PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Was würdet dr mache wenn...

Naz
24.12.2004, 10:14
dr Gab hättet Zitt beliebig so zruck z'stelle und wieder in der Vergangeheit vu neuem afoh als öbs nie passiert wär??
Numme sälber erinnert me sich wie's letscht mol gändet hett.

Was würdet dr anderscht welle mache oder riskiere?

analog
24.12.2004, 10:18
denn hätti jez no e fründin!

Litmanen
24.12.2004, 10:30
Lotto spiele
s'Weekend verlängere
alles guete und geile ändlos wiederhole...

snake
24.12.2004, 10:36
Neuenhof 1.3.1980
Herr P. sen. Bitte tun Sie uns allen einen Gefallen und spritzen sie für einmal nicht in Ihrer Frau ab! Ehrlich, Sie bewahren die Menschheit vor einem grossen Übel!

Läggerlifreak
24.12.2004, 12:22
d'grindig vo ziiri verhindere ;)

Russe
24.12.2004, 12:27
hehe...das müesstisch eifach permanänt ha....prince of persia mässig......ich wär dr harti playboy......hesch jo beliebig viel versüech.....kasch alli sprüch ussprobiere wo d kennsch....wenn dr e kläpper iifangsch....2 minute zrugg stelle.....näggscht versuech!! :D

Bandita
24.12.2004, 12:33
Neuenhof 1.3.1980
Herr P. sen. Bitte tun Sie uns allen einen Gefallen und spritzen sie für einmal nicht in Ihrer Frau ab! Ehrlich, Sie bewahren die Menschheit vor einem grossen Übel!

Und de Herr C. sen. würd ich um ä glich gfalle bitte!!! :D

PeppermintPatty
24.12.2004, 13:36
dr Gab hättet Zitt beliebig so zruck z'stelle und wieder in der Vergangeheit vu neuem afoh als öbs nie passiert wär??

Gar nichts würde ich machen.

art-of-football
24.12.2004, 13:44
Mir hän uns mol überlegt wies wär wenn du mit em jetztige geistige Zuestand könntisch in e Körper vomene 5 jööhrige schlüpfe und s'ganze Läbe nomol neu läbe... wärsch sicher so dr Harddi Gangsta uf em Schuelhof, wo Ziggis raucht, guet isch in dr Schuel und zobe no usegoht... :p (muesch dr mol e Polizist vorstelle wo di am 12 zobe kontrolliert und merggt das du bsoffe oder sunnscht eppis bisch... :D )

Und zum Thread: y würd nüt anders mache, isch bis jetzt fast alles perfäggt verloffe und e paar Hürde bruucht me eifach, damit me dra ka wachse :cool: ;)

Naz
24.12.2004, 13:45
Gar nichts würde ich machen.
Das glaub dr nid ;)
Oder bbis jetzt kei Fehler begange wo de hütte no bereusch?

PeppermintPatty
26.12.2004, 22:00
Das glaub dr nid ;)
Oder bbis jetzt kei Fehler begange wo de hütte no bereusch?
Nei, eigentlich nit wirklich. S git e baar sache, woni sicher hütt anderscht würd mache, oder e paar kleini, aber ehnder peinlichi momänt, aber ich wötts nit ändere - s' isch guet wies gsih isch. Was am Schluss derbi usekoh isch, sprich dr jetzigi Zuestand isch nit perfäggt, aber guet. Und dr Wäg wien ich döt hi koh bi folglich au. :)

daffy
27.12.2004, 15:09
so sälbschtlosi tate wie d'geburt vo massemörder verhindere, lüt vor katastrophe warne, so lang an mine traumfraue umegrabe bises klappt.(a la "täglich grüsst das murmeltier" :D) zyt aahalte zum lehre. und zum schlofe, denn vrpasstme kai minute. und natyrlig drfür sorge dass ich riich, beriehmt und sexy bi.

Naz
27.12.2004, 15:10
so sälbschtlosi tate wie d'geburt vo massemörder verhindere, lüt vor katastrophe warne, so lang an mine traumfraue umegrabe bises klappt.(a la "täglich grüsst das murmeltier" zyt aahalte zum lehre. und zum schlofe, denn vrpasstme kai minute. und natyrlig drfür sorge dass ich riich, beriehmt und sexy bi.

