Fasnacht 2014

Der Rest...
THOR29
Erfahrener Benutzer

Fasnacht 2014

Beitrag von THOR29 »

Was fyr volltrottle!
E Stich ins Härz vo jedem Fasnächtler!

http://www.20min.ch/schweiz/basel/story ... s-29640187
R. I. P. TILIKUM
Boycott Seaworld & Loro Parque

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Arschlöcher!

Aber das me das denn au no so öffentlich innere Boulevard-Zytig bringe muess....damits jo au die gsehn wo das sunscht gar nit mitbecho hätte... :rolleyes:

Bi zwar kei Fasnächtler, aber das got jetzt wirklich nit, dammi nomol. :mad:
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Bierathlet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bierathlet »

E Sauerei das! Wieso macht me so öpis?

Und was für niederi Gstalte uf 20Min kommentiere verstandi au nid..
Dumme Siech
Wenn Snowden etwas über die USA ausplaudert, ist er in der Schweiz ein Held. Werden Daten von Schweizern ausgeplaudert, finden das alle nicht mehr so toll. Wie heisst es so schön: die Geister, die ich rief..
Was isch das füre dämliche Verglich? :o

Vorsatz fürs neue Johr: Keini Kommentär uf 20min, Blick, usw. meh läse.. :cool:

Agent Orange
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Agent Orange »

Bierathlet hat geschrieben:E Sauerei das! Wieso macht me so öpis?

Vergiss es, als ich wegen der "Streller Geschichte" zum Blick-Boykott aufrief, wurde ich hier von vielen ausgelacht! :o
Bauer, ledig, sucht FCB-Spieler zum auspfeifen!

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Würde mich eher fragen, welche Clique das Sujet "Abhörskandal" gewählt hat, erinnert mich jedenfalls stark ans Free Willy Riot von den Bebbis... Es soll mal einer den Häfliger ausquetschen, vielleicht verrät er sich ja ;)
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käppelijoch »

Wette, dass dye Suejts erfunde sind? ;)

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

Bierathlet hat geschrieben:E Sauerei das! Wieso macht me so öpis?

Naja, ganz unrecht hat der Typ doch nicht, Leaks und Whistleblower sind so lange supicool bis man selber davon betroffen ist...
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

Bierathlet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bierathlet »

Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Naja, ganz unrecht hat der Typ doch nicht, Leaks und Whistleblower sind so lange supicool bis man selber davon betroffen ist...
Es ist aber ein Unterschied, ob man gegen Unrecht ankämpft indem man Kriegsverbrechen, weltumspannende Spionageaktivitäten und solche Dinge aufdeckt, oder ob man nur den Spielverderber spielt und die Sujets der Basler ausplaudert.

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

Bierathlet hat geschrieben:Es ist aber ein Unterschied, ob man gegen Unrecht ankämpft indem man Kriegsverbrechen, weltumspannende Spionageaktivitäten und solche Dinge aufdeckt, oder ob man nur den Spielverderber spielt und die Sujets der Basler ausplaudert.
Ja insofern gesehen ist das eine illegal und Landesverrat und das andere ein "Spässchen" (das nicht lustig ist)
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

Misterargus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Misterargus »

Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Ja insofern gesehen ist das eine illegal und Landesverrat und das andere ein "Spässchen" (das nicht lustig ist)
Landesverrat... :rolleyes: :confused: oder gegen alle möglicher Gesetze anderer Länder verstossen...abstruser Vergleich.

Raffi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Raffi »

Käppelijoch hat geschrieben:Wette, dass dye Suejts erfunde sind? ;)
Gehe auch von einer (ziemlich gelungenen) Promoaktion aus. Das Thema wird wohl das "Gesamtmotto der Fasnacht"sein. Wir werden's ja schon bald sehen..

Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käppelijoch »

Ich hoffe stark, das Sujet meiner Clique wird auch veröffentlicht, damit ich meine These überprüfen kann ;)

THOR29
Erfahrener Benutzer

Beitrag von THOR29 »

Raffi hat geschrieben:Gehe auch von einer (ziemlich gelungenen) Promoaktion aus. Das Thema wird wohl das "Gesamtmotto der Fasnacht"sein. Wir werden's ja schon bald sehen..
In guet 4 std. wysse mir meh. :)
R. I. P. TILIKUM

Somnium
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Somnium »

Gäll, blyb suuber! (Plakette: P. Kottmann)
„Ich bin nicht links, ich bin nicht rechts, ich bin Punk."

