Schachteam FCB Forum
-
- Erfahrener Benutzer
- Tolkien
- Erfahrener Benutzer
Isch es nit so, dass d spiel über's Wucheänd um e Daag verlängert wärde?bi wieder emol verwirrt.... bi mir het ein fyr sie Spiel gester no 21 STD gha ... und jetzt hyt am morge plètzlig wieder 1d17h obwohl er nit gfahre-n-isch und au kai postponed in aspruch gnoh het.
S goht uffwärt's mit de Teamscore, oder?
[CENTER]Fortuna lächelt - doch sie mag
nur ungern voll beglücken:
Schenkt sie uns einen Sommertag,
schenkt sie uns auch Mücken.
- Wilhelm Busch
Wenn das Spiel vorbei ist, kommen König und Bauer in dieselbe Schachtel zurück. [/CENTER]
nur ungern voll beglücken:
Schenkt sie uns einen Sommertag,
schenkt sie uns auch Mücken.
- Wilhelm Busch
Wenn das Spiel vorbei ist, kommen König und Bauer in dieselbe Schachtel zurück. [/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Neuer Benutzer
jungs han schlächti neuigkeite..
in so 2 mönet lauft mis abo bi gamekont ab und ich wird sned erneuere...
und do non-paying-members ned team-captains chönne si.. bini uuf dr suechi nacheme team-captain..
ich hoff sehr, dass das team witer bestoh bliibt.... es muess sich einfach eine bereit erkläre captain zsi und ab und zue spiil zorganisiere....
und do non-paying-members ned team-captains chönne si.. bini uuf dr suechi nacheme team-captain..
ich hoff sehr, dass das team witer bestoh bliibt.... es muess sich einfach eine bereit erkläre captain zsi und ab und zue spiil zorganisiere....
Isch Team Captain viel Uffwand?d123 hat geschrieben:jungs han schlächti neuigkeite..
wenn me e ganz grosses team het jo, aber bi eusem team.. eigentlich nei
ich has bis jetzt immer eso gamcht..
ich gang im gameknot online.. leug welles team online isch.. tue es paar teams uusefordere.. selektiere mini spiiler und feddig
wenn dr ander akzeptiert.. denn muesch du sälber no akzeptiere wenns fair isch.. sprich wenn ich 1600 han und a 1610 gänger würd becho.. miesstisch uf accept klicke.. susch uf decline
- wenn es anders team uns usefordered.. mueschs luege ob du unseri spiiler fair chasch zuewise.. wenn ja.. accept, wenn nei decline..
isch im prinzip en rächt chleine uufwand..
ich gang im gameknot online.. leug welles team online isch.. tue es paar teams uusefordere.. selektiere mini spiiler und feddig
wenn dr ander akzeptiert.. denn muesch du sälber no akzeptiere wenns fair isch.. sprich wenn ich 1600 han und a 1610 gänger würd becho.. miesstisch uf accept klicke.. susch uf decline
- wenn es anders team uns usefordered.. mueschs luege ob du unseri spiiler fair chasch zuewise.. wenn ja.. accept, wenn nei decline..
Wenns sunscht niemerts macht würd ich das scho mache.d123 hat geschrieben:wenn me e ganz grosses team het jo, aber bi eusem team.. eigentlich nei
ganz schlächti nochricht. ich hoff eine vo dene stellt sich zur verfiegig.
me probiert mi scho abzwärbe:
Private message from or2ak:
Hello, ayrton!
Looks like your team captain is leaving. The Warriors are always looking for new chess players to join. If your team dismantles, please keep us in mind
Thanx
Eric
me probiert mi scho abzwärbe:
Private message from or2ak:
Hello, ayrton!
Looks like your team captain is leaving. The Warriors are always looking for new chess players to join. If your team dismantles, please keep us in mind

Thanx
Eric
nüt für unguet !
-
- Erfahrener Benutzer
nö keini team games meh
ich han im gameknot forum gschriibe wieni muess vorgo.. ich chan ned manuell steam lösche..
drum hani im forum nach hilf gsuecht und infos becho..
wenn alles guet goht wirds team inner 3 dääg glöscht sii.. es git jetzt kei zrugg meh.. niemerts vom team chas captain amt übernä.. drum ischs besser so...
sorry.. isch e scheeni ziit gsi..
ich han im gameknot forum gschriibe wieni muess vorgo.. ich chan ned manuell steam lösche..
drum hani im forum nach hilf gsuecht und infos becho..
wenn alles guet goht wirds team inner 3 dääg glöscht sii.. es git jetzt kei zrugg meh.. niemerts vom team chas captain amt übernä.. drum ischs besser so...
sorry.. isch e scheeni ziit gsi..
bitte nicht d123
WHAT EVER YOU WANT, WHAT EVER YOU LIKE
WHAT EVER YOU SAY, YOU PAY YOUR MONEY, YOU TAKE YOUR CHOICE,
WHAT EVER YOU NEED, WHAT EVER YOU USE
WHAT EVER YOU WIN, WHAT EVER YOU LOOSE,
WHAT EVER YOU NEED, WHAT EVER YOU USE
WHAT EVER YOU WIN, WHAT EVER YOU LOOSE,