PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Fasnacht allgemein

JohnHolmes
22.12.2004, 13:25
Wott do emol dDiskussion eröffne über dBasler Fasnacht.

Pro / Contra

Aber bitte nid nur fasnacht isch kacke, fasnacht isch toll. Argumänt, Erfahrige usw sin gfroggt.....

Ha grad vorhär imene Tread was gschriibe drüber und dorum....

Vilicht mol zerscht mi Standpunggt:

Ha als glaine Knirps aagfange drummle, ha 1 mool dclique gwäggslet und jetzt
also 2005 mach y serscht mool nid offiziel Fasnacht. Mini Gründ derzue sin zum teil perseenligi und aber au dFasnacht als allgemeins im Sinn vo Cliquelääbe und sdrumherum....

Mir passts eifach nüm dr Cortege abzlatsche und kuum hesch emol e halt gohts den aber au scho gly wieder wyter ... also kum zyt zem verschnuufe.
den gits meischtens irgendwie zoff im "ZUG" weil die einte nid richtig drummle oder pfyffe oder nid im takt sin oder y weis doch nid was.....

dorum hanich letschti beschlosse mi als aktive Fasnächtler zverabschiede und emol luege was y mache wird wens den sowyt isch....vilicht wild go gässle oder y weis noni. uf jede fall niemeh in e stammclique!!

so, wär meh wüsse will, schryybe ...!!

JohnHolmes
22.12.2004, 13:39
Was isch jetzt, wo sin do alli yygfleischte Fasnächtler womrs gegedail wän saage!!!!

:rolleyes:

Tüllhuffe
22.12.2004, 13:43
S git halt Stammglyggen und Stammglygge - y dängg mängi Amöbe vo der Sektion Zinnbächer isch unter Umständ no weniger flexibel as der aint oder ander Stamm.

Y find s halt aifach immer vyylsaagend ass vyl Fasnachtshasser "gschassti" ehemooligi Aggdyvfasnächtler sinn - y reed jetzt nit vo diir aber vom ainten oder anderen Exemplar.

S söll jede d Fasnächtler so lääben wien är will sofärn das niemerds gross tangiert. Mir sinn die letschte wo gwüssi stuuri Regelige und die oft dermit verbunden Intoleranz gegenüber de "Regelbrächer" unterstütze. Aber au das "Hotel Basel - Szenige" stöört my nit wirgligg - ooni so skurrils Züügs wärs numme halb so glatt ;)

Solang e Stamm aifach mit scheene Gossdym ummelauft macht's villicht abgsee vom Raiz au emoll mit Lüt ummezlaufe wo nit unbedingt zum ängschten Umfäld ghöre (die schichteverbindend Funktion wo scho der Mätzli ins Fäld gfiert het) datsächlig unter Umständ gar kai grossen Unterschiid e Schyssdräggzügli z mache. Ych persönlig möcht allerdings s Gfüül miteme grosse Zuug wo soundet undeme gaile Sujet duur z Stadt z zie nit misse.

hoebbsi
22.12.2004, 13:46

Pro / Contra

Aber bitte nid nur fasnacht isch kacke, fasnacht isch toll. Argumänt, Erfahrige usw sin gfroggt.....

also 2005 mach y serscht mool nid offiziel Fasnacht. Mini Gründ derzue sin zum teil perseenligi und aber au dFasnacht als allgemeins im Sinn vo Cliquelääbe und sdrumherum....

Mir passts eifach nüm dr Cortege abzlatsche und kuum hesch emol e halt gohts den aber au scho gly wieder wyter ... also kum zyt zem verschnuufe.
den gits meischtens irgendwie zoff im "ZUG" weil die einte nid richtig drummle oder pfyffe oder nid im takt sin oder y weis doch nid was.....

dorum hanich letschti beschlosse mi als aktive Fasnächtler zverabschiede und emol luege was y mache wird wens den sowyt isch....vilicht wild go gässle oder y weis noni. uf jede fall niemeh in e stammclique!!

fasnacht isch kacke...
:o :o

redangel
22.12.2004, 13:47
Ich bi mit 6 Jährig ine Stammclique gange. Nach däm i Binggis und Jungi Garde dure gmacht hani denn woni in Stamm cho wär, ine anderi grossi Stammclique gange. Nach 5 Joohr hets mr au dr Nuggi usedätsch us öbbe de gliiche Gründ wie dine. Mir hän denn no so tolli Fraue kha, wos sich zum Sport gmacht hän, und Strichli gmacht hän wieviel Type si abgschleppt hän während dr Fasnacht. Do hani au dr Ustritt gäh. Ha denn wele pausiere und has genau bis am Fasnachtsmäntig am Nommittag am 4 gschafft. Bi heime hami umzoge, dr Speutzkneebel gholt und bi bi minere Muetter ihrem Grüppli iigstande.