Tief im Herzen wartet jeder auf das Ende der Welt. (Haruki Murakami)

Brausebad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brausebad »

Somnium hat geschrieben:Gäll, blyb suuber! (Plakette: P. Kottmann)
Kunnt mir das nur so vor, oder hets bi dr Goldige en Fehler? Gseht jedefalls komisch uss, dass dr Ring vom Mischdkübel nid durchgehend goldig isch....

http://www.fasnachts-comite.ch/de/gaell ... -1011.html

Aber sunschd gfallt mr die uff dr erschd Bligg rächt guet. Nyd wältbewegends aber defir umso bodeständiger.
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988

THOR29
Erfahrener Benutzer

Beitrag von THOR29 »

Brausebad hat geschrieben:Kunnt mir das nur so vor, oder hets bi dr Goldige en Fehler? Gseht jedefalls komisch uss, dass dr Ring vom Mischdkübel nid durchgehend goldig isch....

http://www.fasnachts-comite.ch/de/gaell ... -1011.html

Aber sunschd gfallt mr die uff dr erschd Bligg rächt guet. Nyd wältbewegends aber defir umso bodeständiger.
Hesch glaub rächt, grad unte am Bääseli und zwysche dr Zytig und dr Bychse miesst e bitz Gold sy!
Sunscht e scheeni Blaggedde und an dr Vernissage het mir zem erste mol au dr Värs vom Alexander Sarasin gfalle.
R. I. P. TILIKUM

schnauz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schnauz »

syt wenn isch die kupferplakette als bronce usgschribe ?
es git nit scheeners uf dr Welt ,
als dr FCB und schwizer Geld !

Brummler-1952
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brummler-1952 »

D' Blagedde gseht schön uss. Was ich aber druurig find isch, dass uff dr HP "fasnachts-comite.ch" d' Kupfer-Blagedde als "Bronze" bezeichnet wird. :o
Das gitt mir no meh z' dängge als dass tatsächlig bi dr Goldige underem Bäseli ganz offesichtlig e Muggeseggeli Gold fählt.
Es git jo e Huffe Lüt, wo Bronze-Blagedde bschtelle, das isch öbbe dr glych Seich wie "Butter-Silserli" bim Begg - z' Basel hett me Angge und Angge-Silserli, himmel noonemol.
Es hett jo friehner au dr Schnitzel-Bangg "Angge-Bliemli" gää und nit der Bänkel-Sänger "Butter-Blume"
:rolleyes:
VORWÄRTS - IMMER VORWÄRTS !!

Brummler-1952
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brummler-1952 »

schnauz hat geschrieben:syt wenn isch die kupferplakette als bronce usgschribe ?
Bravo, bisch schnäller gsi :)
VORWÄRTS - IMMER VORWÄRTS !!

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Brummler-1952 hat geschrieben:D' Blagedde gseht schön uss. Was ich aber druurig find isch, dass uff dr HP "fasnachts-comite.ch" d' Kupfer-Blagedde als "Bronze" bezeichnet wird. :o
Das gitt mir no meh z' dängge als dass tatsächlig bi dr Goldige underem Bäseli ganz offesichtlig e Muggeseggeli Gold fählt.
Es git jo e Huffe Lüt, wo Bronze-Blagedde bschtelle, das isch öbbe dr glych Seich wie "Butter-Silserli" bim Begg - z' Basel hett me Angge und Angge-Silserli, himmel noonemol.
Es hett jo friehner au dr Schnitzel-Bangg "Angge-Bliemli" gää und nit der Bänkel-Sänger "Butter-Blume"
:rolleyes:
Jetzt bisch aber gar nostalgisch - kasch jo scho froh sie wenn sie hüt wüsse, was e Silserli isch. Do isch mir doch egal öb jetzt Butter oder "Angge" drufe isch. Ich sag übrigens au Butter-Silserli, wenns bib Beck so agschriebe isch.
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Idefix
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Idefix »

stoht doch Kupfer....

