lol mac chaufe und den virtual pcNino Brown hat geschrieben:probiers jetz mol mit virtual pc...oder wie au immer...
Ski-Challenge
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
blblbblbl...kai ahnig ha und trotzdäm s muul ufmache...Sisko hat geschrieben:lol mac chaufe und den virtual pc![]()
und vorallem no lol schribe...gang go tanze sisko...
on topic: schiss uf skifahre, skispringe...
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
Gibts kein Skispringen in einer solchen Version? Das wäre der Oberhammer wenn es das irgendwo gäbte...!Nino Brown hat geschrieben:blblbblbl...kai ahnig ha und trotzdäm s muul ufmache...
![]()
und vorallem no lol schribe...gang go tanze sisko...
on topic: schiss uf skifahre, skispringe...
RTL Skispringen ist auch immer wieder amüsant, nur extrem schnell durchgespielt. Hat man mal alle Ausrüstungsteile und Features zusammengekauft ists schon fast ein Wunder wenn man nicht regelmässig Schanzenrekord springt.
*
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
suech nach SKI JUMP INTERNATIONALgreen_day hat geschrieben:Gibts kein Skispringen in einer solchen Version? Das wäre der Oberhammer wenn es das irgendwo gäbte...!
RTL Skispringen ist auch immer wieder amüsant, nur extrem schnell durchgespielt. Hat man mal alle Ausrüstungsteile und Features zusammengekauft ists schon fast ein Wunder wenn man nicht regelmässig Schanzenrekord springt.
zwar grafisch nit dr übrhammer, aber au mit sucht und ärgerniss potential...
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
vo dr intelligänz här...wer weiss?busfahrt hat geschrieben:üüh ischsen dr sisko vo lloret de mar ?
ein andere dialekt wäre denn aber angebracht....bisse mehr belgische...
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
wär ka d' doppelkurvekurve bi öbbe 40 sekunde suuber fahre, und wenn jo, wie macht mers am beschte ?
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco
Das würd mi au no mega Wunder neh, ich verlür bi dere au mega Speedthe kaiser. hat geschrieben:wär ka d' doppelkurvekurve bi öbbe 40 sekunde suuber fahre, und wenn jo, wie macht mers am beschte ?
isch das die nach dr traverse.....kleine gump....s kurve wider kleine gump?tonton hat geschrieben:Das würd mi au no mega Wunder neh, ich verlür bi dere au mega SpeedChan öpper wo die guet druf hät villicht mol sin Nick im Game bekannt ge, damit mer das vo sim "Geist" chan abluege?
![]()
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
the kaiser. hat geschrieben:wär ka d' doppelkurvekurve bi öbbe 40 sekunde suuber fahre, und wenn jo, wie macht mers am beschte ?
jeps, die kurve-kombi isch rächt happig und darf getrost als eini vo de schlüssel-stelle bezeichnet wärde. bim sprung grad vor dere s-kurve muesch eifach luege, dass ganz wiit links usse fahrsch und denn so ziemlech genau uf dr blaue linie links usse landisch. denn chasch schön schwung mitnäh und muesch di nur churz us dr hocki ufrichte. denn ziehsch voll rächts ihne und fätzisch knapp am obere tor verbii, denn ganz churz i d'hocki; jetz wirds ebe rächt schwierig, dr genau richtig momänt z'verwütsche zum d'linkskurve fahre. wenn nur e bitz z'spot bisch und z'wiit rächts use treit wirsch, verlürsch mega tempo und denn isches passiert... am beschte achtisch di no druf, dass bi dr rächtskuve wiit gäge ufe chunnsch, denn chasch d'linkskurve ziemlich guet aschnide und bisch denn rächtzitig füre nöchscht sprung bereit, wo jo denn grad chunnt.tonton hat geschrieben:Das würd mi au no mega Wunder neh, ich verlür bi dere au mega Speed Chan öpper wo die guet druf hät villicht mol sin Nick im Game bekannt ge, damit mer das vo sim "Geist" chan abluege?
so. alles klar? hoffe, es isch einigermasse nochvollziehbar was i do probiert ha z'erkläre...
do süsch no mi nickname: smlspeed
gruess
Isch grad noch de 2. Zwüscheziit, zerst isch en ganz minime Sprung, denn chunnt en richtige und denn chunnt d'DoppelkurveRusse hat geschrieben:isch das die nach dr traverse.....kleine gump....s kurve wider kleine gump?
plopp. hat geschrieben: so. alles klar? hoffe, es isch einigermasse nochvollziehbar was i do probiert ha z'erkläre... ]
Beste Dank, wirdi grad mol probiere, obwohls recht kompliziert tönt
hmmm... kommt ganz drauf an auf was das ich aus bin! Wenn ich weite Sprünge fabrizieren will (was nicht gut für Geschwindigkeit --> Zeit ist) nein, sonst logischerweise ja.Italiano hat geschrieben:drucksch nie leertaschte?
