Erste richtiger Test in diesem Jahr
Erste richtiger Test in diesem Jahr
Resultat : 3:1
Aufstellung: Omlin
Widmer Zambrano Balanta Pedretta
tauli
Kalulu Frei Zuffi Bua
RVW
Resultat : 5:0
Aufstellung:
-----------------tanner
Bender Nobilissa Meli ballhawk
-----------Back in town
Konter Delgado Yazid Ipforlive
------------------Tsunami
Knapper 2:1 Sieg für den FCB. Tore: Bua und Ajeti.
ich wünsch mr e doppelspitze us ajeti und wolfwinkel. wird nid passiere, wünsche tueni mrs trotzdäm. dr zuffi het mr OM no gfalle, kamme nomol mache. dr frei isch gege gc klar abgfalle gege die andere. allerdings...wennde dä nid bringsch, hesch nume no dr kuzmongovic für dr doppelsäggs (zuffer jo vorne, serey weg). also halt so.
Widmer Zambrano Balanta Pedretta
-------------------Tauli----------------
Kalulu------------Zuffi----------- Bua
------------RVW-------Ajeti-----------
oder aber dr Suchy isch scho fix ready, denn
Widmer Suchy Zambrano Pedretta
-------------Balanta-Tauli-------------
Kalulu------------Zuffi----------- Bua
-------------------RVW------------------
2-1 Sieg
2x Ricky
Zum chli Sicherheit dribringe vermuetlich die glich Startelf wie gege GC wenn möglich. Wichtig us minere Sicht gege mittlerwille doch recht offensivi Güller d 0 z hebe und die offene Rüüm nutze.
2-0 2x Van Wolfswinkel.
Obwohl ich mir den Doppelsturm auch wünsche wirst du ihn wahrscheinlich nicht sehen gegen St. Gallen
Suchy wird noch nicht von Anfang an Spielen darum wird (falls es eine Doppel sechs geben würde) Kuz oder Frei spielen. Ich tippe da eher auf Frei wie auf Kuz. Könnte auch sein das es Tauli trifft und Kuz und Frei spielen.
dr kuz, abgse drvo daser e mongi isch und sich verpisse söll, isch gege gc überhaupt nid ins spiel ibunde worde hets mi dunggt. isch umgange worde wenn möglich. daher vrmuetlich frei. isch scho rächt, eifach e mol dr pass friener und diräkter spiele, denn kömme si au ah.
Mir gwünne das Spiel mit zwei Goal unterschied. Die 12.50 Aktion für e Ticket kunnt schiens no guet a. Wenn no biz was goht uns s Wätter mitspielt, wärdes um die 30 K wärde.
tanner zu nobilissa im Spiel:
Konzentriere dich lieber mal aufs Spiel anstatt auf die Schneeflocken sonst pack ich dich an den Haaren
Ich wurde leider nach dieser Aufstellung fristlos entlassen mit der Begründung die jungen verstehen mein Humor nicht. Gab eine kleine Meuterei gegen mich als Trainer. Stimmen von Basel bis Indien werden dies in Zukunft noch bestätigen in Blick Interviews.
Der Trainerposten ist wieder frei.
Ich bedanke mich recht herzlich für die tolle kurze Zeit als Cheftrainer beim FCB und verstehe die Situation. Ich war stehts bemüht eine kompakte Mannschaft zu formern mit meiner Aura. D4ngge nochmal für 4ll3s 3>
Danke! Ich fühle mich geehrt, endlich mal im Sturm auflaufen zu dürfen. Da sollte ich auch am besten zum Tragen kommen, da ich die Bälle Tsunamiartig ins Tor schwemmen werde! Konter mit seiner Schnelligkeit und Delgado mit seinem Zauberfüsschen werden mir die Bälle vor die Welle flanken.
Geändert von Tsunami (05.02.2019 um 19:07 Uhr)
Haupsach e Samschtig Obe Spiel und hoffentlik drey pünggt, was willsch hützudags meh :-)
Vo der Rhygass bis zur Socinstroos.....
Lesezeichen