Seite 4 von 4 ErsteErste ... 234
Ergebnis 91 bis 104 von 104

Thema: Ticketing mit Jahreskarte

Erfahrener Benutzer

Standard

Ich könnte mir vorstellen das unterdessen auch viele No Shows Saisonkarten besitzer nicht mehr die Karten Genommen haben.

Erfahrener Benutzer Avatar von BloodMagic

Standard

Ich hab es mir dieses Jahr lange überlegt die Jahreskarte noch zu verlängern. Ich habe es dann doch gemacht, werde aber dieses Jahr wieder mehr mein restliches Privatleben forcieren und wenn Streller, Karli und co. ihr unfähiges "Ich hol einfach meine Buddys zum FCB und zahle ihnen viel zu viel Salär" weiterführen dann werde ich nächstes Jahr abspringen. Ich will wieder fähige Leute beim FCB sehen und nicht Leute die einfach mal beim FCB Spieler waren. Die verdammte Vetterliwirtschaft geht mir so unglaublich auf den Sack, dass mir die Lust am FCB mehr und mehr vergeht

Erfahrener Benutzer

Standard

Zitat Zitat von BloodMagic Beitrag anzeigen
    Ich hab es mir dieses Jahr lange überlegt die Jahreskarte noch zu verlängern. Ich habe es dann doch gemacht, werde aber dieses Jahr wieder mehr mein restliches Privatleben forcieren und wenn Streller, Karli und co. ihr unfähiges "Ich hol einfach meine Buddys zum FCB und zahle ihnen viel zu viel Salär" weiterführen dann werde ich nächstes Jahr abspringen. Ich will wieder fähige Leute beim FCB sehen und nicht Leute die einfach mal beim FCB Spieler waren. Die verdammte Vetterliwirtschaft geht mir so unglaublich auf den Sack, dass mir die Lust am FCB mehr und mehr vergeht
    Geht mir bzw. ist mir genau so gegangen. Dass wir sportlich nicht mehr die Nr. 1 sind, ist überhaupt kein Problem. Das gehört dazu. Aber unsere Führung nervt mich mittlerweile sowas...die letzte Jahresend-Pressekonferenz war diesbezüglich das Sahnehäubtchen...
    Heimat Joggeli..!

Erfahrener Benutzer Avatar von Goldust

Standard

Zitat Zitat von canon Beitrag anzeigen
    Wär natürlich scho möglich. Jetzt wo me sich nid für d CL duet qualifiziere hän sicher einigi vo däne Ticket-Abieter d Jooreskarte nümme verlängeret. Nimm a bi de "normale" Fans isches +/- glich bliibe. S fehle halt eifach die Ticketverkäufer...
    kanni mr guet vorstelle. vilicht hänsi aber au gmerkt, dass sich das nümmi lohnt. klar, in de nuller-joor hets die typpe en masse gä, wellde ohni JK gar nid and tickets koo bisch. aber in de letschte joor hesch doch immer relativ logger tickets griegt. letscht joor hesch sogar gege ManU no obekasse-billet bikoo (hani mr lo sage).

bi dr JK isches e biz wie mit GA vo dr SBB: Klar kasch au Tickets kaufe, aber denn machsches am schluss doch nid, well di dr stutz reut. mitere JK gosch eifach grundsätzlich und hesch e luschtige oobe mit kollege verbrocht, sogar wenn dr fcb igluegt het. dasch jo au öppis wärt.

mi privatläbe het no nie unterem fcb glitte. wenn öppis wichtigs agstande isch, geburtstäg oder was, het dr match eigentlich immer zweite gmacht. i lieb dr fcb, aber d mensche um mi ume (familie, kollege) simmer s wichtigscht im läbe. oder au wenn öppis sältes isch, zB Fasnacht, denn hani halt mol e Match (au CL) ussgloh.
    Geändert von Goldust (10.01.2019 um 15:08 Uhr)

Erfahrener Benutzer

Standard

Das mit däre vetterliwirtschaft het aber scho dr vorgänger in perfektion betriebe...

