PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Schachteam FCB Forum

Seiten : [1] 2

Läggerlifreak
24.12.2004, 16:59
so als idee do chame -n-ebbere (z-b. mir) helfe wenn me seht , dass er z.b. e Zug gmacht het wo ungschiggt isch ... ev lernt me so jo ebbis...

DasRasenschacharovding
25.12.2004, 01:46
Jo, alles klar ... :confused:

Tolkien
25.12.2004, 10:12
@ Läggerli: Ganz Grundsätzlig (S wird mr do jetzt sicher ebber widerspräche, oder?) isch Bg2-g4 nit so no super Zug. Du hesch dä glaub scho 2,3 mol gspielt. Erstens isch es schlächt, will me die kurzi Rochade so biz wärtlos macht (S isch immer nit schlächt, e kurzi Rochade z'mache, wenn alli 3 Buure no uff dr Linie stöhn oder viellicht de üssersti (h2-h3) vorne isch).

Es isch aber ganz sicher nit eifach 'allgemeini Tipps' z'geh.

Ayrton
25.12.2004, 12:21
mädels, wo spieled dir schach?
ich uf freechess.de - isch no geil

zür rückgängig mache isch extrem uncool. me sött zue sine züg stoh, ufem brätt wie im läbe.

Tolkien
25.12.2004, 12:31
Hey Biebli, ;)
mr spiele by Gameknot (http://gameknot.com), das isch ächt guet. Wär lessige wenn de au ystiege (und evt. sogar unserm Team biträte) würdsch!

Züg macht glaub niemer ruckgängig, s goht nur drumm, Fähler z'vermiede bzw. nit nomol z'mache.

Ayrton
25.12.2004, 12:39
tönt geil. uf wellem platz sindrs denn? ich find euch nit?

Läggerlifreak
25.12.2004, 12:42
@tolkien isch klar dass es nit eyfach isch aber ebbe so sache wo eim viellicht uff falle kènnt me sage . Ich benutz bg2-g4 maistens ald Druckmittel zem ebbis uff F/H5 zem bewege z'bringe wird mr die sach aber s'nägstmol genauer yberlege , merci !

Tolkien
25.12.2004, 12:44
S Team heisst "Basler Bebbi" und isch glaub Team Nr. 715. Mr sin glaub uff Platz 60 vo allne Teams, hän aber nonig grad viel gspielt.

Ayrton
25.12.2004, 12:48
Gratulaton zum 60. zwüscherang.
ich bi registriert, kanni erscht in euer team drzuestosse, wenni 5 spiel gwunne ha?

Tolkien
25.12.2004, 12:52
Hey Ayrton, das weiss y nit - aber wenn du unsers Team ahluegsch, denn sött's dett e "Apply for membership" oder so Knopf ha - y glaub das sött au vor 5 Sieg möglig si. Wie heissisch du denn by Gameknot?

Ayrton
25.12.2004, 13:03
ok, bi registriert. ayrton. gän blitzpartie kei pünkt? ha grad eini gwunne.
muess 5 partie gspielt hat, zum bi euch biträte. has probiert.

Ayrton
25.12.2004, 13:57
@tolkien, bist du josher und lässt dich von mir breitschlagen, damit ich auf punkte komme? oder ist das ein anderer masochist?

Läggerlifreak
25.12.2004, 14:19
chasch mi fordere : Fellow

Ayrton
25.12.2004, 19:01
merci Läggerlifreak für das kurze spiel

Tolkien
25.12.2004, 19:05
Hey Ayrton, habe zur Zeit keine freien 'Slots', d.h. ich kann keine neuen Spiele starten, ich fordere dich aber so bald als möglich - allerdings lieber ernsthaft ;)

Bogenlampe
26.12.2004, 00:19
Ich wär au interessiert mitzspiele.
Ha 4 gwunne, bi also no dra.
Wäge Eröffnig:
Spielet immer Dame- oder Königsbuer. Rochade isch üsserscht wichtig... alli drei Bure sötte no stoh bi dr kleine Rochade. Gegebenenfalls denne H(2,7) eins füre, falls Schachmatt ufem 1 oder 8 droht. Gambit goht au, sött me aber numme mache wenn me weiss was denne z mache isch.

Es git natürlich au anderi Möglichkeite...

Tolkien
26.12.2004, 10:47
Bogelampe, muess dr scho z.T. widerspräche. Es isch ebbe nit eifach 'allgemeini' Strategie ahzgeh: Mit schwarz isch Caro-Kann (c6, d5 - e solide Verteidigung) e m.E. sehr gueti Variante (y weiss, y spiel's fast immer und by drumm nit flexibel) by dere's Zentrum vo d5 us 'ghalte' wird.

Die kurzi Rochade isch uff alli Fäll sehr wichtig, zum Teil lohnt sich aber e langi Rochade, wenn de Gegner kurz rochiert het. Denn ka me versueche de Gegnerischi 'Buure-Wall' mit eigene Buure z'knacke. E paar schöni Biespiel drzue findet me do (http://www.uni-trier.de/infos/schach/train2.htm)

By de lange Rochade isch halt immer ei Buur scho vorne und do demit e Diagonali offe, uff dere de König bedroht wärde kah - drumm isch die kurzi allgemein scho z'bevorzuge.

Tolkien
26.12.2004, 19:35
@ Läggerli: Im aktuellen Spiel gegen mich hast du mit 23. Tc1 einen Fehler begangen (Ich weiss, nach einigen Fehler von meiner Seite :( ). 23. Db7 wäre m.E. ein deutlich besserer Zug gewesen. Mit Tc1 tauscht du, wie du siehst, einen Turm gegen einen Läufer.

Läggerlifreak
26.12.2004, 19:45
magsch rächt ha.... *nerv*

d123
27.12.2004, 07:38
heey, cool, dass unseres team bald es paar neui spiiler chan begriesse!

Sobald ihr 5 partie gwunne händ, chönne dihr emen team biiträtte (das sin leider gameknot regle)..

greets
d123 - captain vom team "Basler Bebbi"

Tolkien
27.12.2004, 09:07
@ Läggerli: Statt 28. Th1 het y an dinere Stell de Läufer uff e6 oder de König wägzoge. So verliersch du jetzt beidi Läufer, das isch dütlich schlimmer als de undeckti Buur uff h6.

Läggerlifreak
27.12.2004, 10:28
was du immer sehsch ... eyeyey .. :(

Delgado
27.12.2004, 14:28
@Bogelampe:

Wie nensch du dich im Gamenot? Damit mehr dich für es nägschts Turnier au chöne iilade.

In gameknot bin ich übrigens dr boring_student.

Ayrton
28.12.2004, 10:47
Bebbis was isch los? ihr händ über d'wiehnachte 15! blätz verlore. Ich ha erscht zwei sieg und spiel gege e siessi italienerin. mammamia che bella ragazza. Ich bi natürlig dr Ayrton

teutone
28.12.2004, 11:07
Bebbis was isch los? ihr händ über d'wiehnachte 15! blätz verlore. Ich ha erscht zwei sieg und spiel gege e siessi italienerin. mammamia che bella ragazza. Ich bi natürlig dr Ayrton

Gib mol Gas Alte.....aber nid bi dr Italiänerin :eek:

Cheerio
28.12.2004, 11:18
wenn ich dann mal zeit habe, dann stoss ich auch noch in den gameknotbereich vor. bin ja echt gespannnt über eure schachkünste und immer auf der suche nach gleichwertigen gegnern. ansonsten ist schach einfach kacke, wenn einer viel besser oder schlechter ist als der andere ;)

baslerstab
28.12.2004, 11:23
Gib mol Gas Alte.....aber nid bi dr Italiänerin :eek:
schiess emmol e game ab hösch!!!!! mir isch langwyylig...!!!!!!!

die schach-bebbi-sektion isch e druurige huffe. alli wo online sind, hän scho z'vill games offe....

:( keiner mag mich - keiner will mit mir spielen :(

Ayrton
28.12.2004, 11:32

die schach-bebbi-sektion isch e druurige huffe. alli wo online sind, hän scho z'vill games offe....

wie isch denn die schachname?
sunscht spiele mr schnäll ein, aber ich muess näbedra no bitz schaffe

teutone
28.12.2004, 11:43

Tachchen Alterchen
ich werde dich fordern sobald ich eine Partie beendet habe.
Wieder mal Bock auf ein Feierabendbierchen?

Ignorant
28.12.2004, 11:45
ich hab noch platz frei. aber geschenke werden keine gemacht... ;)

Ayrton
28.12.2004, 11:45
Tachchen Alterchen

teutone, wie heisst denn nun der baslerstab im schach? dann werd ich ihn herausfordern

teutone
28.12.2004, 11:46
teutone, wie heisst denn nun der baslerstab im schach? dann werd ich ihn herausfordern¨

haile

baslerstab
28.12.2004, 11:50
Tachchen Alterchen
bock immer - zeit leider nicht mehr! am 24.2.05 dann wieder.......

teutone
28.12.2004, 11:51
bock immer - zeit leider nicht mehr! am 24.2.05 dann wieder.......

