sehsch .... bisch uff em beschte Wäg zum "böse" Maitli.IP-Lotto hat geschrieben:Also ych ha no nie gärn mit Knätti gschpiilt.
Wytter so!
Ach Quatsch, d'Fraue sage ändwäder s'Gegeteil vo däm was sie wänn und d'Männer probiere au wieder s'Gegeteil us'zhandle - und so hän d'Fraue am Schluss was sie scho vo afang a hän wellä.Zemdil hat geschrieben:Dasch scho sytt eh und je d' Taktik vo ächte Männer!
D' Fraue meine numme ....![]()
@ Lou
hau ab!![]()
Langsam aber sicher glaub ich, du hesch no nie e rächte Maa g'ha.Female-Supporter hat geschrieben:Ach Quatsch, d'Fraue sage ändwäder s'Gegeteil vo däm was sie wänn und d'Männer probiere au wieder s'Gegeteil us'zhandle - und so hän d'Fraue am Schluss was sie scho vo afang a hän wellä.
Oder de umgekehrti Fall: d'Fraue sage das was sie wänn, d'Männer willigie i will sie dänke sie will das nit und scho wieder hän sie das was sie wänn.
Und s'komplizierte isch d'Abschätzig welli Variante me nimmt, aber do sin mir Wältmeischter![]()
Jo, wenn dr Maa scho lang dr Ruum vrloh het...Kwai Chang hat geschrieben:Dr Master Po sait: d'Wyyber hän immer s'letschte Wort!
Gib's doch zue!!! Knüpplet bisch gsi und die blaue Tablettli hesch us vrseh ins Pissoir loh falle. Bi näbedra uff dr Schissi gsi und ha öbbis ghört uss dr Rinne suffe!!Zemdil hat geschrieben:jo, wenn ich ehrlich bi ... doch ich ha di scho gseh.
... aber denn hani plötzlich nümme welle vo dir bloose wärde.![]()
Bi numme dusse ghoggt und ha zwei Bierli gha. Nix da mit knüpplet.Gretchen_Modermöse hat geschrieben:Gib's doch zue!!! Knüpplet bisch gsi und die blaue Tablettli hesch us vrseh ins Pissoir loh falle. Bi näbedra uff dr Schissi gsi und ha öbbis ghört uss dr Rinne suffe!!
Zemdil hat geschrieben:Bi numme dusse ghoggt und ha zwei Bierli gha. Nix da mit knüpplet.
Dä, wo du gseh hesch uff dr Schissi, isch sicher di Ex gsi, die Schlampe.![]()