Wo lueget Ihr d'Uswärtsspiel, wenn Ihr nid sälber göhn?
-
- Erfahrener Benutzer
Wo lueget Ihr d'Uswärtsspiel, wenn Ihr nid sälber göhn?
Mi nimmt's mol wunder, wo sich die meiste Fans tummle (mol abgseh vom Stadion), wenn e Uswärtsmatch im TV live übertrait wird...
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Shit, die Alternative hani gar nid berücksichtigt. Aber da bi Dir jo vermuetlich kei Public Viewing stattfindet, isch die Antwort au gar nid relevant für mi.BloodMagic hat geschrieben:Teleclub dehei

»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
hesch au nid nacheme Public Viewing gfrogt ... aber au mini alternative zu dehei isch nid druf ...Trekbebbi hat geschrieben:Shit, die Alternative hani gar nid berücksichtigt. Aber da bi Dir jo vermuetlich kei Public Viewing stattfindet, isch die Antwort au gar nid relevant für mi.![]()
in dr Steine hetts gnueg Bars wo dusse d Spiil übertrage ...
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave
- heimweh basler
- Erfahrener Benutzer
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
gar nid, vor em TV find i FCB-Matches unerträglich (idR) bzw. ich drei denn am Rad 
Wobi in dr Öffentlichkeit chönts no goh (mol usprobiere), abr dähei chan i fascht nid luege...

Wobi in dr Öffentlichkeit chönts no goh (mol usprobiere), abr dähei chan i fascht nid luege...

Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
- The_Dark_Knight
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
BloodMagic hat geschrieben:Teleclub dehei
Patzer hat geschrieben:meistens dito
Domingo hat geschrieben:gar nid, vor em TV find i FCB-Matches unerträglich (idR) bzw. ich drei denn am Rad
Wobi in dr Öffentlichkeit chönts no goh (mol usprobiere), abr dähei chan i fascht nid luege...![]()
Chrisixx hat geschrieben:wohnzimmer uf Teleclub![]()
Heieiei... bi grad chli desillusioniert. Mit soviel Stubehogger hani nid grächnet...The_Dark_Knight hat geschrieben:Teleclub

Mir isch's eifach drum gange, wo am meiste Stimmig isch bim e FCB-TV-Spiel. Das hät ych evtl. no miesse drzue schriebe. Jo, ych weiss, im Stadion...

- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
Swisscom TV dehai im Pyjama vo dr Marke Calida.Trekbebbi hat geschrieben:Heieiei... bi grad chli desillusioniert. Mit soviel Stubehogger hani nid grächnet...
Mir isch's eifach drum gange, wo am meiste Stimmig isch bim e FCB-TV-Spiel. Das hät ych evtl. no miesse drzue schriebe. Jo, ych weiss, im Stadion...![]()
Also die normale Mätsch, also normali NLA Rundi denn dehai.
Gege ändi vo dr Saison oder CL Uswärtsspiel, denn in dr Beiz. Je noch däm grad welli....
Gege ändi vo dr Saison oder CL Uswärtsspiel, denn in dr Beiz. Je noch däm grad welli....
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
-
- Benutzer
D'Swisscom muss halt dank dr konstante Misswirtschaft wiedr chly meh Geld ihneh...chnulleri hat geschrieben:habe jetzt gerade gesehn das swisscom tv mit teleclub die preise erhöht hat.
von 2.50 pro matchmiete auf 3.50 oder in hd qualität 4.50 (fast verdoppelt!!:eek![]()
Do nümm in dr Region Basel wohnhaft, luegi no ab und zue e Match uf Teleclub odr online. Wenns gohts mit Kollege. CL normalerwiis innere Bar. Zum Glück gits pro Saison trotzdem no ca. 10-12 Mätch im Stadion

- 4everblackandwhite
- Erfahrener Benutzer
Aber Teleclub luege isch vo dämhär au nid besser, denn hesch die ignorante Kommentär aifach uss de BoxeGriech hat geschrieben:Bi mir dehai oder bimene Kolleg dehai. Die ignorante Kommentär vo gwüsse sog. Mitfans halt y nur im Stadion us.

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- finguinpicker
- Benutzer