ädnlich isch mol öperd erlich :D :D :D ;)

baslerstab
27.12.2004, 15:35
ich hätte mich stärker für einen rentner-vertrag stefan hubers eingesetzt!

ansonsten würde ich jeden, auch noch so krassen fehler meines lebens, nochmals begehen wollen..........schliesslich ist der weg doch das ziel.

Versumpfte
27.12.2004, 15:40
Stellet doch am beschte grad e Läbenslauf iine vo eych...detailiert verstoht sich! HORROR! :D

Lou C. Fire
27.12.2004, 15:43
....äch wörde Rossland öber de Flanken angreiffen...

dasto
27.12.2004, 15:48
....äch wörde Rossland öber de Flanken angreiffen...
das erinneret mich an es comic :D

Lou C. Fire
27.12.2004, 15:51
das erinneret mich an es comic :D

;) :D

...und er dachte nochmals über seine Fehler nach.....

dasto
27.12.2004, 16:04
;) :D

...und er dachte nochmals über seine Fehler nach.....

ICH WILL NOCH MEHR VON DÄM CRÄCK!!

oh di
oh dodi
di
dodi
oh di
oh dodi
di
dodi
ach scheisse, ich hau ab...

Lou C. Fire
27.12.2004, 16:06
ICH WILL NOCH MEHR VON DÄM CRÄCK!!

oh di
oh dodi
di
dodi
oh di
oh dodi
di
dodi
ach scheisse, ich hau ab...

Naomi? Claudia?

NEIIIIIIIIIIN

Mother!

dasto
27.12.2004, 16:09
Naomi? Claudia?

NEIIIIIIIIIIN

Mother!

göhring, bist du's?

ach ich liebs eifach...

Lou C. Fire
27.12.2004, 16:15
göhring, bist du's?

ach ich liebs eifach...

nein man nennt mich Professor Forunkel....

Ahhh eifach herrlig, muess i mr glaub hüt zobe grad widder emol innezieh, wobi us passendem Aalass wäre viellicht au d Wiehnachtsgschicht widder emol fällig......

"...Josef, Josef, was ist es?"
"Maria, es ist ein Arschloch!"

hammergeil, vor allem die drei heillige Könige, wo zwar numme zwei sin, aber eine isch schyzo und zählt somit für zwei....

dasto
27.12.2004, 16:19
nein man nennt mich Professor Forunkel....

Ahhh eifach herrlig, muess i mr glaub hüt zobe grad widder emol innezieh, wobi us passendem Aalass wäre viellicht au d Wiehnachtsgschicht widder emol fällig......

"...Josef, Josef, was ist es?"
"Maria, es ist ein Arschloch!"

hammergeil, vor allem die drei heillige Könige, wo zwar numme zwei sin, aber eine isch schyzo und zählt somit für zwei....

jop au die isch de hammer, gad letscht wuche weder glese :)

grufty
27.12.2004, 21:43
I würd als Goof immer schön brav d'Zehn putze.... Das Gäld, won i bis hüt scho für dr Zahnarzt uusgäh ha, numme win i si als chli nie putzt ha.... :eek: .... es Vermöööööögeeeeee!!! Und denn wäre do no es paar anderi Sache.... aber soooo viiiiil Platz, zum das alles uufzlischte, hets uf däm Server nit :D

XxNOSTRADAMUSxX
27.12.2004, 22:29
ich würd e halbs johr vor e tod vo minere ehem. beschte kollegin reise und dr kontakt nid abbräche...

Mindl
27.12.2004, 23:25
Und de Herr C. sen. würd ich um ä glich gfalle bitte!!! :D

also s isch sicher nid am glieche tag gsi...
paar jöörli friener, aber sod idee find i nid schlächt :D

dasto
27.12.2004, 23:26
ich würd e halbs johr vor e tod vo minere ehem. beschte kollegin reise und dr kontakt nid abbräche...
:eek: :eek: da haben wir mal was gemeinsam, bei mir ist einfach eine bischen längere zeit!