Hüt machi immerno Fasnacht inere kleinere Clique. Mir nämmes zum Glück nid eso sträng. Laufe zwar dr Cortege no, aber nämmes derfür zobe chli gmietlicher.

Irgendwie würds mi scho wiederemol reize ine grossi Stammclique z goh, s dönt halt scho no goil, wenn e esone Sauzug z laufe chunnt, aber dr Priis vo dr grössere Unabhängigkeit isch mr schlicht und eifach z gross.

Hamer scho überleggt ob i emol ine Gugge soll...

Celtic Basel
22.12.2004, 13:49

Pro / Contra

S Cliquelaebe hett siini guete Siite, aber ka unter umschtaend au zuenere Belaschtig waerde.
Drummle sit letschtjoor imene wee shite train und mir basst das momentan hundertmool me: bisch freier, numme Luet, wo der wirglig basse, keini niidereie/Aafiindigunge/gossip etc., kasch der soviil Zyyt nae wie de willsch, kei Cortege schtress, mee Zyyt fuer anderi Luet und aaschpaeggt vo der fasnacht iinezpfiffe etc., etc.

Namelos
22.12.2004, 13:50
also ich find fasnacht eifach s geilscht!!

- geili stimmig
- Usnahmezuestand ind r stadt
- suffe
- Mit de Kollege 3 geili dääg verbringe

Ich finds eifach dr hammer, wenn ich am zischtig obe uf dr Clarabiini stand und hunderti vo lüt klatsche und dien schreie! dass muess me eifach erläbe :cool:

Und ich mein dr Morgestraich: WO bitte gseht me so öbbi schööns? hunderti vo bemolte latärne sesch indr altstadt! do bechunt me doch eifach gänsehut..

s isch aber 100% eso, dass me eifach fasnacht im Bluet het odr nid.
Entweder me hets gärn oder me hassts! Drzwüsche gits nüt! ;)

Päuli
22.12.2004, 13:51
Y find me ka uff ganz verschiedeni Arte Fasnacht mache, muesch eifach sueche was für di schtimmt.

Cortége ablaufe isch für mi au nid grad s richtige. Dorum bi ich jetzt inere wilde Gugge. ( :eek: Jojo, i weiss die Güggeler, aber i find das Thema mit "wild" oder "organisiert" isch bi Gugge und Clique vergliichbar.)

Do triffsch di irgendwo am Nomidaag und machsch gemütlich mol ein uff "Zueschauer". Uff däm Wäg kriegsch sälber meh vo dr Fasnacht mit. Denn wenn dr Cortége-Rummel langsam im Änd zue goht, laufsch mol los.
Das Problem mit de Pause hesch au nüm. Wenns grad voll gmietlig isch, oder wenns dusse pisst wie sau, denn heisst's eifach: "D Pause wird e halb Schtund verlängeret". Dasch dr groos Vorteil wenn de nid weissnidwievil Termin hesch. Höggschtens so 2-3 Fixpünggt pro Daag.

Und das Problem mit em "Zoff im Zug" kenn i halt in dr Gugge nid eso :o Vilicht ebe will mr s ganze nid so ärnscht nämme und uns eifach freue, dass mr 3 Daag lang dörfe mit guete Kollege verbringe und zämme Musik mache.

Uff jede Fall schtimmts für mi e so. Und i dängg wenn du in irgend e "wilds" Tamboure-Grüppli oder irgend so öbbis würdsch go, würdsch wohrschinlig dr Schpass an dr fasnacht au wider finde.

jimmsalabim
22.12.2004, 13:52
also ich find fasnacht eifach s geilscht!!

