Käppelijoch hat geschrieben:Du hast ja im FCZ Thread ebenfalls belegt, warum Du Fischer hasst. Wegen seiner Spielervergangenheit. Von dem her ist schlicht ein emotionaler Grund der Hintergrund hinter Deiner Dauerkritik und nicht eine sachliche Auseinandersetzung. Die ist nur das Gefäss für Deine Abneigung gegen Fischer.
Also wer im Glashaus sitzt und so...
jetzt hör emol uf, i ha scho ei million mol gseit, und das sit em afang, dass ich ihn für e nid guet gnuege trainer für dr fcb halt. natürlig findis nid guet, wenn e fcz ikone unsere trainer isch, solang är nid exorbitant guet isch, und das isch dr fischer bim beschte wille nid. aber wäge däm hass ich ihn persönlig nid, ich find ihn eifach nid guet gnueg für dr fcb. und dr fuessball, wo dr fcb unter ihm spiilt, bestätigt das für mi...
für mi isches halt eifach froogwürdig, wieme glücklig miteme fcb ka si, wo eso spiilt, wie im momänt... ich bis nid. und ich glaub au nid, dass es unterem fischer no besser wird. und ich find halt, basel (und somit au dr fcb) sött anderscht ticke, und genau das verkörperet dr fischer für mi jetzt garnid, är verkörperet genau die mentalität, wo d räschtschwiz het, nämmlig jo nid z ambitioniert si und herusragend usestäche. vorallem nid vo grösserem rede, als absolut realistisch isch. das isch dr grund, dass ich dr fischer für dr falschi trainer halt. und das ha ich scho x fach dargleggt... au wenn du und anderi jedem kritiker stets jeglichi sachlichkeit abspräche (was eifach lächerlig isch...), isch es doch eso, dass keini sachliche argumänt (usser s gebätsmühleartige "in dr tabälle soviel vorsprung wie nonie...") vo dr pro fischer sitte kömme... mir sälber isch d tabälle nid unwichtig, aber wichtiger isch für mi, dass ich freud ha am fuessball, wo dr fcb zeigt. oder zumindescht an däm, wo är z zeige probiert...
Rhyyläx hat geschrieben:Das war doch offensichtlich.
...wenn du meinsch... immer die gllichi masche, alli wo kritik üssere, wärde irgendwie diffamiert, und wär nid die eigeni meinig het, het die ander meinig eh us absurde gründ... wie dr mundhaarmonika: "me darf alli beleidige usser dr trainer, wenn ich ihn nid scheisse find, wie d edelhuere sousa..." ...aber klar, ich bi do dr unsachligi... euri versüech, immer wider dr fischer besser zrede, als är isch, das isch comedy at its best...