so als gegezug. dir ka me jo kei gfalle me mache, du bsitzisch jo scho s ganze glück uff dere ärdeLou C. Fire hat geschrieben:dasch aber lieb, as em e einminütige Orgasmus zuegestohsch, mängmol muess mr halt e weneli ibertrybe um eber glygglig z mache. Nätt Zug vo Dir!
Nai, worum? Sie het gsait, me sött's iinestelle...Scott hat geschrieben:@grettchen
das schreit nach ärger!
jo und es isch sehr zue ihrem Vorteil.Gretchen_Modermöse hat geschrieben:Nai, worum? Sie het gsait, me sött's iinestelle...
kopf hoch!Allez Basel! hat geschrieben:Muss ich eigentlich als einziger Arbeiten?![]()
![]()
y bhalt scho mol d baldriandrepfli barat fir e zemdil....gwitter im amarschKwai Chang hat geschrieben:Isch sie z'alt fyr dich?
Gäll, han-y au dänggt, aber sie blybt drby...Scott hat geschrieben:@gretti
ach sooo!
na dann, soviel muet wird belohnt..hesch mi stimm fiue. vo 80c allerdings wit und breit kei hiwiis, und bluetjung au no...kei wunder isch dr zemdil so zappelig! isch doch bi alte manne eso, immer narrisch freud an junge fraue
Du bisch so dräggig, Alte!Kwai Chang hat geschrieben:Zaig emol dyni Nase, bitte!
Bikini-Föteli würd länge... mer vrlange jo nid viel.f_i_u_e_FCB!! hat geschrieben:jo das seht mr do druf hald nit...