Hett uf dr Foti au's falsche Lyybli aa.

Was heisst do "miesse" spiele...dänk nit, dass är nur vo Basel Agebot kah het (vorallem will är ablösefrei gsi isch!), daher isches ihm sini eigeni Entscheidig gsi...hets wohl so welle!Roonaldo hat geschrieben:he he nit schlächt...![]()
Hoff das Homepage-Föteli zeigt nit em Müller si jetztige Gmüetszustand... ("Merde jetzt musch isch wider Süperleague schpielen..." ) Sunscht kas jo heiter wärde...![]()
boah diese Karriere !!!testimonial hat geschrieben: Karriere:
1995 - 1999 Servette Genève
1999 - 1999 Juventus Turin
1999 - 2000 Grasshoppers Zürich
2000 - 2004 Olympique Lyon
2004 - 2004 Real Club Deportivo Mallorca
2005 ab 7. Januar FC Basel 1893
Är hett nie für Juve gspielt, sie hännen kauft und grad ussglehnt.Hank Hoover hat geschrieben:boah diese Karriere !!!
ich wusste gar nicht, dass der mal in Turin spielte (so lange auch wieder nicht). War er dort gut oder nur reservist???
Bi Ergic ischs e bitz anders, dr Ergic ghört zu 50% em FCB. FCB het genau gliich vill z'sage wie Juve.The Dome hat geschrieben:Ich glaube er spielte gar nie in Turin (wie Ergic).
Lies mal richtig!Hank Hoover hat geschrieben:boah diese Karriere !!!
ich wusste gar nicht, dass der mal in Turin spielte (so lange auch wieder nicht). War er dort gut oder nur reservist???
Nei, sicher sii cha me nit...bi jo nit si Beroter! Aber är isch damals bi Lyon Stammspieler (sogar Captain) gsi und het mit Lyon drei Mol in Folg dr Meischtertitel gholt...diesbezüglich het är Routine (au international) und einigi Mannschafte hätte ihm sini Unterstützig sicher chöne bruche....s letschte halbe Joor isch für ihn unglücklich gsi bi Mallorca, dänk aber nit, dass är durch das sooo uninteressant worde isch...vorallem wenn är gratis isch (klar, s Ghalt chunt denn no derzue...aber do hätts sicher mehr Interessänte gäh als dr FCB...) ....s heisst jo so scheen, dr Schnäller isch dr Gschwinder! Si Vertrag isch jo erscht geschter ufglööst worde...tja, Päch für die andere. Ich dänk mir wärde no e Freud an ihm ha!Roonaldo hat geschrieben:Bisch sicher?![]()
Smiljanic definitiv auf die Bank.Pusher hat geschrieben:Ufff.... das isch aber e Transfer vom Kaliber HAMMER. Vieviel koschtet dä ächscht???
Dr Quennoz tuet einem leid... het sich die letschte Schpiel dr A.... uffgrisse und jetztund dr Boris und dr Zwyssig wärde sicher nid begeischtert si... jetzt hämmer bald zweimool die beschte Abwehr vo dr SL...
Stimmt, aber die Idee von Juve war wohl die Selbe. Sie kaufen sich noch viele Spieler und leihen sie aus, bis sie gut genug für Juve sind oder verkaufen sie wieder (z.T. mit Gewinn).rotoloso hat geschrieben:Bi Ergic ischs e bitz anders, dr Ergic ghört zu 50% em FCB. FCB het genau gliich vill z'sage wie Juve.
I glaub im Fuessball nützt dr d'Erfolg vo geschtert überhaupt nüt und bi Mallorca isch är wirklig nüt anderes als e Bänkliwärmer gsi... Das dürft d'Interässe vo einige Verein dütlig gschmäleret wenn nit ganz usglöscht ha... Dorum, obs soviel anderi Interessänte kha hett weiss i nit, i dänk aber das är bimene guete Agebot im Usland nie do ane gwächslet wär... Trotzdäm find ichs super das är kunnt well är für uns sicher e massivi Verstärkig isch...Fire of Basle hat geschrieben:Nei, sicher sii cha me nit...bi jo nit si Beroter! Aber är isch damals bi Lyon Stammspieler (sogar Captain) gsi und het mit Lyon drei Mol in Folg dr Meischtertitel gholt...diesbezüglich het är Routine (au international) und einigi Mannschafte hätte ihm sini Unterstützig sicher chöne bruche....s letschte halbe Joor isch für ihn unglücklich gsi bi Mallorca, dänk aber nit, dass är durch das sooo uninteressant worde isch...vorallem wenn är gratis isch (klar, s Ghalt chunt denn no derzue...aber do hätts sicher mehr Interessänte gäh als dr FCB...) ....s heisst jo so scheen, dr Schnäller isch dr Gschwinder! Si Vertrag isch jo erscht geschter ufglööst worde...tja, Päch für die andere. Ich dänk mir wärde no e Freud an ihm ha!