Seite 3 von 4 ErsteErste 1234 LetzteLetzte
Ergebnis 61 bis 90 von 101

Thema: Sa 19. Okt | 19:00 | Basel - Thun

Erfahrener Benutzer

Standard

RIP Dave

Gesendet von meinem G8141 mit Tapatalk

Benutzer

Standard

RIF Dave

Gester no amene Konzärt gsi und hüt am Match gstorbe - schad hesch sone scheiss Bier miesse suffe dört.

Erfahrener Benutzer Avatar von Domingo

Standard

Ehrlich gesagt war mir der Match ab dem Moment egal...

Das Einzige was mich tröstet ist der Gedanke, dass wir, wenn wir wählen könnten, auch im Joggeli gehen würden... Dennoch

RiF Dave, wirsch mr fehle...
    Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2019

Erfahrener Benutzer

Standard

I ha en nid kennt, aber so was isch tragisch und i wünsch de Agehörige viel Kraft!

Erfahrener Benutzer Avatar von Joggeligool

Standard

rip dave

Erfahrener Benutzer Avatar von Asselerade

Standard

nit immer glicher meinig gsi - aber stets loyal - stets e teil vo allne
    Machs guet - gniess dr Friide!
    Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

Neuer Benutzer

Standard

RIP Dave

Erfahrener Benutzer Avatar von Basler_Monarch

Standard

Zitat Zitat von Sarault Beitrag anzeigen
    Gopf gosch an Match und stirbsch do isch Fuessball scho näbesächlich
    Ich has kurz nach Abpfiff em Domingo gseit: so hart es tönt, dr Dave (so wien ich mich an ihn vo friener erinnere tue) hätti sich genau das eso gwünscht. Und mitmne Sieg vom FC Basel. Er isch halt eifach zfrüeh vo dere Welt gange. Viel, viel Kraft de aaghörige und danke au em Verein für d‘Schweigeminute und die Erwähnig vor dr Mediekonferenz.
    Geändert von Basler_Monarch (19.10.2019 um 22:20 Uhr)
    (c) Basler_Monarch, 2018/2019 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf im Forum gelesen und hier zitiert werden. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.

Erfahrener Benutzer Avatar von könig

Standard

Du bisch immer drbyy gsi, sit ich an Fuessballmätsch gang. Und scho viel länger.

Machs guet, Dave!

Erfahrener Benutzer Avatar von Mätzli

Standard

E riisegroosse FCB Fan isch so gange, wie n er sich das wohrschynlig gwinscht hett, nämmlig dehaim im Joggeli. Nadyrlig z’ frieh fir unseri Begriff. Am Joggeli Kirchli stoht aber nid ummesunscht „ ultima latet“, also „ die letzte Stunde ist verborgen“. Kumm guet ins Liecht. Hoffetlig hetts Bier derte. Merci fir Alles, Dave! R.I.P.
    ---------------------------
    FCB, la raison d'être!

Erfahrener Benutzer

Standard

Schliess mi ah. R.I.P.
    Eine vo uns - fyr immer und in alli Ewigkeit.

Erfahrener Benutzer Avatar von panda

Standard

Mir fehle grad d Wort. Dorum eifach: machs guet wo au immer du jetz bisch und merci für all die gsellige Momänt in all de Johre...

Erfahrener Benutzer

Standard

dasch mol ä „adieu“!
    machs guet & ä ganz herzlichs zum wohl liebe dave!

Erfahrener Benutzer Avatar von Goldust

Standard

i bi absolut fassigslos. gester hämmer no gschribe, wäge dvds. i has hüt nid an match gschafft, und är meint "jänu, am 3.11 denn". dave, i hoff, im himmel gits bier. und sunscht bringi dr mit. muesch halt eifach ni biz warte. goht no e momänt.. de fählsch jetzt scho irrsinnig. ciao.

Erfahrener Benutzer Avatar von Sharky

Standard

R.I.P Dave! Für dr FCB gläbt und für dr FCB gstorbe und das erscht no ame Match im Joggeli.
    Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Erfahrener Benutzer

Standard

Adie Dave, machs guet
    Zitat Zitat von jay Beitrag anzeigen
    d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

Erfahrener Benutzer

Standard

Auch wenn ich Dich Dave nur vom Sehen her gekannt habe.
    Mach‘s gut.
    RiF!
    Keine Ahnung wann ich das letzte Mal an einem Fussballspiel meine Gedanken ganz anderswo hatte als beim Geschehen auf dem Rasen.
    Geändert von Luigi1893 (20.10.2019 um 07:50 Uhr)
    "Es ist das Schicksal aller Trainer, früher oder später mit Tomaten beworfen zu werden."
    Dino Zoff

Zitat Zitat von Admiral von Schneider Beitrag anzeigen

Liverpool zu supporten ist nämlich momentan ähnlich masochistisch, wie YB zu unterstützen.
    Zitat Zitat von footbâle Beitrag anzeigen

Auch wenn das kaum jemand nachvollziehen kann: Unsere Nulltoleranz Gesellschaft 'züchtet' grosse Grenzüberschreitungen, indem sie kleine Grenzüberschreitungen kriminalisiert. Davon bin ich vollendet überzeugt.

Erfahrener Benutzer Avatar von shady

Standard

Nebenbei wurde ja noch fussballgespielt.