miend halt richtig läse :D :D
[CENTER]SUPPORT ALTLIGA WILSTER [/CENTER]

[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]

Tycoon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tycoon »

Fasnacht 2028 :D
Und schon wieder kommen die drey scheenschte Dääg unter die Räder. Durch das damalige Abstimmungs-Ja zur Masseneinwanderungs-Initiative ist der von vielen prophezeite Fachkräftemangel eingetreten, deswegen setzt das Sicherheitsdepartement Polizisten aus dem Ausland ein. Weil die Beamten aber mit unseren Traditionen nicht vertraut sind, hielten sie den Morgestraich für eine unbewilligte Grossdemo und lösten ihn mit Tränengas und Wasserwerfern auf.
http://bazonline.ch/basel/stadt/Alles-wird-anders-oder-bleibt-doch-wie-es-ist/story/15667762

Rhymaa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhymaa »

Gäll, blyb suuber»

...so lautet das Motto der Basler Fasnacht 2014

Sit wenn heisst das Motto?! Gits ächt das Joor e Umzug durch d'Stadt?

THOR29
Erfahrener Benutzer

Beitrag von THOR29 »

Rhymaa hat geschrieben:Gäll, blyb suuber»

...so lautet das Motto der Basler Fasnacht 2014

Sit wenn heisst das Motto?! Gits ächt das Joor e Umzug durch d'Stadt?
Komischerwyys isches bym Motto/Sujet fyr d Fasnacht scho immer s Motto gsi, worum waiss ich au nit.

Zuedäm haissts:
Gäll, blyyb suuber

Wen meh waiss wie pingelig s Comite isch wens um dr Rädäbäng Yytrag goht sött das nyt passiere.
Aber passt ins Bild, wie das uff dr HP mit Kupfer/Bronze.
R. I. P. TILIKUM

rhybrugg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rhybrugg »

schnauz hat geschrieben:syt wenn isch die kupferplakette als bronce usgschribe ?
ist korrigiert. nur das PNG heisst weiterhin Bronze:-) http://www.fasnachts-comite.ch/webautor ... se_NEU.png

THOR29
Erfahrener Benutzer

Beitrag von THOR29 »

Comite was sell das?
Dr Rädäbäng muesch bym Sutter Begg hole will dä, anderst wie d Valora, ohni verkaufsbeteiligung verkauft. Drfyr wärde Blaggedde diräggt dr Valora abgäh damit die e so e riese gwynn mit Blaggedde kenne mache. Bis jetzt hän immer Privatlyt Blaggedde an Kiosk brocht zem Verkaufe und das Gäld isch den in ihri Clique Kasse gflosse!
R. I. P. TILIKUM

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

Graf vo Leuebärg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Graf vo Leuebärg »

Also y find das fasnachtsleaks e gueti Idee, s isch zumindescht e Glygge/ Gugge (oder wär au immer) wo s Sujet tatkräftig umsetzt. Und derbyy isch e extrem zwyyspältigi Disskusion entstande, also dodermit het fir mi die Gruppierig dr Nagel uff e Kopf droffe....S goot doch bimene Sujet am Änd genau um das...oder nit?
B A S E L

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

THOR29 hat geschrieben:Was fyr volltrottle!
E Stich ins Härz vo jedem Fasnächtler!

http://www.20min.ch/schweiz/basel/story ... s-29640187
Aus reiner Neugier habe ich die Seite erneut besucht, den Rädäbäng leider gerade nicht zur Hand, wollte kurz die Übereinstimmungen prüfen.

Auf jeden Fall sehr geil ist der IP-Check der Seite mit dem Host-Name
"dis.mami.findet.fasnacht.geil.u.mir.alli.au"

:D :p
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

Naja, sooo gross isch jetzt die Diskussion au nidd gsi. Do wär meh Wind möglich gsi. Intressiert hets mi so guet wie nidd (OK, amigs bin y au go güggsle, ob unsri Glygge au uffglischtet isch) und d Infos wo debyy stöhn sin meisten nidd sehr usssagekräftig. Schyns stimme aber (e paar) Sujets.

Mol luege ob die Glygge wo defür verwantwortlig isch an dr Fasnacht no e bitz Gas git. Sunst isches "wenig" Lärm um nüdd gsi.

Antworten