Ergebnis 1 bis 7 von 7

Thema: Umfrog Bachelorarbet zum Thema Bedürfnis vo de FCB-Fans

Neuer Benutzer

Standard Umfrog Bachelorarbet zum Thema Bedürfnis vo de FCB-Fans

Sali zämme

Im Kontext vo minere Bachelorarbet, wonni übere FCB schrib, versuech ich d'Wünsch und Bedürfnis vo de FCB-Fans z'untersueche. Doderzue hanni au bereits etlichi Interviews dörfe füehre, würd aber gärn no e gsamtheitlichere Ihdruck us allne Bereiche vom Joggeli becho. Dorum würds mi sehr freue und mr au enorm wiiterhelfe, wenn sich dr eint oder ander 3-4 Minute würd Ziit neh, zum mini Froge z'beantworte. Dr Link zur Umfrog findet ihr grad unde drah.

https://www.umfrageonline.ch/s/2c71f69

Do ich mini Arbet in rund 4 Wuche wird abschliesse, wirdi denn au das Thema wieder schliesse und lösche.

Rotblaui Grüess
    Geändert von _MB1893_ (31.10.2020 um 13:50 Uhr)

Neuer Benutzer

Standard

Die Umfrage dreht sich um die Bedürfnisse von Studenten und Sharing-Plattformen (zumindest soweit ich das sehe), bist du sicher, dass du den richtigen Link gepostet hast?

Neuer Benutzer

Standard

Zitat Zitat von Tridecanol Beitrag anzeigen
    Die Umfrage dreht sich um die Bedürfnisse von Studenten und Sharing-Plattformen (zumindest soweit ich das sehe), bist du sicher, dass du den richtigen Link gepostet hast?
    Ah shit tut mir leid

Hier ist der richtige Link: https://www.umfrageonline.ch/s/2c71f69

Erfahrener Benutzer

Standard

Interessante Fragen, hab ich gern ausgefüllt. Viel Erfolg noch!

Erfahrener Benutzer Avatar von Fiskaren

Standard

Zitat Zitat von Felipe Beitrag anzeigen
    Interessante Fragen, hab ich gern ausgefüllt. Viel Erfolg noch!
    ja, vor allem die Frage ob man sich den Burger n den Platz liefern lassen wolle....

Jesses, was ist aus unseren Jungen geworden....
    Alte Säcke Basel (Chris)

Gesperrt

Standard

Zitat Zitat von Fiskaren Beitrag anzeigen
    ja, vor allem die Frage ob man sich den Burger n den Platz liefern lassen wolle....

Jesses, was ist aus unseren Jungen geworden....
    Bachelors, wo Studienarbeite über den FCB schribe, e falsche link dezu präsentieren und immer schön nüchtern vom Match heim chömme. I bin mr jo fascht sicher, dass eins vo de wichtigschte Aligge wird si, dass s'Rauche und s'Flueche verbotte wärde, wäge de Binggis.

Erfahrener Benutzer Avatar von Basler_Monarch

Standard

Zitat Zitat von _MB1893_ Beitrag anzeigen
    Sali zämme

Im Kontext vo minere Bachelorarbet, wonni übere FCB schrib, versuech ich d'Wünsch und Bedürfnis vo de FCB-Fans z'untersueche. Doderzue hanni au bereits etlichi Interviews dörfe füehre, würd aber gärn no e gsamtheitlichere Ihdruck us allne Bereiche vom Joggeli becho. Dorum würds mi sehr freue und mr au enorm wiiterhelfe, wenn sich dr eint oder ander 3-4 Minute würd Ziit neh, zum mini Froge z'beantworte. Dr Link zur Umfrog findet ihr grad unde drah.

https://www.umfrageonline.ch/s/2c71f69

Do ich mini Arbet in rund 4 Wuche wird abschliesse, wirdi denn au das Thema wieder schliesse und lösche.

Rotblaui Grüess
    Habe daran teilgenommen.
    Viel Erfolg bei deiner B.-Arbeit!
    (c) Basler_Monarch 2004 - 2020 | Alle Rechte vorbehalten.

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf im Forum gelesen und hier zitiert werden. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.

Lesezeichen