Seite 2 von 2 ErsteErste 12
Ergebnis 31 bis 47 von 47

Thema: Iron Maiden CH 05

Erfahrener Benutzer Avatar von drummerbhoy

Standard

Zitat Zitat von Rinoceronte
    Kiss-Maiden-Basel.............Was will me meh?
    Maiden ooni Kiss in Basel!

Erfahrener Benutzer Avatar von alter sack

Standard

Zitat Zitat von drummerbhoy
    Maiden ooni Kiss in Basel!
    WORD!

der alte sack
    Das größte Problem beim Fussball sind die Spieler.
    Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)

Erfahrener Benutzer Avatar von alhoil

Standard

Zitat Zitat von Onkel
    Aso i ha Maiden, live am Rock am Ring gseh und shet mi Hammer dunkt
    vorallem geili alti Lieder wo si gspilt hän z.b: Remember Tomorrow, Phantom of the Opera, eifach jedi Mängi vo de 2 erschte Albene und dr Sound isch wirklich fett gsi
    Sie hän übrigens nur Lieder vo de erschte vier Albene gschpielt (wenn y mi nit schweeeeer tüsch...).
    AUBÄRG*SEKTE

Erfahrener Benutzer Avatar von drummerbhoy

Standard

Zitat Zitat von alhoil
    Sie hän übrigens nur Lieder vo de erschte vier Albene gschpielt (wenn y mi nit schweeeeer tüsch...).
    Nüt vo Powerslave und Somewhere In Time? Was für en Enttüschig! Zum Glügg bin y nid gsi.

Erfahrener Benutzer Avatar von Onkel

Standard

Zitat Zitat von alhoil
    jo genau so öpis het dr Bruce amel gmurmlet
    dämfall au am Ring gsi ?
    Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit

They say time is a healer

Neuer Benutzer

Standard

het är au in Uster gmurmlt

Neuer Benutzer

Standard

Das si nur Songs vo de erschte 4 Albe spiele, hett me scho im Vorfäld könne uff dr ironmaiden.com-Site könne läse. Und dr Bruce hets am Konzärt au gseit. Shakra hän mir uns gschängt, Within Temptation isch nur öppis fürs Aug gsi (wär loost so Scheiss eigentli). Während Dream Theater sin mir zum Australier in Uster go ässe. Isch würkli sauguet gsi. Hän denn no die letschte 2 Songs vo Dream Theater müesse ghöre, wo mir zrugg gloffe sin. Gott, wie mir dr James LaBrie uff dr Sack goht. Letscht Joor in Frauefäld han I Gott sei Dank dr Schisser und somit e Ussred ka, 3/4 vom Konzärt uffem Klo z'sitze. Do könne die Jungs no so gueti Musiker si, das Genöle vommene Gsang machsch nie wett.

Es isch e geile Juni! Morn flieg I uff London ans Motörhead und am Fryttig sin mir in Birmingham am Mötley Crüe-Konzärt (I weis, I has scho mol postet, ha nur welle e paar niedisch mache:-)). Nägschte Mäntig spiele Slayer im X-tra in ZH. Wenn si's ganze Reign in Blood-Album spiele, denn gang I am Zyschtig grad nomol ins Fri-Son nach Fribourg:-)

In Ballingen spiele am Bang your Head TWISTED SISTER! Und denn kömme no Rose Tattoo ins Z7, WAHNSINN!!!!!!!!!

Und Iron Maiden sin übringens dr Hammer gsi. S'Konzärt vom 9 July in Götteborg (die 57'000 Karte sin innere halbe Stund ussverkauft gsi!!!!) wird vom schwedische Färnseh übertreit. Weis öpper, wie me das ka kriege?

Erfahrener Benutzer Avatar von alhoil

Standard

Zitat Zitat von Onkel
    jo genau so öpis het dr Bruce amel gmurmlet
    dämfall au am Ring gsi ?
    No, bi leider nit am Ring gsi. Y ha s vom Uster-Gig kha.

