Wo ist die coolste Bar in Basel. Bar Rouge, All-Bar-One, Papa-Joes?
In der Falknerstrasse ist doch so ne Kamel-Bar oder nicht?
Vielen Dank für eure Unterstützung.

Falsch Meister. Basel hat kaum geile Bars, in welche Asis wie DU reinkommen.Griech hat geschrieben:Das war's. Basel hat kaum geile Bars. Leider...
die heisst jetzte bar-o-meter... isch zwar nümm so geil wie s kamel... aber au ok.. eifach sehr klii und daher immer voll.....ich find se aber rächt gemütlich..Heaven Underground hat geschrieben:Und was isch mit derer Bar/Cafe in dr Falknerstros woni meine mitem Kamel, isch die dört oder lîgi lätz?
Das erstuhnt mi jetzt aberPascilicious hat geschrieben:. Bücheli findi eifach zum schisse.. vo dr Location und vom Volk!
Dütsch di nit vom üsere . Klar gseh ich fabelhaft us, aber das heisst nit, dassi dörte "verkehr". PS: Beantwort mol mini Frooge an di..Nur So... hat geschrieben:Das erstuhnt mi jetzt aberhät eher dänkt wenn öper die Spelunke guet findet den wärsch es du... so ka me sich irre... uff jedefall würdsch dört inne nit witers ufffalle...
![]()
also rein vo dr location findis top - zwei bars, grossi loungigi sofaeggene und dr rosi an dr bar wo bösi drinks usschüttet!Pascilicious hat geschrieben: Bücheli findi eifach zum schisse.. vo dr Location und vom Volk!