Anti-Pyro Kampagne in Deutschland

Alles über Fussball, ausser FCB.
Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

ui isch doch nid dä match :D dä wo ich mein isch jo im cup gsi....

@fimlimacher: chasch das nid emol em stadionspeaker gäh, dä film chönt mr jo gäge strassburg vor em match uff dä lienwand laufe loh, grad vor em ihlauf vo dä mannschafte....
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

könig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von könig »

perverses joor.

revival joggeli 1994

die meischterschaft, die mannschaft. die perfekte teams, die perfekte spieler...

tschössssss

i will das wieder!

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

könig hat geschrieben:perverses joor.

revival joggeli 1994

die meischterschaft, die mannschaft. die perfekte teams, die perfekte spieler...

tschössssss

i will das wieder!
das stadion...

ich schliess mi dinere meinig voll und ganz ah...

Athenry
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Athenry »

@jens
sorry, aber da war diese geringe busse gerechtfertigt. pyro gehört einfach nicht aufs feld! mE typisch deutsche ultras, im eigenen land riesen fresse aber keine aktionen und sobalds ins ausland geht die sau rauslassen.

@norma
geil geil geil! die 12 teams auf dem 1. bild sollten auch heute die nla bilden!

edit: den film (oder die verkürzte form, nur der teil mit dem kommentator) sollte man einmal mit einem heutigen kommentar/bericht über eine pyroshow vergleichen :rolleyes:

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Athenry hat geschrieben: @norma
geil geil geil! die 12 teams auf dem 1. bild sollten auch heute die nla bilden!
d frog isch nur: welli beide teams schmeisst mr bi däre beschissene 12er liga use?
aarau und? obwohl aarau usswärts het für mich immer e reiz gha...

Athenry
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Athenry »

hm aarau, xamax oder lausanne. 2 von den dreien. shit das video isch echt hammer :) :( :) :(

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

könig hat geschrieben:perverses joor.

revival joggeli 1994

tschössssss

i will das wieder!
und no eppis hän mir vergässe :)

jump als ihlauf melodie...

ps: man i lueg das filmli jetzt den 20 minute am stück *sniff*

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Athenry hat geschrieben:hm aarau, xamax oder lausanne. 2 von den dreien. shit das video isch echt hammer :) :( :) :(
nujo momentan chöne mr jo ganz zfriede sie, e 10ner liga mit thun, schaffhuse, yverdon... dasch doch eifach traumhaft... aber s chenti jo no besser cho: vaduz...

Athenry
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Athenry »

schade ist wil abgestiegen :(

Tom Jones
Neuer Benutzer

Beitrag von Tom Jones »

Mindl hat geschrieben:und no eppis hän mir vergässe :)

jump als ihlauf melodie...

ps: man i lueg das filmli jetzt den 20 minute am stück *sniff*
ha sgenau gliche denkt!
Muess das lied grad uf replay im cd player stelle zum ischlofe :o

Norma
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Norma »

Mindl hat geschrieben: @fimlimacher: chasch das nid emol em stadionspeaker gäh, dä film chönt mr jo gäge strassburg vor em match uff dä lienwand laufe loh, grad vor em ihlauf vo dä mannschafte....
Film passt nicht ins Konzept, da ohne Werbung :p

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Norma hat geschrieben:Film passt nicht ins Konzept, da ohne Werbung :p
denhalt während em ihlauf vo dä mannschafte, anstell vo däm super duper lied wo mr jetzt händ *würg* märgsch amigs gar nid wenns lied ahfangt und wenns ihlaufet wennd lienwand nid währi...

ja friener, wo no jump cho isch, bisch am schnure gsi, den dr ersti ton und du bisch ready gsi, wie dä räst vom stadion au...

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Mindl hat geschrieben:ui isch doch nid dä match :D dä wo ich mein isch jo im cup gsi....

@fimlimacher: chasch das nid emol em stadionspeaker gäh, dä film chönt mr jo gäge strassburg vor em match uff dä lienwand laufe loh, grad vor em ihlauf vo dä mannschafte....
Gsesch mir isches gliicht gange :D
Kunnt mr grad Basel in aller Munde in Sinn mit dr Liveuffnahm vo däm Spiel (In Erinnerung schwelg)
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Faktion Basel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Faktion Basel »

Pyro isch und bliebt eifach Geil und khört grad so zum Fuessball wie d'Fans.
Das Video söll d'DFB mol aluege, mol luege öb sie das nid au geil finde.
OK sie könnes eifach nid zueggä, sälbst die antipyro mongis finde das sicher geil.... :mad:

Es lebe die Pyromanie in den Stadien ;)
Die Polizei ein Freund und Helfer?? :confused:

Long Island
Benutzer

Beitrag von Long Island »

Hammer!!! do chöme eim ächt d Träne!!! :)

