So wies usgseht het er s glich syndrom wie si brueder --> chli medie geil..
Allerdings find is no guet wenn d stimmig chli ufgheizt wird zwüsche basel und gc das fördert d rivaltät

http://www.blick.ch/sport/fussball/supe ... 52884.html
Er sollte einfach Mal die F*** halten. Extrem unglaubwürdig nach seinen Aussagen bei GCRambo hat geschrieben:Het anschienend no kei fade becho und denn hani als quasi neuling natürlech miese d glägeheit bim schoppf packe und mi erschte fade eröffne![]()
Allerdings find is no guet wenn d stimmig chli ufgheizt wird zwüsche basel und gc das fördert d rivaltät
Du hast Recht, habe mein Beitrag gelöschtjay hat geschrieben:Und wieder solltet ihr zuerst das Video schauen, bevor ihr aufgrund der Blickschlagzeile motzt.
Der Blick muss tatsächlich das Sommerloch stopfen. Das Video im Link ist ein weiterer Ausschnitt vom letzten Interview (betr. Nati). Aber ist natürlich geschickt, aus einem Interview ein paar banale Sachen rauszupicken, um dann jeden Tag eine neue Schlagzeile rauszuholen zu können.
Also...:Rambo hat geschrieben:Het anschienend no kei fade becho und denn hani als quasi neuling natürlech miese d glägeheit bim schoppf packe und mi erschte fade eröffne![]()
Vom Bänggli empfiehlsch di nit fyr e Verain a la BMG. ;-)Basler_Monarch hat geschrieben:Also...:
1.) gratulier ich dir als "Neuling" zum erschte naie Thread, wo du eröffnet hesch, erlaub mr aber d'Froog: du weisch scho, dass mr jetzt s'Joohr 2013 - und nümm s'2011 hän, gell?!
2.) Ha au emol s'Forum durchsuecht und kei eigene Fade füre TX gseh...
Vo dem her isches m.E. ok mitmne eigene Thread.. wieni aber d'Xhakas kenn, wird au dr Brueder, falls er e halb Saison guet gspielt het, denn zumene Verein allà MGB welle weggsle, somit wird de Thred wieder in dr Vrsenggig lande. Sei's drumm![]()
Bi nomol uf d'fcb.gallery Site go luege: dr Taulant isch aber scho en recht zäche ChaschteTHOR29 hat geschrieben:Vom Bänggli empfiehlsch di nit fyr e Verain a la BMG. ;-)
So wie is in erinerig ha sie d usage im text unge scho eher ind richtig vo dr schlagziele gange vilicht isch das aber au eifach die eigewilligi zitierart vo de blick schrieberlingjay hat geschrieben:Und wieder solltet ihr zuerst das Video schauen, bevor ihr aufgrund der Blickschlagzeile motzt.
Der Blick muss tatsächlich das Sommerloch stopfen. Das Video im Link ist ein weiterer Ausschnitt vom letzten Interview (betr. Nati). Aber ist natürlich geschickt, aus einem Interview ein paar banale Sachen rauszupicken, um dann jeden Tag eine neue Schlagzeile rauszuholen zu können.
Das wär aber eher de Granit...sirpfli hat geschrieben:nai - är isch sich no am wimperezupfe fyr dä grossi daag...![]()
Nun, die Neuerkundig hesch scho mol erfolgrich bestandeRambo hat geschrieben:So wie is in erinerig ha sie d usage im text unge scho eher ind richtig vo dr schlagziele gange vilicht isch das aber au eifach die eigewilligi zitierart vo de blick schrieberlingi verzicht bewusst ufd bezeichnig journalist
@ monarch klar bini scho ne ziitli regischtriert aber ufgrund vo minere räch bescheidene aktivität fühl i mi immerno chli wiene neulingmi erschte fade isch jetz au e wiitere schritt zur erkundig vo däm #neuland gsi
![]()
Zuffi hat geschrieben:Denn Nordstern hats mir zu viel Shqiptars und Borderline zu viele Freaks.
Brummler-1952 hat geschrieben:Au ich gang im Übrige jede Tag go wärgge für my Ykomme, dass ich mir z' ässe, z' dringge, e gmietligi Wohnig, e Autöli, Ferie und schlussändlig d' JK vom FCB ka leischte. Und i bi einigermasse xund und ganz zfriide drby.
schnauz hat geschrieben:de chasches dreie wie de willsch aber näger blibt e näger !
Das man in zurück wollte stimmt, man war ja ein Steini los und Taulant spielte eine solide Saison bei GC, die Eisätze bei GC waren die Gründe weshalb er nicht unbedingt zurück zu Basel wollte weil er es beim FCB nicht wirklich in die Stamm schaffte, GC wollte ihn noch behalten wie übrigens auch Sommer damals der sich ähnlich outete wie Taulantfranktroxler hat geschrieben:Habe gerade einen Bericht gesehen (Heimspiel vom 01.07.2013) in dem Taulant Xhaka gross erzählt, der FC Basel habe angeklopft und wollte ihn unbedingt zurück.
Ist es nicht so das GC ihn nicht wollte und er bei Basel einen laufenden Vertrag hatte und deshalb im Kader steht?
Wenn er min. so viel Trainiert wie er Interviews gibt könnte der FC Basel einen neuen CR im Kader haben..
Muss dir zustimmen, hat mich auch überzeugt - einfach konsequenter zurückgehen, würde nicht schaden; so gesehen beim Offsidegoal (Schuss von Boba - der war's oder?) in der 2. HZ.Cuore Matto hat geschrieben:Taulant ist ja ein gelernter "Sechser", kein AV. Auf dieser Position hat er gegen den BVB wirklich gut gespielt.
Absolut. Und mal ehrlich: für Furzen oder Rülpsen gibts Bestrafung von einem Hunnie?basler hat geschrieben:Biitrag uf unterstem blick niveau: http://www.blick.ch/sport/fussball/bussen-koenig-xhaka-id2378577.html
![]()
Für telefonieren im Bus auch. Da fährt man jede zweite Woche ein paar Stunden quer durch die Schweiz und darf nicht telefonieren? Da hat man ja im Militär mehr Freiheiten.SubComandante hat geschrieben:Absolut. Und mal ehrlich: für Furzen oder Rülpsen gibts Bestrafung von einem Hunnie?