Armes Jungchen :p

baslerstab
28.12.2004, 11:58
Armes Jungchen :p
tja, bildung bremst!

Ignorant
28.12.2004, 13:16
na dann macht es keinen sinn das wir gegeneinander spielen...

baslerstab
28.12.2004, 15:27
teutone, wie heisst denn nun der baslerstab im schach? dann werd ich ihn herausfordern
"fordern" war ein wenig fehl am platze......;)

Ayrton
28.12.2004, 16:36
*räusper* hab ich schon erwähnt, dass ich noch dreimal gewinnen muss, um dem team zustossen zu können...

d123
28.12.2004, 19:14
cool, wenn ihr drei denn au no zum team stosse würde, wäre mr denn scho 10 spiiler.. ned schlächt!

Läggerlifreak
28.12.2004, 20:24
ich glaub die 15 plätz das bi-n-ich gsi ... :( bi halt laider kai so genie..

Tolkien
28.12.2004, 22:53
Hey Läggerli, erstens isch glaub kein vo uns e Schachgott (ok, de D123 e biz :) ), zweitens spielt me jo zum Spass ha und drittens het das nüt mit Dummheit z'due sondern hängt zue me grosse Teil numme vo die Iebig ab.

d123
28.12.2004, 23:27
jo eh, mr sin alli do zum spass ha, mr spiile schach uus spass...
und das isch jos wichtigschte!!

Vincent Vega
29.12.2004, 00:25
So ha grad mini erschti Schlacht gha, nach ca. 1 1/2 Stund hanni gunne! Isch e richtig zechä Griech gsi!
Aber würklich, sehr gueti Site!

baslerstab
29.12.2004, 09:41
*räusper* hab ich schon erwähnt, dass ich noch dreimal gewinnen muss, um dem team zustossen zu können...
ich im fall au, und wenn du moll dr näggscht zuug würdsch mache, könnt i di könig ändlich moll uffs grizz leege!!!!!!!!

teutone
29.12.2004, 09:51
ich im fall au, und wenn du moll dr näggscht zuug würdsch mache, könnt i di könig ändlich moll uffs grizz leege!!!!!!!!

Ha weiss nid wievill Partie offe und keine zieht :(

Tolkien
29.12.2004, 10:29
Wer hat sich eigentlich für's Gameknot-Turnier angemeldet? Wenn ja: In welcher "Schwierigkeitsstufe" bzw. auf welchem Level spielt ihr?

@ Ignorant: Ich hoffe dich bald mal wieder fordern zu können. Momentan ziehen alle Gegenspieler sehr langsam aber es wäre klasse, wenn du bald für eine Herausforderung zu haben wärst ;)

Ignorant
29.12.2004, 10:35
@ Ignorant: Ich hoffe dich bald mal wieder fordern zu können. Momentan ziehen alle Gegenspieler sehr langsam aber es wäre klasse, wenn du bald für eine Herausforderung zu haben wärst ;)

kannst getrost sein. geht mir gleich. alles langsamziehluschen....

ich hab mich für Advanced Chess (1700 and below) angemeldet. will mal schauen wie ich da abschneide.

und ja. wir spielen wieder gegeneinander. schliesslich ist da noch ne rechnung offen.... ;-)

teutone
29.12.2004, 10:45
kannst getrost sein. geht mir gleich. alles langsamziehluschen....

ich hab mich für Advanced Chess (1700 and below) angemeldet. will mal schauen wie ich da abschneide.

und ja. wir spielen wieder gegeneinander. schliesslich ist da noch ne rechnung offen.... ;-)

Ja mit Euch zwei habe ich auch noch ne Rechnung offen....., das Advanced Chess ist auch auf Gemknot????

Im Moment kann man übrigens nicht mal ziehen!

Hab an Weihnachten übrigens ein paar Blitzpartien gespielt, leider kann man sich da die Gegner nicht aussuchen sondern bekommt automatisch einen zugeteilt....

Vincent Vega
29.12.2004, 10:48

Chlini Typ wenn dr Mol es Spiel grad weid durespile, i ha mis Spiel "5 min / move" gnennt! Nach 1 1/2 Stund simmer fertig gsi, isch sicher besser als Blitzschach!

teutone
29.12.2004, 10:49
Chlini Typ wenn dr Mol es Spiel grad weid durespile, i ha mis Spiel "5 min / move" gnennt! Nach 1 1/2 Stund simmer fertig gsi, isch sicher besser als Blitzschach!

Wieso besser?

Ayrton
29.12.2004, 10:57

also bringe mrs hinter uns. ich mach di denn revanchierend fertig - du mathestudänt :cool:

Ayrton
29.12.2004, 10:58
Wieso besser?

wells im blitzschach keini pünkt git.

gottogott jetzt macht mi sogar no die italiänerin fertig... :o

teutone
29.12.2004, 11:03
wells im blitzschach keini pünkt git.

gottogott jetzt macht mi sogar no die italiänerin fertig... :o

sig froh dass i grad kei Platz für e neui Partie ha, suscht würd di näbe dr Italiänerin no e Schwoob fertig mache :p

Ignorant
29.12.2004, 11:10
wenn die lusche ENDLICH aufgeben würde, hätte ich wieder einen platz frei. bitte baslerstab. es hat wirklich keinen sinn mehr... und NEIN. es gibt kein remis. :rolleyes:

Ignorant
29.12.2004, 11:11
sig froh dass i grad kei Platz für e neui Partie ha, suscht würd di näbe dr Italiänerin no e Schwoob fertig mache :p

ich mag italienerinnen ;) :D

baslerstab
29.12.2004, 11:21
also bringe mrs hinter uns. ich mach di denn revanchierend fertig - du mathestudänt :cool:du memme!!!!!! was würdsch saage, wenn dr fcb in dr 75. minute bim stand vo 0:2 eifach würd vom platz laufe?????????? tz tz tz

baslerstab
29.12.2004, 11:23
wenn die lusche ENDLICH aufgeben würde, hätte ich wieder einen platz frei. bitte baslerstab. es hat wirklich keinen sinn mehr... und NEIN. es gibt kein remis. :rolleyes:
ritter der kokosnuss nicht gsehen???????

Ayrton
29.12.2004, 11:26
du memme!!!!!! was würdsch saage, wenn dr fcb in dr 75. minute bim stand vo 0:2 eifach würd vom platz laufe?????????? tz tz tz

mach do nit dr max, sondern zieh, ich muess mini pünkt wieder hei hole

baslerstab
29.12.2004, 11:28
mach do nit dr max, sondern zieh, ich muess mini pünkt wieder hei hole
verdammt! das isch mi 5. sieg gsi, aber zu de bebbis dörf i immer noni.....:(

Ayrton
29.12.2004, 11:29
ich mag italienerinnen ;) :D

nicht wenn sie deinen läufer gratis nehmen.

nein, das war nicht metaphorisch gemeint :p

teutone
29.12.2004, 11:30
verdammt! das isch mi 5. sieg gsi, aber zu de bebbis dörf i immer noni.....:(

Glaub für e Teammitglied mues me meh Partie ha! Ab 5 Gwunnene Partie chasch aber an eme Turnier mitschpile.....Dr D123 wird das sicher kommuniziere wenn er wider emo ineluegt.....

baslerstab
29.12.2004, 11:46
nicht wenn sie deinen läufer gratis nehmen.

nein, das war nicht metaphorisch gemeint :p
die metapher wär dann: "meinen könig gratis nehmen" :cool: :rolleyes: :rolleyes:

Ayrton
29.12.2004, 11:51
die metapher wär dann: "meinen könig gratis nehmen" :cool: :rolleyes: :rolleyes:

auch noch klugscheissen???

zieh und dann geh integrieren, differenzieren und was man als mathestudent vor dem mittagessen halt noch so macht.

Tolkien
29.12.2004, 11:58
Oh, Baslerstab, ich mag spielen. Ich liebe es Mathestudenten zu schlagen (natürlich nur im Schach ;) ) *g*.

Freue mich natürlich auch auf Ignorant (Von der letzten Partie abgesehen habe ich dir deutlich mehr doofe 'Geschenke' gemacht - Ich habe also noch ne Rechnung offen ;) ), Teutone und alle anderen Forums-Spieler!

das Advanced Chess ist auch auf Gemknot???? Ja, wenn du dich für das Turnier einschreibst kannst du eine Kategorie wählen. Habe mich auch beim Advanced Chess eingeschrieben - auch in der Hoffnung bald wieder über 1500 Punkte zu kommen.

Ayrton
29.12.2004, 13:46
Baslerstab, du hast mich mit diesem spiel sehr beleidigt, erst warst du ignorant abwesend und dann nach deinem kühnen damenopfer soll schon fertig sein?

ich verlange ein klärendes spiel!

