Fett gsi...häts nit dänkt, zum Glück gratis ine und mol abchecked... Nice gsi!

nei s isch ächt no gange, nix so type wo mr negativ ufgfalle sind, drum hanis au so geil gfunde! Am afang wird sowieso deftig kontrolliert, wasi guet find.hamphry hat geschrieben:Ha zwar zerscht au wölle go das weekend aber s het wohrschinlich nur wieder so *BlingBlingGangstas* dinne, uf das ha ich kei Bock... Und s lauft no House...
So lang boxständ offe hänt, sind sie abglänkt. hehe. Haha, ha mr e bruch glache...zwei 16jährigi gangstaz am drischloh uf e boxstand, volle pulle.. nochärt beidi deftig am händ schüttle gsi...HAAHAHHA...hoff grad broche!!hamphry hat geschrieben:Das scho, aber es isch no herbschtmäss und denn sin si so oder so scho dört und gön eifach 2x weniger uf die krassi Bahn bi dr Kasärne (weiss nid wie si heisst, dört wo immer alli in dr mitti Stön und dr gross wän markiere...)
Dä isch jo erscht am Samschtig. Hesch scho e Pätsch?redangel hat geschrieben:![]()
![]()
Die hän jo e Schade.
Dämfall doch Källerabstieg
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
tja, d höheangst het ihri sach drzue biitrage das mer schlächt worde isch...Naz hat geschrieben:Läck bisch du es Röckli![]()
Ich bi jo au nid so dr 8terbahn-typ, ich hass eigentlich so Bahne.. bi aber denn mol in Europapark mit dr Silverstar gfahre und muess sage: schlächt isch mr überhaupt nid worde, ha numme Angscht kah dases mi gli usem Sitz windet![]()