Standard

Zitat Zitat von D-Balkon Beitrag anzeigen
    Das mit däre vetterliwirtschaft het aber scho dr vorgänger in perfektion betriebe...
    klar, aber dä het sini "vetterli" dört anebugsiert wosi öppis brocht hän und wo si öppis hän könne leischte. dr pippi holt si und gittene jobs, obwohl si kei blasse vo dr materie hän. das hätte Doppel-H nid gmacht.

Erfahrener Benutzer Avatar von Gone to Mac

Standard

Zitat Zitat von Goldust Beitrag anzeigen
    kanni mr guet vorstelle. vilicht hänsi aber au gmerkt, dass sich das nümmi lohnt. klar, in de nuller-joor hets die typpe en masse gä, wellde ohni JK gar nid and tickets koo bisch. aber in de letschte joor hesch doch immer relativ logger tickets griegt. letscht joor hesch sogar gege ManU no obekasse-billet bikoo (hani mr lo sage).

bi dr JK isches e biz wie mit GA vo dr SBB: Klar kasch au Tickets kaufe, aber denn machsches am schluss doch nid, well di dr stutz reut. mitere JK gosch eifach grundsätzlich und hesch e luschtige oobe mit kollege verbrocht, sogar wenn dr fcb igluegt het. dasch jo au öppis wärt.

mi privatläbe het no nie unterem fcb glitte. wenn öppis wichtigs agstande, geburtstäg oder was, isch, het dr match eigentlich immer zweite gmacht. i lieb dr fcb, aber d mensche um mi ume (familie, kollege) simmer s wichtigscht im läbe. oder au wenn öppis sältes isch, zB Fasnacht, denn hani halt mol e Match (au CL) ussgloh.
    Das isch bi mir au e grund... Teilwiis hesch au mol kai Luscht an Match z go, do de aber e JK hesch gosch halt glich...
    überall rot und blau

Standard

Zitat Zitat von Gone to Mac Beitrag anzeigen
    Das isch bi mir au e grund... Teilwiis hesch au mol kai Luscht an Match z go, do de aber e JK hesch gosch halt glich...
    das machi denn halt effektiv nit. wenni wirklich WIRKLICH null bock ha, lossis. sogar weni d JK nid würd usehole, würdise nä. eifach zum sicher go. dasch e biz wie kirchestüür für mi

Erfahrener Benutzer

Standard

Zitat Zitat von ballhawk Beitrag anzeigen
    Nein ist nichts auf der Homepage. Vermutlich weniger als 2018.

Sind no am usloose wär 2018 am meischte spiel bsuecht het mit der JK

Erfahrener Benutzer

Standard

Zitat Zitat von lpforlive Beitrag anzeigen

Erscht ab 1.7.

Erfahrener Benutzer Avatar von Käppelijoch

Standard

das machi denn halt effektiv nit. wenni wirklich WIRKLICH null bock ha, lossis. sogar weni d JK nid würd usehole, würdise nä. eifach zum sicher go. dasch e biz wie kirchestüür für mi
    Post des Jahres. Und das im Januar.
    Heusler.

Alla sätt är bra utom de dåliga.

"Zürich ist doppelt so gross wie der Wiener Zentralfriedhof - aber nur halb so lustig."

Erfahrener Benutzer Avatar von Delgado

Standard

Zum Glück ist die Jahreskarte im Preis nicht Einkommensabhängig.

Erfahrener Benutzer

Standard

Zitat Zitat von Käppelijoch Beitrag anzeigen
    Post des Jahres. Und das im Januar.
    Aber wirklich!

Erfahrener Benutzer

Standard

Ich habe mal diese Woche dem Ticketing angerufen und dort bekamm ich die Infos das es Ende Woche so weit sein Sollte.Ich rechne mit der Info für Morgen.

Seite 4 von 4 ErsteErste ... 234

Lesezeichen