Läggerlifreak
29.12.2004, 14:39
tolkien spillsch nimm? du hesch wenigstens immer schnäll zoge...

teutone
29.12.2004, 15:46
Ja, wenn du dich für das Turnier einschreibst kannst du eine Kategorie wählen. Habe mich auch beim Advanced Chess eingeschrieben - auch in der Hoffnung bald wieder über 1500 Punkte zu kommen.

Hmm weiss nicht so recht ob ich mich eher für 1500 and below anmelden soll....ach was solls dann gibts halt ab und zu mal richtig auf die Fresse :D

teutone
29.12.2004, 15:49
Hab mich angemeldet....aber wie sieht man ob's geklappt hat...hab keine Bestätigung oder ähnliches erhalten :confused:

Ignorant
29.12.2004, 18:55
ihr seit doch alles LUSCHEN ;) (natürlich ausser tolkien und d123). ich will endlich gegner und keine opfer... ;) :D

boring_student: wenn du mal über mittag zeit hast (oder auch am nachmittag) und ins ZLF kommst, kann ich dir ein bisschen was über eröffnungen zeigen... natürlich brauchen wir dann noch ein brett und figuren...

Tolkien
29.12.2004, 20:23
tolkien spillsch nimm? du hesch wenigstens immer schnäll zoge... @ Läggerlig: Klar, y hilf dr au gärn biz, falls y das überhaupt ka. :-/ Aber momentan wart y uff mega viel verlängerti Spiel wo-n-y nit abbräche ka (Teamspiel) und will.

Läggerlifreak
29.12.2004, 20:24
@ Läggerlig: Klar, y hilf dr au gärn biz, falls y das überhaupt ka. :-/ Aber momentan wart y uff mega viel verlängerti Spiel wo-n-y nit abbräche ka (Teamspiel) und will.

merci merci *kniefall* ;)

teutone
30.12.2004, 08:48
ihr seit doch alles LUSCHEN ;) (natürlich ausser tolkien und d123). ich will endlich gegner und keine opfer... ;) :D

Grossmaul ich mach Dich alle :p

Ignorant
30.12.2004, 09:06
Grossmaul ich mach Dich alle :p

ha ha ha.... oder hast du etwa einen schachcomputer auf weihnachten bekommen??? :rolleyes:

teutone
30.12.2004, 09:17
ha ha ha.... oder hast du etwa einen schachcomputer auf weihnachten bekommen??? :rolleyes:

chumm chumm chumm :cool: :cool:

Ignorant
30.12.2004, 09:20
chumm chumm chumm :cool: :cool:

meine fresse... dich kann ich wirklich nicht mal als zeitvertreib einstufen ;) :D

jetzt hab ich gerade wieder ein spiel für unser team gewonnen. JUHUUUUU...

teutone
30.12.2004, 09:23
meine fresse... dich kann ich wirklich nicht mal als zeitvertreib einstufen ;) :D

jetzt hab ich gerade wieder ein spiel für unser team gewonnen. JUHUUUUU...

Hmja habe bis jetzt vier gewonnen und eine verloren.....stehe aber in zwei weiteren Partien ziehmlich mies :(

edit: Im Moment zieht einfach keine Sau....und ich kann keine weiteren starten....echt mühsam :mad:

Ignorant
30.12.2004, 10:10
ist wirklich mühsam. arbeiten die leute denn wirklich soooooooooo viel das sie keine zeit für ihr züge haben? ;)

hab jetzt soeben die special offer für 20 bucks pro jahr gekauft....

teutone
30.12.2004, 10:39
ist wirklich mühsam. arbeiten die leute denn wirklich soooooooooo viel das sie keine zeit für ihr züge haben? ;)

hab jetzt soeben die special offer für 20 bucks pro jahr gekauft....

Welche Special Offer? Naja da ich mich immer noch weigere mir eine Kreditkarte zuzulegen werde ich wohl eh darauf verzichten müssen....

habe jetzt noch ein paar Partien auf itsyourturn eröffnet....ist aber nicht so konfortabel wie gamknot...und die Gegner erst noch die grösseren Lahmsäcke wie auf Gameknot.....

Ignorant
30.12.2004, 10:53
Just a quick reminder that GameKnot's Winter Holidays special offer is still in effect. For a limited time, you can save up to 44% off our regular subscription rates. Happy Holidays! :)

hab ich per messages auf gameknot bekommen.

teutone
30.12.2004, 10:58
Just a quick reminder that GameKnot's Winter Holidays special offer is still in effect. For a limited time, you can save up to 44% off our regular subscription rates. Happy Holidays! :)

hab ich per messages auf gameknot bekommen.

ach so die....aber bei null Beitragskosten sind 44% immer noch null oder verstehe ich was falsch :confused:

Ignorant
30.12.2004, 11:06
ach so die....aber bei null Beitragskosten sind 44% immer noch null oder verstehe ich was falsch :confused:

du musst ein genie sein... :rolleyes: ;)

teutone
30.12.2004, 11:07
du musst ein genie sein... :rolleyes: ;)

:p
Was bringt die Offer denn :confused:

d123
30.12.2004, 11:42
die offer bezieht sich auf den jahresbeitrag.. man kann ein bezahlender member werden, dann hat man auch mehr rechte.. sprich man kann merh spiele spielen, mehr turniere spielen, man kann in einer liga mitspielen etc...

Ignorant
30.12.2004, 12:04
:p
Was bringt die Offer denn :confused:

na jetzt wird mir einiges klar... :rolleyes: surfen will gelernt sein :D

teutone
30.12.2004, 12:20
Wenn wir schon beim dumme Fragen stellen sind. ;) Ich habe mich für das nächste Turnier angemeldet aber keine Bestätigung erhalten....ist das normal?

Läggerlifreak
30.12.2004, 12:54
Wenn wir schon beim dumme Fragen stellen sind. ;) Ich habe mich für das nächste Turnier angemeldet aber keine Bestätigung erhalten....ist das normal?

was fir e turnier?

Tolkien
30.12.2004, 12:57
@ Läggerli: Unter http://gameknot.com/tournament.pl kannst du dich für ein Turnier einschreiben. Du findest die entsprechenden Regeln auch dort.

teutone
30.12.2004, 12:59

Hat sich erledigt bin jetzt für dieses Turnier angemeldet

Title: 22nd GameKnot Tournament
Starts on: Monday, January 3, 2005

advancel below 1700

Läggerlifreak
30.12.2004, 13:03
@ Läggerli: Unter http://gameknot.com/tournament.pl kannst du dich für ein Turnier einschreiben. Du findest die entsprechenden Regeln auch dort.

ne dachte ihr startet ein 2es... da wolte ich nicht fehlen...

teutone
30.12.2004, 13:05

Hmja ein zweites Turnier sollten wir auf jeden Fall starten...ausserdem gibt es ja noch weitere Interessenten :)

Ignorant
30.12.2004, 19:46

ein zweites mini-turnier wird sicherlich gestartet. kann ja nicht sein das ne lusche gewinnt ;)

was oben gemeint wird, ist ein grosses turnier....

Vincent Vega
02.01.2005, 16:38
Inzwüsche sinns 3 Sieg, 2 Niederlage... Isch biz schad dasme nid mehr als 6 Spiel chan paralell spile ohni z zahle! (Vor allem wenn Teil Lüt so langsam ziä...).

d123
02.01.2005, 17:05
du chasch max. 12 spiil gllichziitig spiile... zuesätzlichi spiil wärde im verlaufe vo dr ziit freigschaltet....

und jo no 2 siig und denn bisch im team :)

wie isch übrigens din spiilername uuf gameknot

Delgado
02.01.2005, 17:20
Inzwüsche sinns 3 Sieg, 2 Niederlage... Isch biz schad dasme nid mehr als 6 Spiel chan paralell spile ohni z zahle! (Vor allem wenn Teil Lüt so langsam ziä...).

Das mit de 6 Spiel gliechzittig isch am Afang immer so. Erst wenn 5 gwunne hesch, chansch mehr spiele. Und so wird das schrittwis erhöht. Das unterstützt d seriosität vo dere Site.

Vincent Vega
02.01.2005, 17:32
du chasch max. 12 spiil gllichziitig spiile... zuesätzlichi spiil wärde im verlaufe vo dr ziit freigschaltet....

und jo no 2 siig und denn bisch im team :)

wie isch übrigens din spiilername uuf gameknot

Mi Name isch vincent-vega , ok dämfall gib i vollgas, bi aber in 2 Partie rächt guet dra, chönnt also gli klappe mit de 5 Sieg...

