hecht_hate hat geschrieben:wieviel spiel het de perovic gha... nonig viel! das hani au gseh, dass er potential het... natürlich muess mer amene neue spieler und bsonders jungi ziit geh... aber ich gseh eifach sis potential ned, han ghört, dass er bi de u21 ganz anerscht gspielt het...
er bringts eifach nonid i de erste mannschaft,
ich gseh in eifach nid uf em flügel, det chad er wahrschinlich sini stärke ned isetze
I weiss nit was du gsäit gha hesch zum Perovic, mir gohts eifach drum, dass meh sehr vorsichtig sii sött Spieler zu schnäll abz'schriebe (und das passiert in däm Forum unter all däne Sofaexpärte eifach scho noch eim ungrade Pass).
Dass dr Frei noni igschlage hett stimmt. Es stimmt au dass'r im Momänt weniger Potential zeigt als Bispilswiis en Stocker. Aber d'Bispil wie d'Degens oder en Streller zeige dass es mängisch e biz Zyt bruucht und die hett en junge Spieler wie är au verdient. I glaub grad bim Frei bruuchts mol ei zwei Hammer Spiel vonem und denn chas durchus sii dass'r dr Chnopf uffmacht.
Drum sind so Kommentär wie "frei hat wieder mal keine ahnung... " (ohni dass meh's Spiel gseht wohlbemerkt) nit sehr fair und bringe au nütt usser e Anti-Stimmig gäge en eigene Spieler.
Öb'r in dr Mitti allefalls besser uffghobe isch weissi nit. I cha mi jedefalls an dr eint oder ander sehr gueti Flankelauf und Herigab erinnere letscht Saison.