4402_BS
Benutzer

Beitrag von 4402_BS »

rotoloso hat geschrieben:Was hänn die eigentlich für Probleme? An Nati Spiel wird jo wirklich sälte zündet...
gege frakriich isch doch e faggle im block gsi. abr ich find solang de nüt ufs fäld schiessisch ischs jo geil!
ich wird das worschinlich nie begriffe was die gege pyros hän... :( das mit däm typ wo im spital liegt isch abr ganz heftig übertriibe. solang de ganzi scheiss in dütschland bliibt und nit no ind schwiiz kunnt... :( :( :(

4402_BS
Benutzer

Beitrag von 4402_BS »

[quote="Faktion Basel"]Pyro isch und bliebt eifach Geil und khört grad so zum Fuessball wie d'Fans.
Das Video söll d'DFB mol aluege, mol luege öb sie das nid au geil finde.
OK sie könnes eifach nid zueggä, sälbst die antipyro mongis finde das sicher geil.... :mad:

Es lebe die Pyromanie in den Stadien ]
kasch dr vorstelle wie wenig lüüt no in de kurve wäre wenn sie alli ipagge würde wo zünde...?! :eek:
denn würde sie jo sälber e verluscht mache wenns denn keini fans meh het... :confused:

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

4402_BS hat geschrieben:gege frakriich isch doch e faggle im block gsi. abr ich find solang de nüt ufs fäld schiessisch ischs jo geil!
ich wird das worschinlich nie begriffe was die gege pyros hän... :( das mit däm typ wo im spital liegt isch abr ganz heftig übertriibe. solang de ganzi scheiss in dütschland bliibt und nit no ind schwiiz kunnt... :( :( :(
Wieviel Lüt liege schwerverletz im Spital oder sin tot will eine sii auti nid im griff ka hett, aber meinsch s kunnt ein uff d idee welle d autis go verbiete? Ehrlich ha ich meh angscht vome überforderete autilängger übere huffe gfahre z wärde als e verletzig vonere faggle drvo z trage, wenn die Lüt s ganzi zünde wone ahnig hän drvo. Das isch dochs grossi Problem, wenn irgendwelchi Schnudergoffe oder anderi Type meine sie siges, willsi e Bengale zünde aber kai Ahnig hän, wie s funggtioniert, no wie gföhrlig s ka sii... Und an de Meischterfiire und so findes alli geil (au dr Vorstand) aber dört isch ächt meh gföhrlig als im Stadion, will dört wirgglig jede Duubel sone Teil zündet, zum Teil völlig bsoffe und denn nos erscht Mol und das zmitts in de Lüt und denn s ganzi ummeschwänggt (aber vo dene Gfohre redet e Gigi jo nid, me macht jo Wärbig drmit, gliichziitig verdammt mes zünde im Stadion wäg de Gfohre. Wenn das nid widersprüchlich isch, wieso nid eifach sage in some Fall, dass es em FCB in erschter Linie um d Buesse goht)
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

4402_BS
Benutzer

Beitrag von 4402_BS »

Goofy hat geschrieben:Wieviel Lüt liege schwerverletz im Spital oder sin tot will eine sii auti nid im griff ka hett, aber meinsch s kunnt ein uff d idee welle d autis go verbiete? Ehrlich ha ich meh angscht vome überforderete autilängger übere huffe gfahre z wärde als e verletzig vonere faggle drvo z trage, wenn die Lüt s ganzi zünde wone ahnig hän drvo. Das isch dochs grossi Problem, wenn irgendwelchi Schnudergoffe oder anderi Type meine sie siges, willsi e Bengale zünde aber kai Ahnig hän, wie s funggtioniert, no wie gföhrlig s ka sii... Und an de Meischterfiire und so findes alli geil (au dr Vorstand) aber dört isch ächt meh gföhrlig als im Stadion, will dört wirgglig jede Duubel sone Teil zündet, zum Teil völlig bsoffe und denn nos erscht Mol und das zmitts in de Lüt und denn s ganzi ummeschwänggt (aber vo dene Gfohre redet e Gigi jo nid, me macht jo Wärbig drmit, gliichziitig verdammt mes zünde im Stadion wäg de Gfohre. Wenn das nid widersprüchlich isch, wieso nid eifach sage in some Fall, dass es em FCB in erschter Linie um d Buesse goht)
jo ich weiss was de meinsch. mir het sone möchtegärn au cho de halb ruggsagg abgfagglet willr eifach kei ahnig kha het.
dass es de oeri numme um d`buess goht isch mr au klar. abr dass sie odr de ganz vorstand es nit wän zuegeh heisst für mich, dass d`fans ihre au ufe art gliich sind...
es isch scho e zimlich unverständlichi sach abr mir mien uns drmit halt abfinde obs uns passt odr nit... :mad:

Norma
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Norma »

Faktion Basel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Faktion Basel »

An d'Medie:

Wen ihr das Filmli agluegt händ, den seht me ganz guet das nid mir uns veränderet händ sonder ihr. Ihr saged das Pyro nüt mit Fuessball ztue het, wiso bitte schen händ dir vo 10 Johr genau s'gägeteil gseit?
Mit sind ganz normali Fanatiker wo halt no paar Jöhrli hintedri sind, also nüt mit Chaote und weiss was dr gugger.......
Die Polizei ein Freund und Helfer?? :confused:

Antworten