Tolkien
02.01.2005, 18:46
kann ja nicht sein das ne lusche gewinnt Ja, dir werd ich's zeigen ;)

teutone
03.01.2005, 10:57
Mit dem Turnier habe ich mir schön was aufgehalst meine Gegner haben alle höhere Ratings als ich...... :eek: :eek:
Naja nun ist kämpfen angesagt :)

Läggerlifreak
03.01.2005, 13:46
@d123 bitte dail my mol ebberem anderem zue als däre ladysrule... die goht mr langsam uff d'närve... scho ebbe die 8 partie gege sie...

teutone
03.01.2005, 14:29
@d123 bitte dail my mol ebberem anderem zue als däre ladysrule... die goht mr langsam uff d'närve... scho ebbe die 8 partie gege sie...

Dasch nid guet :eek: :eek: :D

d123
03.01.2005, 14:42
@fellow

ich wirds versueche... ich ha do leider kei ganz grosse iifluss druuf, wird mir aber mieh gäh, dass das nümme passiert!

Läggerlifreak
03.01.2005, 15:46
merci! *auf 10 Zeichen kommen muss"

teutone
04.01.2005, 14:23
Kann es sein dass Gameknot heute ein Problem hat. Ich komme zwar rein aber weder hat jemand seit 10h00 gezogen, noch sehe ich dass jemand online ist?

d123
04.01.2005, 14:23
jungs... im momänt hän mir -4 pinngt... chömmed.. kämpfed.. dass mr widr im positive bereich chömme!!

ich han do grad no e chleini froog.. bestoht interässe amene zweite FC Basel Schachturnier, wo wie sletzte uuf gameknot stattfindet?
Wenn jetzt die andere 3 spiiler au no im team sin, wäre mr scho 10 spiiler, denn fählt no genau 1 spiiler, denn chönnte mr es 11er turnier starte..

do im momänt rächt viil vo uns in turnier verwickelt sin (gameknot-turnier), schlo ich mol vor, dass mr dr starttermin vom turnier dr 1. Februar isch.

greets

teutone
04.01.2005, 14:40
jungs... im momänt hän mir -4 pinngt... chömmed.. kämpfed.. dass mr widr im positive bereich chömme!!

ich han do grad no e chleini froog.. bestoht interässe amene zweite FC Basel Schachturnier, wo wie sletzte uuf gameknot stattfindet?
Wenn jetzt die andere 3 spiiler au no im team sin, wäre mr scho 10 spiiler, denn fählt no genau 1 spiiler, denn chönnte mr es 11er turnier starte..

do im momänt rächt viil vo uns in turnier verwickelt sin (gameknot-turnier), schlo ich mol vor, dass mr dr starttermin vom turnier dr 1. Februar isch.

greets

Ja klar besteht Interesse an einem zweiten Schachturnier, schliesslich bist du der Einzige gegen den ich völlig leer ausgegangen bin :eek:

d123
04.01.2005, 15:01
Ja klar besteht Interesse an einem zweiten Schachturnier, schliesslich bist du der Einzige gegen den ich völlig leer ausgegangen bin :eek:

oooh das tönt nach rache... :)
ich muss mich auch wieder mal an tolkien rächen.. der hat mich zwei mal vom brett gefegt.. das kann ich ja nicht auf mich sitzen lassen :)

teutone
04.01.2005, 15:11
oooh das tönt nach rache... :)
ich muss mich auch wieder mal an tolkien rächen.. der hat mich zwei mal vom brett gefegt.. das kann ich ja nicht auf mich sitzen lassen :)

Jaja der Tolkien ist ein übler Bursche :eek:

teutone
04.01.2005, 15:57
Nochmals meine Frage von vorhin:

Kann es sein dass Gameknot heute ein Problem hat. Ich komme zwar rein aber weder hat jemand seit 10h00 gezogen, noch sehe ich dass jemand online ist?

d123
04.01.2005, 16:58
ich weiss es leider ned.. war seit heute morgen nicht mehr onine im gameknot.. werde heute abend wieder schauen....

es ist aber schon so, dass gameknot ab und zu so seine kleine probleme hat...

Ignorant
05.01.2005, 09:58
-7... autsch.

Tolkien
05.01.2005, 10:52
Hey, kämpft um eure Teampunkte! :)

Läggerlifreak
05.01.2005, 11:20

wenn die ändlig zieh wurde...

Vincent Vega
05.01.2005, 11:28
So ha mini 5 Sieg, stell Atrag uf Ufnahm im Team! Was mues i mache?

teutone
05.01.2005, 12:10

Dr D123 isch Käptn und wird di kontaktiere.....was hesch für e Nick denn chönne mir scho mol eins schpile.... :)

Vincent Vega
05.01.2005, 12:12
Dr D123 isch Käptn und wird di kontaktiere.....was hesch für e Nick denn chönne mir scho mol eins schpile.... :)

Mi Nick isch vincent-vega , (Vincent Vega het scho eine :mad: :D )! Wiä cha mer öper fordere?

teutone
05.01.2005, 12:13

Jo gopfdeggel ha geschter zwei Partie oberdämlich vermasslet..... :mad:

teutone
05.01.2005, 12:15
Mi Nick isch vincent-vega , (Vincent Vega het scho eine :mad: :D )! Wiä cha mer öper fordere?

Jo ich ha di grad gforderet di....di Doppelgänger han ich us versehe au scho gforderet :D :D

teutone
05.01.2005, 12:19
@vincentvega
Hee du Lusche muesch scho mol zieh :eek: :D

Ignorant
05.01.2005, 12:21

mindestens 3 runden bier bezahlen...

teutone
05.01.2005, 12:26
mindestens 3 runden bier bezahlen...

ach so das hatte ich ganz vergessen zu erwähnen :o

Ignorant
05.01.2005, 12:35
ach so das hatte ich ganz vergessen zu erwähnen :o

kein problem. ich hab ja daran gedacht.... :)

Vincent Vega
05.01.2005, 13:02
@vincentvega
Hee du Lusche muesch scho mol zieh :eek: :D

Sorry ha wäg müese... S Bier zahl i erscht wenn Du mi gschlage hesch, also niä! :D ;)

teutone
05.01.2005, 13:50
Sorry ha wäg müese... S Bier zahl i erscht wenn Du mi gschlage hesch, also niä! :D ;)

Hehehe ist das ein Wettangebot?

Ayrton
05.01.2005, 14:26
wer hat auch einen slot frei?
ich bin auch auf gameknot ayrton

teutone
05.01.2005, 14:34
wer hat auch einen slot frei?
ich bin auch auf gameknot ayrton

Ich scho aber du nid :rolleyes:

teutone
06.01.2005, 08:30
Willkomme im Team VincentVega :)

Ayrton
06.01.2005, 09:32
Ich scho aber du nid :rolleyes:

los, teutone, du bisch am zug!

d123
06.01.2005, 09:43
au vo minere site, wilkommen im team!

teutone
07.01.2005, 14:45
Alles Gueti zum Burzeldaag Tolkien :)

Ignorant
07.01.2005, 22:02
Alles Gueti zum Burzeldaag Tolkien :)

T U C K E ! ! ! ! !

d123
07.01.2005, 22:41
happy b-day tolkien! möge du viele schachpartien im neuen lebensjahr für das team gewinnen "ggg"

Tolkien
08.01.2005, 00:14
Merci vielmol :)

Leider seht's Schachtechnisch grad nit so beruschend us aber was söll's :)

@ Athelas: Hesch nit als Geburtsdaaggschänggli welle uffgeh? ;)

Läggerlifreak
08.01.2005, 10:35
Merci vielmol :)

Leider seht's Schachtechnisch grad nit so beruschend us aber was söll's :)

@ Athelas: Hesch nit als Geburtsdaaggschänggli welle uffgeh? ;)

nur no -3

Der Text, den Sie eingegeben haben, ist zu kurz. Bitte erweitern Sie den Text auf die minimale Länge von 10 Zeichen.

d123
08.01.2005, 20:28
morn gits unser team scho 1 ganze moned.. ned schlächt.. nur hän mr leider es negatives punkteergäbnis :(
aber es chan nur besser wärde :)

Athelas
10.01.2005, 00:36
also bi mir laufts im momänt ganz besch.... eide. nachdäm i am afang e zimligi siegeserie anegleggt ha verlier i zurzit fascht nur no. mi rating isch au wider vo 1550 uf 1400 gsunke :( ich hoff ich ka mi gli wider steigere und fürs team doch no dr eint oder ander punkt ifahre.

Delgado
11.01.2005, 00:13
Drfür han ich mini erste partie gwunne und Unnentschiede gholt und so wies usgseht gwünn ich grad nomol gli zwei Partie.

Obs öpis brocht het, dass er PETRI(C)tjev heisst. :D

Ignorant
11.01.2005, 09:22
Drfür han ich mini erste partie gwunne und Unnentschiede gholt und so wies usgseht gwünn ich grad nomol gli zwei Partie.

Obs öpis brocht het, dass er PETRI(C)tjev heisst. :D

JEDER sieg hilft.

