Gaga4everblackandwhite hat geschrieben:Stark darf nicht mehr Dortmund pfeiffen.
DFB will damit den Schiri schützen.
Dortmund het dr grössti schiri bonus in germany.
Bestimmt!4everblackandwhite hat geschrieben:Das glaubst aber nur du.....
nirgends. macht aber nix, ist trotzdem lustig. natürlich nicht für dich, macht aber auch nix, das war ja auch nicht beabsichtigt...Grambambuli hat geschrieben:Bundesliga-Zusammenhang wo?
Ich hätt da einen netten Schal daheim: 50 Jahre keinen Titel, wir gratulierenBB85 hat geschrieben:Bestimmt!
Dazu noch der Klopp der nur noch nervt!
Es gibt absolut kein Spiel, in dem Klopp nicht lautstark Schiedsrichterentscheidungen kritisiert. Ständig wird vehement der 4. Offizielle belagert und das ganze meistens mit einer absolut unangebrachten Aggressivität. Dazu dieses permanente selbstherrliche und ironische Lachen über Entscheidungen. Fürchterlich! Ist da etwa der Größenwahn ausgebrochen?
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
BB85 hat geschrieben:Bestimmt!
Es gibt absolut kein Spiel, in dem Klopp nicht lautstark Schiedsrichterentscheidungen kritisiert. Ständig wird vehement der 4. Offizielle belagert und das ganze meistens mit einer absolut unangebrachten Aggressivität. Dazu dieses permanente selbstherrliche und ironische Lachen über Entscheidungen. Fürchterlich! Ist da etwa der Größenwahn ausgebrochen?
Och mir ist's egal. Soll sich dann einfach niemand beklagen, Admin hat vorgewarnt.rethabile hat geschrieben:nirgends. macht aber nix, ist trotzdem lustig. natürlich nicht für dich, macht aber auch nix, das war ja auch nicht beabsichtigt...
und das mit dynamo kann unmöglich stimmen. die KKK-sutere hat mir nämmli persönlich vergewissert, dass in D dank polizei im stadion und im fanblock und diversen anderen verschärfungen das problem der fangewalt auf immer und ewig und bis in alle ewigkeit gelöst ist, schiiiiins. respektive ganz sicher...
Da hat der gute alte Betze Boy sogar teilweise recht. Hab mal gelesen, der FCK macht dies auch. Aber das bekommen halt viele nicht mit, da der Sender SPORT1 nicht so weit verbreitet ist..BB85 hat geschrieben:Bestimmt!
Wenn der BVB so bestraft worden wäre wie damals der FCK ( ich glaube so 2003 ) mit Punkteabzug etc. wären die irgendwo in der Kreisklasse gelandet.Hennes&Mauritz hat geschrieben:Da hat der gute alte Betze Boy sogar teilweise recht. Hab mal gelesen, der FCK macht dies auch. Aber das bekommen halt viele nicht mit, da der Sender SPORT1 nicht so weit verbreitet ist..
und wäge däm, sölli s verhalte vo gwüsse exponänte bi dynamo tolleriere? weiss gott sin mir keini unschuldslämmli.. klar hets au grad vo basel us einigi sache gä wo nit in ordnig gön - aber, und jetzt chunts aber... i gseh in basel zB e ganz klari sälbschtreflektion, was zB nach em 13.5 passiert isch innerhalb vu der kurve das söll me nit unterschätze. dass isch für mi dr springendi punggt, me het über si handle nochedänggt. das isch aber in däm thema au nur näbesach, nur wells bi uns au mol knallt muess me das weder do no dört guet finde.Laufi hat geschrieben:Doh bin ich aber scho froh, dass mir in de Schwiiz und vorallem in Basel nur "normali" Fans hän![]()
i ha nie gseit, dasi das papier i.O. find - i sag lediglich us sicht vom verband isches nochvollziehbar, dass die esone papier in betracht zien. und 2-3 verein? das isch doch gar optimistisch, wenn me mol die ledschte 2-3 saisons reflektiert merkt me doch, dass es e mehrzahl an verein git wo sachene passiere wo dr kultur meh schade als nutze. vor allem au die haltig... was mir mache isch richtig und alli andere hän kei ahnig und sin bachle - wo momentan fascht alli hän bringt dr kultur wo mir liebe grad gar nüt. das chasch vilicht fuessballfans verzelle, aber leider laufe die diskussione - wie au bi uns in dr schwiz - nüm uff level fans sondern scho in dr politik. mol eimol über si handle nochedänke... das würd allne meh bringe. i möcht do betone mr rede nit vo pyro oder ere brennende schissi, sondern lediglich eigentlich übers verhalte vo de dresdner. und wär do no rächtfertigunge cha finde, däm ligt d kultur nit am härze. i finds schad wie die mit em vorwand "im oschte laufts halt andersch, scheiss wessis" d kultur in sand setzted.Laufi hat geschrieben: Und wäge einem Verein (oder 2, oder 3) wo ihr Umfeld nid im Griff hän (und de Verein kah jo eigentlich au nüd defür, dass er im Oschte ahsässig isch) findisch das Sicherheitspapier für ganz Düütschland ok!?