Isch das jetzt e Penalty gsi am Schluss oder nid? und warum isch die Szene bim VAR kei Thema gsi?
    E ganz Stadion isch d Meinig und me bringts nid fertig die Szene in dr Zämmefassig z zeige?!
    declaravit iam mortuum vivere

Erfahrener Benutzer

Standard

R.i.F. Macht den Fussball zur Nebensache

Erfahrener Benutzer

Standard

Zitat Zitat von shady Beitrag anzeigen
    Nebenbei wurde ja noch fussballgespielt.
    Isch das jetzt e Penalty gsi am Schluss oder nid? und warum isch die Szene bim VAR kei Thema gsi?
    E ganz Stadion isch d Meinig und me bringts nid fertig die Szene in dr Zämmefassig z zeige?!
    Ein Schüpfchen an der Schulter und daraufhin zu offensichtlich zu Boden gekommen - so eine Energievervielfältigung wirkt halt unglaubhaft.

Erfahrener Benutzer

Standard

Auf dem Teleclub Stream wurde es wiederholt. Bua wird leicht an der Schulter berührt/gehalten und fällt dann hin. Wegen so einer Berührung muss man aber beim besten Willen nicht fallen...
    Also man hätte es sicher pfeifen können, aber das wäre schon sehr hart gewesen. Die Szene hat mich etwas an Büne Hubers Kommentar vor ein paar Jahren erinnert 😂😎
    Lieber „nur“ 3:1 und dafür keine leidige Diskussion über geschenkte Penalties 😉

Erfahrener Benutzer Avatar von Konter

Standard

Xhaka wieder mitere brutale Leischtig!
    MotM

RIP Dave

Erfahrener Benutzer Avatar von el presidente

Standard

Bi nur schnäll do zum em DAVE adie sage! Leider bisch du z'frieh gange, aber ych weiss du wachsch jetzt über de FCB us em Oberrang vo dr MK!
    Copyrights @ el presidente!

Benutzer

Standard

BIM motze bini mägmol au schnäll drbi wenn sich gwüssi „Fan“ in dr Kurve nid so benämme wie si sotte.
    Aber die Aktion geschter zum tragische tod vom ä grosse fän isch absolut idrücklich, beriehrend und emotional gsi.
    Mit träne in dä Auge hani dä momänt miterläbt. Härzlige Dank.

Erfahrener Benutzer

Standard

Zitat Zitat von Goldust Beitrag anzeigen
    i bi absolut fassigslos. gester hämmer no gschribe, wäge dvds. i has hüt nid an match gschafft, und är meint "jänu, am 3.11 denn". dave, i hoff, im himmel gits bier. und sunscht bringi dr mit. muesch halt eifach ni biz warte. goht no e momänt.. de fählsch jetzt scho irrsinnig. ciao.
    Wenn de mit dim Läbenswandel eso witter machsch, triffsch en friecher als uns allne lieb sich.

Erfahrener Benutzer Avatar von PizzaBaecker

Standard

e grosses beileid an aghörigi und umfeld vom dave. RIP.

Erfahrener Benutzer Avatar von Riesespächt

Standard

RIF Dave

Benutzer Avatar von T-Bear

Standard

Au jetz no, 24 Stund spöter, bin i gschoggt und unglaublig truurig. Der Dave isch mer wirgglig e guete Fründ gsi. I vergiss nie si Support, wo i in Basel e Marathon gloffe bi. 4x isch er an verschiedene Ort an der Streggi gstande - immer d'ASB Fahne uffghängt - und hett mi aagfüürt. Am Ziel isch er natürlig au dört gsi und hett mer grad als erschts e Bier in d'Hand druggt. Au bi divärse Stadtläuf isch er mi go supporte und mer sinn immer nochhär no eins go schnappe. In der letschte Zyt hämmer uns nümm ganz soviel gseh, aber wenn, denn isch es eifach immer härzlig gsi. Und jetz isch er eifach nümme do, si markants Uffträtte, si unverkennbari Stimm, si unübertroffeni Härzligkeit.

Dave, mir kömme alli emol zu Dir - und denn gitts aber so öppis vomene Wiederseh! Bis denn mach's guet do obe und bliib au dört, so wie de immer gsi bisch: wild, unaapasst und mit eme unglaublig guete Wääse. Und dangge für alles, was Du mir - uns alle - guets gmacht hesch.
    Alte Säcke Basel

Erfahrener Benutzer Avatar von Domingo

Standard

Dangge für dini Wort @T-Bear, bi au immer no gschockt.

Genau, dr Dave hett meh nid weiss wie oft miesse gseh, aber wenn denn ischs sehr härzligg gsi.
    Wenn i nur dra dängg bi wievielne Sache er mir in Sinn cho und fähle wird...

Si Stimm bliibt uns Gottseidangg erhalte, will er uns immer wieder dr Schreyhals verkündet uff "E'N Urschrey für Rotblau"

Und weisch was Dave?
    Näggscht Johr gang i für di mit em Handtuech über dr Schultere go schaffe...

RiF alte Sagg
    Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2019

Benutzer

Standard

RIP Dave.
    (c) by Razer.- alle Rechte vorbehalten
    Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
    von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
    Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.

Seite 3 von 4 ErsteErste 1234 LetzteLetzte

Lesezeichen