Ayrton
11.01.2005, 10:01
het öbber e slot frei?

sunscht suechi e mexikanerin

d123
11.01.2005, 13:12
Frage

im momänt tueni jo für euch ali teamspiil mit e laufziit vo 7-daag pro zuug ussueche... ich chönnt aber au 3 oder 5 daag pro zug partie uusesueche...

villicht wärs guet, wenn ihr do alli mol tiend uufschriibe was für euch am beschte isch...

greets

Ignorant
11.01.2005, 13:17
Frage

im momänt tueni jo für euch ali teamspiil mit e laufziit vo 7-daag pro zuug ussueche... ich chönnt aber au 3 oder 5 daag pro zug partie uusesueche...

villicht wärs guet, wenn ihr do alli mol tiend uufschriibe was für euch am beschte isch...

greets

ich würde es kürzer machen. 3 tage pro zug. ich hab da ein paar herren die sind am verlieren und ziehen einfach nicht mehr....

teutone
11.01.2005, 14:12
jo drei Daag längt mir au....ha au eso paar Lusche wo all 5 Daag emol e Zug mache :rolleyes:

Läggerlifreak
11.01.2005, 16:39
3 dääg! wie schnäller umso besser! :)

d123
12.01.2005, 09:05
also ab jetzt gits nur no 3-dääg pro zug partie :)

Läggerlifreak
12.01.2005, 14:52
btw minus 3 mr steigere-n-y's wieder ;)

d123
15.01.2005, 08:33
so mr hän e neus mitglied im team.. jetzt sin mr scho 9 :)

welcome to the team nobae !!

Tolkien
15.01.2005, 10:18
3 Tage pro Zug! Ich schlafe noch ein - und sorry, es scheint als würde ich bald einige Teamspiele verlieren :-/

Läggerlifreak
15.01.2005, 10:43
3 Tage pro Zug! Ich schlafe noch ein - und sorry, es scheint als würde ich bald einige Teamspiele verlieren :-/

hoffe mr mol , dass my uffwärtstrend ah hebt... ev gwini jo no 1-2...

Querdängger
15.01.2005, 12:58
@ Läggerli: Statt 28. Th1 het y an dinere Stell de Läufer uff e6 oder de König wägzoge. So verliersch du jetzt beidi Läufer, das isch dütlich schlimmer als de undeckti Buur uff h6.

he, sich cool was ihr do machet. Leider bin i kai guete Schachspieler

d123
15.01.2005, 13:57
das macht doch nüd.... es goht jo drum, dass mr spass händ.

es isch au egal ob du en guete schachspiiler bisch oder ned.. es het für jedes "rating" öbber...

wär no cool wenn du eusem team au no chönntsch biiträte!

Läggerlifreak
15.01.2005, 20:03
ich rbuch emol hilf... ha d3 kèènig d4 Buur sowie e4 läufer (wiss)

er het d6 Kèènig und h6 Turm ,,,, WAS SELL Y MACHE?

Läggerlifreak
15.01.2005, 22:13
hmm jetzt atakiert er mr dr kèènig und bietet draw ah.... wurdet dir ah näh?

Delgado
15.01.2005, 23:57
hmm jetzt atakiert er mr dr kèènig und bietet draw ah.... wurdet dir ah näh?

Naja, so wies usgseht bechunsch wohl eh nümme mehr ane. Mit dim Bürli chunsch nid witter, solang er mitem König uf Schwarz vor dir stoht. Do isch din läufer Machtlos. Und mit sim Turm allei stellt er dich au nie Matt.

Folglich isch es draw die logischi konsequenz. Wird vermuetlig vom System här irgend einisch so nach 3 Züg sälber gmacht. Wenn ers dir offeriert gohts eifach schnäller.

Läggerlifreak
16.01.2005, 09:06
Naja, so wies usgseht bechunsch wohl eh nümme mehr ane. Mit dim Bürli chunsch nid witter, solang er mitem König uf Schwarz vor dir stoht. Do isch din läufer Machtlos. Und mit sim Turm allei stellt er dich au nie Matt.

Folglich isch es draw die logischi konsequenz. Wird vermuetlig vom System här irgend einisch so nach 3 Züg sälber gmacht. Wenn ers dir offeriert gohts eifach schnäller.

kk , ha's agnoh...

d123
16.01.2005, 16:02
ja wie dr delgado scho gseit het, isch das spiil unentschide, usser eine vo euch hänt no e riese fähler gmacht, denn hätts no anderscht chönne laufe!

hey mr hän scho -1 ich hoffe dass mr jetzt bald im positive bereich chömme und dört au wärde bliibe!

und 3. ich hoff mr chönne bald gäge die Roter Stern Belgrad Fans Spiile.. die wärde mr alli voll fertig mache und mir wärde däne zeige, was Basler Power isch :)

d123
17.01.2005, 09:00
so, mr chönne euses 10. Mitglied begriesse!

Welcome to the team aryton!

teutone
17.01.2005, 09:38
Mir sind wider us dr rote Zahle Jungs! :) :)

Ayrton
18.01.2005, 07:52
ja wie dr delgado scho gseit het, isch das spiil unentschide, usser eine vo euch hänt no e riese fähler gmacht, denn hätts no anderscht chönne laufe!

hey mr hän scho -1 ich hoffe dass mr jetzt bald im positive bereich chömme und dört au wärde bliibe!

und 3. ich hoff mr chönne bald gäge die Roter Stern Belgrad Fans Spiile.. die wärde mr alli voll fertig mache und mir wärde däne zeige, was Basler Power isch :)

gueddi aasproch!

teutone
18.01.2005, 13:37
Oje heute ist ein schwarzer Tag für mich und leider auch für das Team..... :mad:

d123
20.01.2005, 06:53
yeah, wir haben wieder 0 Punkte... jetzt verlassen wir hoffentlich die negativ zone!

auf gehts, kämpfed!

Läggerlifreak
20.01.2005, 08:44
bruuch mol eyri hilf... cha ebber e direkt link uff gameknot poste wo witergoht wie www.gameknot.com isch uffem schuelcomp drumm leider gsperrt , merci!

btw fyr drugworld.to wär au praktisch , merci!

Ayrton
21.01.2005, 08:58
heute Morgen mein erster Sieg für die Bebbis! :) :cool:

teutone
21.01.2005, 10:09
So ich hoff es goht wider uffwärts mit mir....ha e chli vil verpennt in de letschte schpil.......

d123
21.01.2005, 10:10
ich han au es paar team games am laufe woni wird gwünne :)

Ignorant
21.01.2005, 16:31
na dafür habe ich gerade ein paar games selten dämlich verloren... :mad:

d123
21.01.2005, 18:44
ich glaube ich werde auch bald 2 teamgames verlieren.. der gegner ist einfach zu gut...

Tolkien
22.01.2005, 14:59
Habe ein paar Punkte (2-3) dumm abgegeben, versuche das jetzt aber wieder gut zu machen - auch wenn die Zuggeschwindigkeit der Gegner wirklich mühsam ist und das Turnier ebenfalls viele Slots blockiert.

Weiterkämpfen :)

Ignorant
22.01.2005, 22:31
na da schau an. der verlorene sohn ist zurück... LUSCHE... ;)

Nobae
24.01.2005, 11:02
nachdem ich vor öppe ere Wuche euchem Team bitrette bi, han ich mich doch endlich drzue überwunde, mich im neue Forum z registriere. Schinbar isch dä Thread jo e Teil vo eusere Kommunikationsplattform.

Tolkien
24.01.2005, 12:56
Es sieht gut aus - 4 Spiele sollten in den nächsten 5 Zügen eigentlich entschieden sein :)

Hoffentlich können wir uns bald mit positiver Bilanz etablieren!

na da schau an. der verlorene sohn ist zurück... LUSCHE... Auf wen bezog sich das jetzt?

teutone
24.01.2005, 13:54
Auf wen bezog sich das jetzt?

Auf Dich Du Lusche :p
Hmm hab schon wieder verloren......

Tolkien
24.01.2005, 14:08
Hey ich bin doch da! Ich bin wieder hier, in meinem Revier. War nie wirklich weg (!), hab mich nur versteckt...

Wieso Lusche? :eek:

Hmm hab schon wieder verloren..... Streng dich mal an ;)

d123
25.01.2005, 09:47
mr chönnte zwar au uuf gameknot e thread uufmache, au dört gits es forum... und dört muess mr sich au ned regischtriere, aber ich glaub es isch eifacher do inne zschriibe, will glaub eh alli vom team jetzt do registrierd sind...

jojo, mr hän immer no -1 :( ich hoffe ächt dass mr ändi januar im positive bereich sind, und dört au wärde bliibe..

ich han 2 partie woni mit grösschter wohrschinleichkeit wird verliere.. dr räscht wirdi gwünne.... :)

auf gehts jungs.. lets start our trip to number one ....

Ayrton
25.01.2005, 09:54
ich ha öbbe drei wonni sött gwünne, ei partie isch no im ungwüsse

Tolkien
25.01.2005, 10:00
Ganz nüchtern analysiert:
- Ein Spiel in 2 Zügen gewonnen
- Ein Spiel mit +5 eigentlich in fester Hand
- 2 Endpiele mit deutlichen Vorteilen. Ohne Fehler sollte ich die gewinnen.
- 4 Offene Spiele, bei denen die Gegner so langsam ziehen, dass ich echt bald entnervt abbreche...

