Lucky3 hat geschrieben:Liebe FCB: Bitte lueg dass d'Vepflegig und somit au d'Stimmig im B besser wird!

Ha gar nid g'wüsst, dass s'einte vom andere abhängig ischLucky3 hat geschrieben:Liebe FCB: Bitte lueg dass d'Vepflegig und somit au d'Stimmig im B besser wird!!
Dann sollen sie diese aber anständig machen - der Ofen ist eine Zumutung!Admin hat geschrieben:Seid ihr eigentlich im Stadion um zu Fressen oder um Fussball zu gucken?
Im Stadion braucht es Wurst und Bier. Alles andere ist Luxus.![]()
da musst du dich beim FCB und Novartis beschwerenLucky3 hat geschrieben:Es wird Zyt, dass das Catering ändlich emol in richtigi Händ chunnt. D'Vepflegig Im B isch katastrophal: do gits nur Würscht. Es isch offesichtlich eifach nit möglich gsi, an de 2 Vepflegigsständ veschiedene Ässware azbiete statt nur Würscht!
Bis jetzt händ Fraue im C Vepflegig chönne hole, will sie wäge de Toilette wo's zwenig het ins B übere hän chönne.
Jetz neuerdings sind d Gällmänteli agwiese worde, erscht in de Pause d'Fraue ins C übereloh! Was für e Quatsch! BU het kai linie und kei Struktur!Liebe FCB: Bitte lueg dass d'Vepflegig und somit au d'Stimmig im B besser wird!!
Fressen tun Schweine.... auf eine Ableitung verzichte ich jetzt.Admin hat geschrieben:Seid ihr eigentlich im Stadion um zu Fressen oder um Fussball zu gucken?
damit wird das essen und das personal nicht besser, sind dann wohl noch mehr überfordertandreas hat geschrieben:Ich war schon lange nicht mehr ausserhalb der MK. Aber mit ist schon vor
Jahren aufgefallen, dass im B und im D zu wenige Toiletten vorhanden sind.
Im B ist die Situation seit der Abtrennung des Gästesektors noch prekärer.
Im D werden jetzt ausserdem noch 700 Tickets mehr verkauft, also immerhin
10 % mehr Leute ... Zum Essen hat es im D genug Stände. Vielleicht kann
man im B auch gegen die Plattform vor dem C einen Stand einbauen, ähnlich
wie beim D?
ich würde noch einen zusätzlichen (oder gleich alle) nach aussen verlegen. ähnlich wie im D wo es ja auch ausserhalb einen stand hat. beide eingänge mit kontrolle nicht direkt an den treppen, sondern weiter weg, so dass man in der pause die treppen runter kann und sich dort was holen kann.andreas hat geschrieben:Ich war schon lange nicht mehr ausserhalb der MK. Aber mit ist schon vor
Jahren aufgefallen, dass im B und im D zu wenige Toiletten vorhanden sind.
Im B ist die Situation seit der Abtrennung des Gästesektors noch prekärer.
Im D werden jetzt ausserdem noch 700 Tickets mehr verkauft, also immerhin
10 % mehr Leute ... Zum Essen hat es im D genug Stände. Vielleicht kann
man im B auch gegen die Plattform vor dem C einen Stand einbauen, ähnlich
wie beim D?
manu3l hat geschrieben:Gits au öppis wo me nit bemängle ka?
Sorry, ich find s'Catering au e Katastrophe!
Äntwädr isch es eifach übrtrybe düür, es isch "billig" gmacht oder halt beides zämme.
Do findi het uns fascht die ganz NLA öppis vorrus. An de Uswärts-Gingg hani erscht sälte schlächtrs Catering als im Joggeli vorgfunde.
Isch jo logisch, dass niemer das bschütti Bier guet findet ... und dass es die bessere Würscht vor em Stadion git isch au nütt neus ... alles in allem isch s Catering im Stadion wirklich schlächtLaufi hat geschrieben:Eins isch mir jetzt klar worde. Doh sin so viel Lüüd de gliicher Meinig über's Catering, wo normalerwiis bi anderne Themene meischtens verschiedener Meinig sin,doh muess eidüütig öbbis drah sii!
Dorum liebi FCB-Verantwortlichi, wo mitläse...bitte diese Kritik zu Herzen nehmenMerci
auch im C sind geschätzte 50% der Stände von Congeli betreut (falls das auf diese Saison nicht geändert hat, denke aber nicht)Laufi hat geschrieben:Isch im D doch au Congeli, oder nid!?
Nit alli Mensche ässe Fleisch, also bruuchts für die und mich no anders zum fuetere.Admin hat geschrieben:Seid ihr eigentlich im Stadion um zu Fressen oder um Fussball zu gucken?
ooohh doch! Bei den Genfern gibts zum Teil nicht mal was zum essen...manu3l hat geschrieben:Gits au öppis wo me nit bemängle ka?
Äntwädr isch es eifach übrtrybe düür, es isch "billig" gmacht oder halt beides zämme.
Do findi het uns fascht die ganz NLA öppis vorrus. An de Uswärts-Gingg hani erscht sälte schlächtrs Catering als im Joggeli vorgfunde.
Also der Letzifrass und die Stade de Suisse Ware sind ekelhaft.manu3l hat geschrieben:Gits au öppis wo me nit bemängle ka?
Ilja Känzig, the King of Hostability, hätte sicher ein paar passende Ratschläge zur Hand.BloodMagic hat geschrieben:Isch jo logisch, dass niemer das bschütti Bier guet findet ... und dass es die bessere Würscht vor em Stadion git isch au nütt neus ... alles in allem isch s Catering im Stadion wirklich schlächt
Ich gib's jo ungern zue, aber z'Bärn im Gäschtesektor schmeckt's mir ehrlich g'seit besser,wie in unserem Sektor im Joggeli...traurig aber wahr (aber zum Glück G'schmackssachSomnium hat geschrieben:Ilja Känzig, the King of Hostability, hätte sicher ein paar passende Ratschläge zur Hand.