@drummerbhoy:
    AUBÄRG*SEKTE

Erfahrener Benutzer Avatar von Sharky

Standard

Zitat Zitat von Plauze

Es isch e geile Juni! Morn flieg I uff London ans Motörhead und am Fryttig sin mir in Birmingham am Mötley Crüe-Konzärt (I weis, I has scho mol postet, ha nur welle e paar niedisch mache:-)). Nägschte Mäntig spiele Slayer im X-tra in ZH. Wenn si's ganze Reign in Blood-Album spiele, denn gang I am Zyschtig grad nomol ins Fri-Son nach Fribourg:-)

In Ballingen spiele am Bang your Head TWISTED SISTER! Und denn kömme no Rose Tattoo ins Z7, WAHNSINN!!!!!!!!!

do hesch öbbis vor Geili Sach
    Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Erfahrener Benutzer Avatar von alter sack

Standard

Zitat Zitat von Plauze

Es isch e geile Juni! Morn flieg I uff London ans Motörhead...(I weis, I has scho mol postet, ha nur welle e paar niedisch mache:-)).
    hallo arschloch....

der alte sack
    Das größte Problem beim Fussball sind die Spieler.
    Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)

Erfahrener Benutzer Avatar von 1980

Standard

Zitat Zitat von Plauze
    Das si nur Songs vo de erschte 4 Albe spiele, hett me scho im Vorfäld könne uff dr ironmaiden.com-Site könne läse. Und dr Bruce hets am Konzärt au gseit. Shakra hän mir uns gschängt, Within Temptation isch nur öppis fürs Aug gsi (wär loost so Scheiss eigentli). Während Dream Theater sin mir zum Australier in Uster go ässe. Isch würkli sauguet gsi. Hän denn no die letschte 2 Songs vo Dream Theater müesse ghöre, wo mir zrugg gloffe sin. Gott, wie mir dr James LaBrie uff dr Sack goht. Letscht Joor in Frauefäld han I Gott sei Dank dr Schisser und somit e Ussred ka, 3/4 vom Konzärt uffem Klo z'sitze. Do könne die Jungs no so gueti Musiker si, das Genöle vommene Gsang machsch nie wett.

Und Iron Maiden sin übringens dr Hammer gsi. S'Konzärt vom 9 July in Götteborg (die 57'000 Karte sin innere halbe Stund ussverkauft gsi!!!!) wird vom schwedische Färnseh übertreit. Weis öpper, wie me das ka kriege?
    Respekt, da würde ich mich am liebsten gleich anschliessen. Ausser bei der Crüe, die waren noch nie wirklich gut, ausser im Weiber flachlegen.

Und übrigens, am 20.08.05 ACCEPT im Z7!

Erfahrener Benutzer Avatar von Somnium

Standard

5.12.06

IRON MAIDEN & Trivium

Hallenstadion

Tix ab 18.3.!

www.freeandvirgin.ch
    "Ich bin nicht links, ich bin nicht rechts, ich bin Punk."

"Die Welt ist ohne Sprache. Sprachlos würde auch, wer sie verstünde."
    Gustav Landauer, Anarchist und Revolutionär, 1870 - 1919

"Stell dir vor, es ist möglich und keiner kriegts hin." (Milliarden)

Neuer Benutzer Avatar von AJZ

Standard

I've got two tickets to Iron Maiden baby come with me friday, don't say maybe, I'm just a teenage dirtbag baby like you...uuuuuuuuhhh
    So why do we choose the boys that are naughty?
    I dont fit in so why do you want me?
    I know I cant tame you...but I just keep trying

Cause I still love to wash in your old bathwater
    Love to think that you couldnt love another
    I cant help it.. your my kind of my man

Erfahrener Benutzer Avatar von Gevatter Rhein

Standard

Scheiss-Hallenstadion. Kauf nicht beim Zirücher, somit wird der Gig ohne mich laufen.
    (c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
    Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
    von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
    Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.

Neuer Benutzer

Standard

Stehplatz 60.- und Sitzplatz 70.-!

Billig!!!!

Erfahrener Benutzer Avatar von Platini

Standard

Zitat Zitat von Ajattara
    Stehplatz 60.- und Sitzplatz 70.-!

Billig!!!!
    ernsthaft ??

Erfahrener Benutzer

Standard

Zitat Zitat von Platini
    ernsthaft ??

glaubs chum, e konzert im hallestadion mit fast ahständige priese, do cha eppis nid stimme
    Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Seite 2 von 2 ErsteErste 12

Lesezeichen