Wie läuft's eigentlich denjenigen von euch, die noch im GK-Turnier mitmachen?

Vincent Vega
25.01.2005, 10:04
So habe wiedermal ein Team Match gewonnen. Bin jetzt wider auf 0.
Die anderen Team-Matches sind alle noch recht offen...

teutone
25.01.2005, 10:12
Hmja heute schon wieder verloren....., hoffe dass îch bis mitte Februar auf 0 komme :o

d123
26.01.2005, 11:09
yuhuu, mr hän e punktestand vo +1... weiter soo. das chumt guet, ich gspüürs !

teutone
26.01.2005, 11:10
yuhuu, mr hän e punktestand vo +1... weiter soo. das chumt guet, ich gspüürs !

Bi mir gsehts ganz übel uss, bi in de meischte Partie am verliere :mad: :mad:

Ayrton
26.01.2005, 16:35
hehehe mein zweiter sieg für die bebbis :) :D

Ayrton
27.01.2005, 08:20
Sendung vom kommenden Donnerstag 27.01.2005 um 22.20Uhr

Aeschbacher - Von Kopf bis Fuss

u201EVon Kopf bis Fuss auf ... eingestellt.u201C Vom eigenen Lebensmotto angetrieben, laufen die Gäste von Kurt Aeschbacher zur Höchstform auf. FCB-Trainer Christian Gross will mit seiner Mannschaft noch höher hinaus.
Ein brillanter Kopf für starke Kickers. Christian Gross führt sein Team mit Verve über den Rasen und hat mit ihm noch grösseres vor. Der FCB-Trainer schaut unermüdlich vorwärts, lässt persönliche Niederlagen hinter sich und ist überzeugt: Führen macht menschlich. »

Und no als zuegab...
Kurzinterview mit Christian Gross

Beruf:
Fussball-Trainer

Sternzeichen:
Löwe

Wie halten Sie Körper und Geist fit?
Den Körper verwöhne ich mit diversen Fitness-Übungen oder Skifahren. Den Geist trainiere ich mit Schachspielen sowie dem Lesen von Romanen und Fachliteratur.

Welche Küche schmeckt Ihnen am besten?
Das ist eindeutig die Mittelmeerküche bis hin zu spanischen Speisen, die allerdings nicht zu fettig sein dürfen.

Beschreiben Sie uns Ihr liebstes Kleidungsstück?
Ein solches habe ich nicht. Doch sind es eindeutig Anzüge, die ich gerne trage. Ich bin überhaupt kein Jeans-Typ.

Welches Ihrer Pflegeprodukte geben Sie niemals her?
Die Creme für meine Kopfhaut. Da ich den Kopf trocken rasiere, ist die Pflege der Haut umso wichtiger.

Ihr Lebensmotto?
Carpe Diem. Den Tag geniessen und vom Leben profitieren.

Ist er auch bei den Bebbis?

teutone
27.01.2005, 11:15
Wie sieht es eigentlich aus wegen des FCBturnier? Hatte nicht mal jemand gesagt wir starten anfang Februar?

Tolkien
27.01.2005, 11:34
+ 2. Das ist doch schön.

Es ist so mühsam, dass gewisse (Team-Gegen-)Spieler 2-4 Züge vor dem Matt einfach jeden Zug bis 1 Stunde vor Zeitablauf ausreizen (Und das bei 7 Tagen), obwohl sie ständig online sind. :rolleyes:

@ D123: Bitte nie, nie, nie mehr gegen Manhattan spielen lassen.

WIe sieht's bei euch eigentlich im Gameknot-Turnier aus? Kommt ihr weiter?

Edit + 4 (wenn heute Nacht upgadeted wird). Juhu :)

Ayrton
29.01.2005, 23:11
teutone, uns trennen nur noch 4 Zaehler, zieh dich warm an! :cool:

d123
30.01.2005, 14:46
wir können schon wieder mal ein turnierchen starten, es gibt aber 1 Problem

wir sind im moment 10 members und man kann kein turnier starten mit 10 spieler.. nur mit 9 oder 11... mal schauen was man dagegen machen kann...

ooh je.. -2 ...

teutone
31.01.2005, 09:13
wir können schon wieder mal ein turnierchen starten, es gibt aber 1 Problem

wir sind im moment 10 members und man kann kein turnier starten mit 10 spieler.. nur mit 9 oder 11... mal schauen was man dagegen machen kann...

ooh je.. -2 ...

Kannst ja noch Haile (hier baslerstab) dazunehmen......
Bin schon auf - 6, sollte aber in dieser Woche wieder mehr gewinnen als verlieren...

d123
01.02.2005, 08:02
haile ist seit 33 tagen nicht mehr online gekommen und hat noch keine 5 siege...

teutone
01.02.2005, 09:18
haile ist seit 33 tagen nicht mehr online gekommen und hat noch keine 5 siege...

Die Flasche :rolleyes:

Delgado
01.02.2005, 09:40
Minus 14

ARRRG, SCHEIDE. Aber jetzt im Februar chunts wider besser, Ziel isch endi Februar wider mol uf 0 z siii.

Im Tournier bin ich bis zur letzschte Partie no ufem 1. Platz gsi. Aber ir letschte Partie hani e scheiss fehler gmacht, jetzt bini halt 2. und usgschiede.

Delgado
03.02.2005, 15:34
@Alle Team Members:

Es isch e Team Page in entstehig. Bis jetzt händ mir (D123 und ich) dänkt:

- Profile (Ohni Originalnäme)
- Links
- Auszeichnungen (Mit Auszeichnungen "Spieler des Monats" und "Partie des Monats")
- Turniere (Unseri eigene Bebbi-Interne Turnier rangliste etc.)

Was händ dir no so Idee wo chöne dri gmacht wärde?

Tolkien
03.02.2005, 16:03
@ Delgado: Ganz klar d Kategorie: "die dümmste Züg vom Monet" (my letschte gege de D123 ärgeret my grad wirklig :( ). Merci, dass ihr das yrichtet.

Delgado
03.02.2005, 16:08
Mir händ zerst welle nämeb König vom Monet no e Buur des Monats küre. Aber mir wänd uns jo ufbaue und nid fertig mache. ;)

Aber wenn d mehrheit das will, losst sich das scho mache. Wobi je mehr Uszeichnige sotte gmacht wärde, umso mehr spiel muesmehr jede monet aluege. Und das brucht Ziit...

Und sowiso, die Uszeichnige sind denne nur uf Team- und Tournierspiel dänkt.

d123
03.02.2005, 17:39
und mir sin ONLINE :)

im momänt isch nur dstartsiite druuf, dr räscht wird i de näggschte wuuche cho... aber lueged sälber mol..

ach jo, bevor ichs no vergiss... do isch dr link

http://www.basler-bebbis.ch.vu

Tolkien
03.02.2005, 17:41
d123: Scheen. Merci vielmol!

PS: Sig doch gaaanz lieb und nym my Draw ah :)

teutone
03.02.2005, 17:43
Geile Siech :) :)

d123
03.02.2005, 17:52
danke danke für die blumen... dr delgado (boring_student) het au sehr viil gmacht... aber dä chunt guet.. do bini überzüügt :)

@tolkien
ob ichs draw tue aanäh weissi noni.. die partie isch no lang ned entschiide...

d123
04.02.2005, 08:17
läck... chömmed jungs -5.. das chas jo wohl ned sii...

ich gibe jetzt ziil bekannt... ändi Februar stöhn mr im plus und ich hoffe mr chönne au im plusbereich bliibe...

aber so wieni euch tue kenne wärde mr das ziil wohl scho erreiche :)

also auf gehts !

Ayrton
04.02.2005, 09:35
und mir sin ONLINE :)

http://www.basler-bebbis.ch.vu

ganz geil

ha grad mi 3. sieg für d'bebbis aneglegt (0 verlore, 0 draw). dr vierti folgt in wenige minute...
die niederlag gegene tolkien schmerzt immerno - aber het mi zum glück nit soviel pünggt koschtet.

teutone
04.02.2005, 13:38
Also geschter bin ich uff -12 gsi!!!!!! :mad:
Langsam aber sicher kämpf ich mi wider uffe....mi Ziel isch ändi Februar wider uff null z'sy und das schaff ich au :eek:

Läggerlifreak
07.02.2005, 00:19
hmm scheisse ich seh grad bi ebbe 5-6 spiel sagge schlächt uss... bringts ebbis wenn-y usstritt und wieder bi?

d123
07.02.2005, 06:58
heey.. nei, es goht jo ned ums score, es goht eifach drum dass mr spass hän, vonenand chönne lerne und dass mr als team e scheeni ziit chönne ha.

do ischs für mi ächt sekundär ob mr jetzt +20 hän oder -10..