i bi mr grad nit sicher, aber sowit is im chopf han isch dr termin für d verhandlig festgstande bevor die sicherheitspapier-diskussion überhaupt uffcho isch. i gseh do kei zämmehang, bzw. kei gwollte. dass das jetzt natürligg so usgseht isch logisch. aber das urteil isch scho nach em spil klar gsi für jede wo ka 2 meter witer dängge...Laufi hat geschrieben: Ich bi jo defür, dass meh Dynamo bestrooft und Dresden goht mir eigentlich au am ... vobie, ich finds scheisse wie das jetzt ebe "exemplarisch" und wie zum Bewiis, 2 Täg vor'em Entscheid, mitenander verbunde wird! Sehsch's problem?
wie gschribe gohts mir nit ums sicherheitspapier, sondern explizit um dynamo. me isch ledscht saison scho usgschlosse worde... druff abe het me d stroof in geisterspil mit buess umgwandlet mit em ganz klare hiwiis, dass bim nägschte mol dr usschluss definitiv wird. was mache die herre us dresden bi dr erst beschte möglichkeit? sie stürme stadion, lifere sich usernadersetzige mit dr polizei, stürme spilfäld (jaja ich weiss, si hän nur welle mit dr mannschaft fiere.. so isch das halt im oste...Laufi hat geschrieben: Autsch, für de Vergliich han ich jetzt kei Verständnis! Dir isch aber scho bewusst, dass das nid nur die Type ahgoht, sondern ebe au Fans wie...Du und ich![]()
Doh isch no s'Video dezue. De Boateng het dryg'rätscht, sieht aber nid so schlimm uss, zum Glück!Shamrock hat geschrieben:Bild stolpert über Schlagzeile, Martinez fiel im Training um (wie ein Sack Reis) sind jetzt 40 Mio flöten?
http://www.bild.de/sport/fussball/javie ... .bild.html
http://www.bild.de/sport/fussball/javie ... .bild.htmlNach dem Trainings-Unfall von 40-Mio-Mann Javi Martinez (24) gibt es Entwarnung. Auf der Homepage des deutschen Rekordmeisters sagt Bayern-Arzt Hans-Wilhelm Müller Wohlfahrt, Martinez habe sich „zum Glück nur eine Kapselzerrung“ zugezogen. Der Spanier soll am Mittwoch ein reduziertes Trainingsprogramm absolvieren und am Donnerstag voraussichtlich am Abschlusstraining für das Gladbach-Spiel teilnehmen. Einem Einsatz in den beiden letzten Spielen des Fußballjahres sollte nichts im Wege stehen.
war ja klarBB85 hat geschrieben:http://www.kicker.de/news/fussball/bund ... iedet.html
war ja klarBlade hat geschrieben:Wegen Beleidigung Bayern zeigt eigene Pöbel-Ultras an!
http://sportbild.bild.de/SPORT/bundesli ... ns-an.html
OMG - humor ist, wenn man trotzdem lacht....Grambambuli hat geschrieben:gelbschwarz != schwarzgelb.
Es fehlt also sogar dieser äussert konstruierte Zusammenhang.