Hab aber keinen grossen Unterschied bemerkt, ausser das die Sprünge etwa 5 - max. 10 Meter kürzer werden. Kann das den kleinen aber feinen Unterschied machen?
*
Hammerharti Zyt!!Haller hat geschrieben:bin momentan bei 2:01.570 angelangt, wüsste jedoch nicht, wo man noch Zeit rausholen könnte...
Hesch s'Video gluegt vom erschte?
Oder lad mol däm si Geist abe, denn weisch villicht wos no fehlt.
Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Aber beim Universum bin ich mir noch nicht sicher.
Albert Einstein
Albert Einstein
- crazychillbär
- Erfahrener Benutzer
Zwar nicht topic, aber das ist man in diesem Forum ja gewöhnt.
Also da es hier drinnen ja einige hat, die SKispiele spielen, wollte ich mal fragen, ob jemand von euch ski resort extrem spielt?
Oder einen anderen Skiparkmanager?
Also da es hier drinnen ja einige hat, die SKispiele spielen, wollte ich mal fragen, ob jemand von euch ski resort extrem spielt?
Oder einen anderen Skiparkmanager?
Wenn der Rubel rollt, ist die Ethik am Arsch!!
Freeride isch me wie numme e Sport, es isch e Lydeschaft!!!
Freeride isch me wie numme e Sport, es isch e Lydeschaft!!!
-
Haller
- Erfahrener Benutzer
]
Ich fahr dem Leader-Geist schon seit längerem hinterher...
Ich verliere einfach kontinuierlich Zeit auf der ganzen Strecke,
obwohl ich kaum Linienabweichungen (vom Spitzenfahrer) habe und auch alle Sprünge brav nach unten drücke...
Im Schweizer Ranking reicht es immerhin zu Platz 210 (insgesamt wäre es momentan der 45xx. Rang)
]
Ich fahr dem Leader-Geist schon seit längerem hinterher...
obwohl ich kaum Linienabweichungen (vom Spitzenfahrer) habe und auch alle Sprünge brav nach unten drücke...
Im Schweizer Ranking reicht es immerhin zu Platz 210 (insgesamt wäre es momentan der 45xx. Rang)
- Black Squad
- Erfahrener Benutzer
- Tolkien
- Erfahrener Benutzer
@ Seraph: Du kunsch eh nit unter 2:50, kenn dy doch live uff de Ski 
Unter Qualifikation ka me obe links de Geist ahklicke, denn goht e Fänserli (änglisch "Windou"
) uff, dert ka me noch verschiedene Parameter (Name, Zyt, Platz) sueche und de entsprächendi Geist uswähle.
Unter Qualifikation ka me obe links de Geist ahklicke, denn goht e Fänserli (änglisch "Windou"
[CENTER]Fortuna lächelt - doch sie mag
nur ungern voll beglücken:
Schenkt sie uns einen Sommertag,
schenkt sie uns auch Mücken.
- Wilhelm Busch
Wenn das Spiel vorbei ist, kommen König und Bauer in dieselbe Schachtel zurück. [/CENTER]
nur ungern voll beglücken:
Schenkt sie uns einen Sommertag,
schenkt sie uns auch Mücken.
- Wilhelm Busch
Wenn das Spiel vorbei ist, kommen König und Bauer in dieselbe Schachtel zurück. [/CENTER]
nur will du mir eimol vor dr nase duuregflooge bisch, muesch nit meine du mit dim altmodische-gschlosseni-skii-stiil wärsch schnäller als iichTolkien hat geschrieben:@ Seraph: Du kunsch eh nit unter 2:50, kenn dy doch live uff de Ski
alles, was den schwoben schadet, kann nur zum vorteil der restlichen menschheit sein.