Delgado
07.02.2005, 09:14
hmm scheisse ich seh grad bi ebbe 5-6 spiel sagge schlächt uss... bringts ebbis wenn-y usstritt und wieder bi?

Wiso au? Do wär ich jo dr erst wo scho lang hätt müesse go, mit mine -18 Pünk zittewiis.

It's just for fun. ;)

Nobae
07.02.2005, 13:15
@Läggerlifreak
Ustritt würd au nüt bringe will die agfangene trotzdem no für eusers Team würde zelle.

Anderi Froog: am 28. Februar startet jo s offizielle Gameknot-Turnier. Dört gits jo verschiedeni Kategorie (-1300, -1500 etc.). Ich denk eifach, dass ich im -1500 so zimlich würd ufe Sack bechoo. Do han ich überleggt mini Punktzahl a la Hoyzer z senke (natürlich nid uf köschte vo Team-Matches) um im Turnier -1300 chönne mitzmache. Isch zwar chli unsportlich und eigentlich goot jo ume Spass und isch nid so wichtig immer z gwünne, aber grad nume Niederlage izstecke cha jo au nid s Ziel sii. Was denket Dir do drüber? Hend ihr scho mol amene sone Turnier mitgspielt??

Ayrton
07.02.2005, 15:39
also ich würd mi jederzit zur verfiegig stelle, um gege di zgwünne...

teutone
07.02.2005, 15:44
@Läggerlifreak
Ustritt würd au nüt bringe will die agfangene trotzdem no für eusers Team würde zelle.

Anderi Froog: am 28. Februar startet jo s offizielle Gameknot-Turnier. Dört gits jo verschiedeni Kategorie (-1300, -1500 etc.). Ich denk eifach, dass ich im -1500 so zimlich würd ufe Sack bechoo. Do han ich überleggt mini Punktzahl a la Hoyzer z senke (natürlich nid uf köschte vo Team-Matches) um im Turnier -1300 chönne mitzmache. Isch zwar chli unsportlich und eigentlich goot jo ume Spass und isch nid so wichtig immer z gwünne, aber grad nume Niederlage izstecke cha jo au nid s Ziel sii. Was denket Dir do drüber? Hend ihr scho mol amene sone Turnier mitgspielt??

Ich schpil au im 1500er mit....isch guet zum trainiere wenn de gäge besseri schpilsch :)

Nobae
07.02.2005, 15:46
ok, ich fordere dich, sobald ich widr es Spiel frei ha. Aber zerscht wird ich natürlich versueche(!) Dich an Rand vonere Niederlag z dränge ;)

Nobae
07.02.2005, 15:49
Ich schpil au im 1500er mit....isch guet zum trainiere wenn de gäge besseri schpilsch :)

Ich mues nid trainiere, cha scho alles :p :D

nei, ich wird denn s nöchschtmol bim 1500er mitspiele.

teutone
07.02.2005, 16:28
Ich mues nid trainiere, cha scho alles :p :D

nei, ich wird denn s nöchschtmol bim 1500er mitspiele.

Gäge di han i no nie gschpilt hesch no Kapazitäte frei :confused:

Ayrton
07.02.2005, 16:30
nobae,
ich ha dänggt, du hesch irgendwie fascht 15000 pünkt, drbi hesch jo nur drei mehr als ich...

ok - mi fähler, has falsch gläse...

teutone
07.02.2005, 16:31
Isch Zyt für e neus intärns Turnier.... :)

Nobae
07.02.2005, 16:36
Gäge di han i no nie gschpilt hesch no Kapazitäte frei :confused:

nei, aber wohl bald widr.

Ayrton
08.02.2005, 09:03
Isch Zyt für e neus intärns Turnier.... :)
teutone, ich fühl mich langsam in the mood for revenge.
mach schon mal einen platz frei

d123
08.02.2005, 17:15
geil, im momänt sin mr scho 8 lüüt wo bim turnier mitmache

1. boring_student
2. d123
3. teutone
4. tolkien
5. aryton
6. nobae
7. ignorant_bl
8. vincent_vega

hoffentli mache dr fellow und dr athletas au no mit!
denn wäre mr 10 spiiler.. und ich würd denn es 11er turnier starte (will es 10er turnier chan mr leider ned starte)... irgendwo miesste mr denn no en 11te spiiler uuftribe.. (sigs do im forum) oder eifach en "extärne" nä.. eine vo dämfall ned fcb-fän isch......

mol luege

teutone
08.02.2005, 17:22
teutone, ich fühl mich langsam in the mood for revenge.
mach schon mal einen platz frei

Ich ha gnueg Platz :)

Vincent Vega
08.02.2005, 17:25
Freu mi uf mis erschtä Turnier, ha grad e Partie gwunne, bi ab morn wider uf 0! Hoff i schaffs denn ändlich emol in positive Bereich... :)

Ayrton
08.02.2005, 17:41
Ich ha gnueg Platz :)

ich mach di im turnier kalt, baby :cool:

d123
08.02.2005, 17:44
ich muess mi au no für e paar niederlage bim letschte turnier räche :)

d123
09.02.2005, 18:14
so das turnier hat begonnen!

wenn möglich werden wir die resultate auch auf unsere team-homepage publizieren ...

euch allen viel erfolg beim turnier! möge der beste gewinnen!

Ayrton
09.02.2005, 18:41
ganz geil!

wie isch das eigentlich? lauft das turnier cupmässig? oder eher hi und rückspielrundi?
also verschiedeni spiel parallel oder nur nachenand?

d123
09.02.2005, 19:01
jede vo uns chan maximal 4 partie gliichziitig am laufe han (turnier-spiil).. wenn ei partie beändet isch, bechumsch e neui partie zuegwiise (sofärn es möglich isch)... so chan es au mol vorcho, dass me mol nur 1, 2, oder mol gar kei schpiil am laufe het.

Und jo, me muess gäge jede gägner 2x spiile.. 1x mit wiis, und 1x mit schwarz.

Dpartie föhn aber krüz und quer aa, ich gseh ned ganz dehinter mit was füreme system die genau tien sage wär genau gäge wär wenn wird spiile..

teutone
10.02.2005, 11:14
jede vo uns chan maximal 4 partie gliichziitig am laufe han (turnier-spiil).. wenn ei partie beändet isch, bechumsch e neui partie zuegwiise (sofärn es möglich isch)... so chan es au mol vorcho, dass me mol nur 1, 2, oder mol gar kei schpiil am laufe het.

Und jo, me muess gäge jede gägner 2x spiile.. 1x mit wiis, und 1x mit schwarz.

Dpartie föhn aber krüz und quer aa, ich gseh ned ganz dehinter mit was füreme system die genau tien sage wär genau gäge wär wenn wird spiile..

Schön dass es wieder ein Turnierchen gibt :)

Mein Teamziel ende Februar wieder auf null zu sein wird schwer zu erreichen sein...aber ich bewege mich auf jeden Fall wieder aufwärts :cool:

Läggerlifreak
11.02.2005, 00:23
wie isch das scho wieder gange mit de games postpone? (wäge dr Fasnacht etz...)

Tolkien
11.02.2005, 02:13
Wenn du dini Games sehsch, denn hesch links 'Preferences'. Der git's ganz obe e Option 'postpone your games', die drugge, d Ahzahl Dääg und e Nochricht y und alles isch guet!

Ignorant und D123 liefern sich übrigens gerade ein spannendes Spiel!

Ayrton
15.02.2005, 08:11
was gibts für tipps gegen d123 ??

Ignorant
15.02.2005, 08:41
keine fehler machen...

teutone
15.02.2005, 16:53
Turniere scheinen nix für mich zu sein....speziell geil habe ich die Partie gegen Nobae verbockt :mad:

d123
18.02.2005, 09:48
du muesch tolkien heisse um gäge mich zgwünne...

gäge dr tolkien hanni eifach kei chance... dä isch eifach zguet...

dir ignorant isch im letschte spiil au gaaaanz noch dra gsi gäge mich zgwünne...

Tolkien
18.02.2005, 10:09
Danke für die Blumen D123, habe aber gerade gegen Nobae übel verloren - ein Scheiss Zug und er liess mir keine Chance mehr ins Spiel zurück zu kommen.

Habe leider vorerst weder Zeit noch schlau Netzverbindung. Hoffe beides nächste Woche wieder zu haben.

Nobae
18.02.2005, 16:10
Danke für die Blumen D123, habe aber gerade gegen Nobae übel verloren - ein Scheiss Zug und er liess mir keine Chance mehr ins Spiel zurück zu kommen.

Habe leider vorerst weder Zeit noch schlau Netzverbindung. Hoffe beides nächste Woche wieder zu haben.

