Gruss und viel Spass heut Abend.

Yea geil... es goht wieder los.l'antimilan hat geschrieben:warmduscher, spaghetti schneider, spaghetti mit löffel esser,
mein Gedanke, da findet wirklich jeder ein Plätzchensergipe hat geschrieben:Na ja bei 13'500 wird wohl für jeden einen Platz unter dem Dach geben.
Okidoki, ich sitze im Regen und bin somit ein Mafia-Bescheisser, vor-Wildwechsel-Gas-Geber und An-der-Tankstelle-Raucher...l'antimilan hat geschrieben:warmduscher, spaghetti schneider, spaghetti mit löffel esser, schwule,
also bitte...heute geht man ans spiel, wetter spielt keine rolle...war doch früher auch so!!
sogar auf der tribüne!!
forza basilea
Ou, scho wieder e richtige Fan. Eine vo dene wo no so voll Hardcore isch, goht sicher scho syt 30 Johr an jede Match, kennt jede am Bierstand, het sicher au scho e Pyro ablo und weiss über alles Bscheid. So eine hani scho immer welle kennelehre, sone richtige FCB-Fan...Eine wo Schnee und Räge trotzt und die böse, blöde Modefans verachtet. Ebe, e richtige Fan...Starmaster hat geschrieben:ihr sit alles armi!!! i cha uf modefans gärn verzichte, di letschte paar spiel mit weinger zueschauer hän zeigt, das mirs au sehr guet hän mit weniger zueschauer, lieber wenig däfür gueti!
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
auf der TribueneGastsektor hat geschrieben:also bitte...heute geht man ans spiel, wetter spielt keine rolle...war doch früher auch so!!
sogar auf der tribüne!!
Nein früher waren Regenschirme erlaubt
Wills nüd nützt, do är eh nid könnt gorotoloso hat geschrieben:Also ich find das är rächt het, är zahlt gliichvill wie die wo e Dach überem Kopf hänn... wieso bietet niemerts vo euch wo ihn jetzt aabemacht, si platz aa?
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
zahle i de reihe 5 au gliech viel wie die i de reihe 10 und wenns stadion voll isch unds pisst stellt au keine mir sien trochnig platz zur verfüegig....rotoloso hat geschrieben:Also ich find das är rächt het, är zahlt gliichvill wie die wo e Dach überem Kopf hänn... wieso bietet niemerts vo euch wo ihn jetzt aabemacht, si platz aa?
i ha ihm (und indirekt (da er nid cha) au allne andere) jo ä Platz im C3 abote, hüt chöme si für dr billiger Priis wirklich mol zur Möglichkeit diä dütlich besseri Sicht zharotoloso hat geschrieben:Also ich find das är rächt het, är zahlt gliichvill wie die wo e Dach überem Kopf hänn... wieso bietet niemerts vo euch wo ihn jetzt aabemacht, si platz aa?
Worst case-Szenario der Bauunternehmung tritt heute schon ein, sie haben geredet von 2-3 Spielen ohne Dachgarantie für die betreffenden Sektoren.Basic hat geschrieben:sie verteilen so tolle plastikpellerinen
so isch es, nach däm aarau-spiel irgendwenn letscht joor schockt mi gar nüd me... usserdäm sin schirm eeeeeeh asozial, gseht me jo nüd me, usserdäm und überhaupt, wenn denn e rägejacke mit kapuze oder e tschäpper oder so, jäwoll, und do ich diräkt vom gschäft chum und gar nüd so drby ha, wirds wohl au bitz e füechti aaglägeheit...Goofy hat geschrieben:mit der richtigen Jacke, stört dich selbst ein Aarauspiel nicht mehr, wenns so richtig runterkesselt und dazu noch kalt ist...