Endlich isch mir mol en Exploit glunge :) naja, eigentlich han ich jo eifach vo dim Fehler profitiert.

d123
23.02.2005, 08:46
sorry jungs, han mini spiil miesse postpone.. han ebbe die wuuche rächt viil ztue... han geschterd no en votrag gha und möcht jetzt au no es paar dääg chli uusruehe... und hüt und morn isch jo no fuessballl, do chömme die paar daag pause grad no gläge :)

Aber am friitig wirdi widr fliisig spiile und mini erschte niederlage im turnier iifahre... (gäll tolkien, versprichs mir dass dus churz und schmärzlos machsch :) )

teutone
23.02.2005, 15:43
Ich beantrage den ersten Preis "Der grösste Trottel des Turniers"
Schaut Euch mal den Schluss meiner zweiten Partie gegen Nobae an :mad: :mad:

Delgado
27.02.2005, 17:20
@Fellow

Guet gspielt. Hesch dich sit em erste turnier stark gsteigeret.

Läggerlifreak
27.02.2005, 17:27
Ich beantrage den ersten Preis "Der grösste Trottel des Turniers"
Schaut Euch mal den Schluss meiner zweiten Partie gegen Nobae an :mad: :mad:

merci delgado .... mach drfir em teutone däprist strittig!

Delgado
27.02.2005, 19:29
merci delgado .... mach drfir em teutone däprist strittig!

Definitiv nid. dr Teutone het dä Pris uf nummer Sicher. :eek:

d123
01.03.2005, 21:09
Heute ist eines der schwärzesten Tage seit bestehen unseres Teams..

Wenn ich richtig gerechned habe, könnten wir heute erstmals unter -20 kommen, was das gesamte teamscore betrifft...

Heute musste ich 8 schmerzvolle niederlagen einstecken, bei 2 siegen und 1 remis.. bei den anderen teamspielen siehts ein wenig besser aus, aber gewonnen ist das noch nix...

ich hoffe wir kommen echt mal wieder aus diesem loch heraus und ich bin mir sicher, wir werden es irgendwann einmal schaffen und dann sind wir stärker denn je :)

ich habe fertig

Ignorant
02.03.2005, 09:37
jaja... schon gut... ich habe verstanden.... von +8 zu -7 in 2 wochen.... ich hoffe doch ich kann mich wieder steigern.... ;) :)

teutone
02.03.2005, 10:31
jaja... schon gut... ich habe verstanden.... von +8 zu -7 in 2 wochen.... ich hoffe doch ich kann mich wieder steigern.... ;) :)

jo jetzt bisch sogar hinter mi grutscht du Lusche :eek:
Ich wird leider au no witer abrutsche :mad:

Nobae
03.03.2005, 18:45
bi sit 2 Täg au s erschte mol im Minus :(

d123
05.03.2005, 14:24
so sturnier isch scho mega wiit fortgschritte.. und ich wird glaub gli mini erschti partie verliere (gäge dr tolkien).. aber villicht channi jo no es remis uusehole :)

Läggerlifreak
05.03.2005, 21:44
hmm will jo nit meggere , aber kènnt-y no -n-e paar team spiel ha? ohni spiel , chani mi score drumm nieh verbessere... :)

B@$u20ACL
06.03.2005, 01:44
schach isch nid geil! :D

El Capullo
06.03.2005, 03:08
schach isch nid geil! :D

gang ändlig go pfuuse, wenn scho kai Lääbe hesch (statt alli Threads unnötig zuezmülle, nundefahne! :mad: ) :rolleyes:

d123
06.03.2005, 10:45
@fellow

ja ich versuche dir widr es paar teamgames zfinde...söttsch glaub demnäggscht widr es paar neui games ha :)

Läggerlifreak
06.03.2005, 21:13
@fellow

ja ich versuche dir widr es paar teamgames zfinde...söttsch glaub demnäggscht widr es paar neui games ha :)

okok merci , aber e paar nit grad 30 ;) merci ;)

d123
06.03.2005, 21:17
okok merci , aber e paar nit grad 30 ;) merci ;)

chasch eeh nur max. 20 partie spiile :)

Läggerlifreak
10.03.2005, 23:37
leutz -32 jetzt sirds happig... btw , cha mr ebber erkläre , wieso dr do e draw machet? http://gameknot.com/chess.pl?bd=2745366

Tolkien
10.03.2005, 23:51
@ Läggerli: Würd ich in dere Situation au - Turm und Läufer gege Turm und Springer git ohni schlimmi Fähler e ewig langs Ändspiel und lauft oft uff e Unentschiede use. In dere Phase ka me das scho ahneh, will's (in mine Auge) eifach zum Gmurks ohni grossi Ussichte wird :)

Y weiss, y by e Ändspielgegner.

Nobae
11.03.2005, 13:11
Rücktritt von Legende Garry Kasparow

Der russische Schach-Superstar Garri Kasparow zieht sich aus dem Profisport zurück. Zwar werde er weiter Schach spielen und Bücher über den Sport schreiben, allerdings verabschiede er sich von den Turnieren der Weltelite.

[Si] - "Es ist eine harte Entscheidung, weil ich dank meiner Leidenschaft und Liebe zum Schach die Spitze erreicht habe", sagte der sichtlich bewegte Ex-Weltmeister, der auch oft in der Schweiz weilt, am Rande eines Turniers in der spanischen Stadt Linares.

Als Grund nannte der 41-Jährige Grossmeister, dessen Duelle mit Erzrivale Anatoli Karpow das Schach in den neunziger Jahren prägten, unter anderem seine Enttäuschung über die fehlgeschlagenen Bemühungen, die seit 1993 in zwei Verbände gespaltene Schachwelt wieder zu vereinen. Er kündigte an, sich in Zukunft verstärkt politisch engagieren zu wollen.

Nobae
11.03.2005, 16:57
no zum Kasparow:
jedi Sportart het sini Superstars. Mit däm Rücktritt isch e Platz frei worde.

Also: AUF JETZT BASLER BEBBIS :p

d123
11.03.2005, 21:29
mr chönne jo grad unsere schachgott dr tolkien ins renne schicke... :)

Delgado
12.03.2005, 23:29
Baykals Schachpartie vom Interview zum Nachspielen.

Kluger Kopf mit hohen Zielen

1. e4 e5 2. Sf3 d6 3. 3. Lc4 Sc6 4. d4 Lg4 5. Lxf7 Kxf7 6. Sg5+ Ke8 7. Dxg4 Sxd4 8. Sa3 h5 9. Dh3 Le7 10. Se6 Sxe6 11. Dxe6 Sf6 12. f3 d5 13. exd5 Sxd5 14. Sb5 a6 15. Dxd5 Dxd5 16. Sxc7+ Kf7 17. Sxd5 Ld6 18. Le3 Th-d8 19. 0-0-0 Ta-c8 20. g4 hxg4 21. fxg4 b5 22. Th-f1 Kg8 23. h4 e4 24. h5 Tf8 25. g5 Kh7 26. h6 gxh6 27. Th1 Lc5 28. Txh6+ Kg7 29. Lf4 Txf4 30. Sxf4 Le3+ 31. Kb1 Lxf4 32. Td7+ Kg8 33. Txa6 e3 34. Te7 Kf8 35. Tf6+ Kxe7 36. Txf4 Tg8 37. Te4+ Kf7 38. Txe3 Txg5 39. b3 Kf6 40. Kb2 Kf5 41. Kc3 Kf4 42. Td3 Tc5+ 43. Kd2 Th5 44. Td4+ Kf3 45. a4 Th2+ 46. Kc3 bxa4 47. Txa4 Th3 48. b4 Ke2+ 49. Kb2 Kd2 50. b5 Tc3 51. Tb4 Txc2+ 52. Kb3 Tc3+ 53. Ka4 Tc8 54. b6 Kc3 55. b7 Tb8 56. Ka5 Kc2 57. Ka6 Kc3 58. Ka7 Txb7 59. Txb7 Kd4 60. Kb6 Kd5 61. Tc7 Kd6 62. Tc6+ Kd5 63. Kb5 Ke5 64. Kc5 Ke4 65. Td6 Ke5 66. Td1 Ke4 67. Td8 Ke5 68. Te8+ Kf6 69. Kd6 Kf7 70. Te2 Kf6 71. Te1 Kf7 72. Kc6 Kf8 73. Kd7 Kg7 74. Ke7 Kg6 75. Tf1 Kg5 76. Ke6 Kg4 77. Ke5 Kg3 78. Ke4 Kg2 79. Tf7 Kg3 80. Ke3 Kg2 81. Ke2 Kg1 82. Tg7+ Kh2 83. Kf3 Kh3 84. Tg1 Kh4 85. Kf4 Kh5 86. Kf5 Kh6 87. Kf6 Kh7 88. Kf7 Kh8 89. Th1 matt

S Interview z finde im Fcb-Bereich. ;)

Tolkien
13.03.2005, 02:24
mr chönne jo grad unsere schachgott dr tolkien ins renne schicke... :) Y wüsst do e bessere Kandidat, wo zuedäm Captain isch ;)