- geili stimmig
- Usnahmezuestand ind r stadt
- suffe
- Mit de Kollege 3 geili dääg verbringe

Ich finds eifach dr hammer, wenn ich am zischtig obe uf dr Clarabiini stand und hunderti vo lüt klatsche und dien schreie! dass muess me eifach erläbe :cool:

Und ich mein dr Morgestraich: WO bitte gseht me so öbbi schööns? hunderti vo bemolte latärne sesch indr altstadt! do bechunt me doch eifach gänsehut..

s isch aber 100% eso, dass me eifach fasnacht im Bluet het odr nid.
Entweder me hets gärn oder me hassts! Drzwüsche gits nüt! ;)

do muess y dr wiederspräche! ich lieb d'fasnacht nit aber hasse tuen y si au nit. y gang gärn zwüschedurre an d'fasnacht aber y ha kei entzug wenn y nit gang. so, jetzt ha drs aber gä ;)

ellesse
22.12.2004, 13:57
Als nid fasnachtsaktive Mensch interessiert mi das ganze clique läbe inkl. vorfasnächtlichi events und bummel nid wirklich....s'beschti an dr Fasnacht isch, dass drei dääg lang anarchie in dr stadt herrscht!!

Namelos
22.12.2004, 13:57
Y find me ka uff ganz verschiedeni Arte Fasnacht mache, muesch eifach sueche was für di schtimmt.

Cortége ablaufe isch für mi au nid grad s richtige. Dorum bi ich jetzt inere wilde Gugge. ( :eek: Jojo, i weiss die Güggeler, aber i find das Thema mit "wild" oder "organisiert" isch bi Gugge und Clique vergliichbar.)

Do triffsch di irgendwo am Nomidaag und machsch gemütlich mol ein uff "Zueschauer". Uff däm Wäg kriegsch sälber meh vo dr Fasnacht mit. Denn wenn dr Cortége-Rummel langsam im Änd zue goht, laufsch mol los.
Das Problem mit de Pause hesch au nüm. Wenns grad voll gmietlig isch, oder wenns dusse pisst wie sau, denn heisst's eifach: "D Pause wird e halb Schtund verlängeret". Dasch dr groos Vorteil wenn de nid weissnidwievil Termin hesch. Höggschtens so 2-3 Fixpünggt pro Daag.

Und das Problem mit em "Zoff im Zug" kenn i halt in dr Gugge nid eso :o Vilicht ebe will mr s ganze nid so ärnscht nämme und uns eifach freue, dass mr 3 Daag lang dörfe mit guete Kollege verbringe und zämme Musik mache.

Uff jede Fall schtimmts für mi e so. Und i dängg wenn du in irgend e "wilds" Tamboure-Grüppli oder irgend so öbbis würdsch go, würdsch wohrschinlig dr Schpass an dr fasnacht au wider finde.

jow as verstosch du unter "wilde gugge"??

Ich bi au inere wilde gugge! Dr einzig unterschid isch, dass mir nid derfe uf d Seybi odr Märtplatz go spile ( am guggekonzert)..

suschgt mache mr alles glich. Cortege laufe mir genau wie die andere!
mache au duure bis am Donschtig am 4i

Namelos
22.12.2004, 13:58
do muess y dr wiederspräche! ich lieb d'fasnacht nit aber hasse tuen y si au nit. y gang gärn zwüschedurre an d'fasnacht aber y ha kei entzug wenn y nit gang. so, jetzt ha drs aber gä ;)

:( du böööse! ;)

o.k cha si... aber entweder hesch si gärn odr du hesch si nid gärn!
wenn de si nid gärn hätsch, würdsch jo nid go.. ;)

grinsebert
22.12.2004, 13:58
ich ah mit 5i afo trummle aber wie dr John Holmes seit isch das au nüt für mi gsi... das ablatsche vo dr route unds ewige gezänk innerhalb vo dr Clique
dorum hanni denn mit e paar kollege agfange wägele. (leiterwägeli sack räppli und guet)

in dr zwüschezyt hämmers doch zunere art wageclique gschafft (RÄPPLIFRÄSSER) wild ohni zugfahrzüg und ohni verpflichtige :D aber doch mit eigene kostüm und larve...

so macht d fsnacht wieder richtig spass und mitlerwile isches näggscht fasnacht au scho die 16. als aktive...

jimmsalabim
22.12.2004, 14:00
:( du böööse! ;)

o.k cha si... aber entweder hesch si gärn odr du hesch si nid gärn!
wenn de si nid gärn hätsch, würdsch jo nid go.. ;)

y bi kei böse, y bi e bösi ;) jo sicher han y d'fasnacht gärn aber y lieb se nit unbedingt

Namelos
22.12.2004, 14:01
y bi kei böse, y bi e bösi ;) jo sicher han y d'fasnacht gärn aber y lieb se nit unbedingt

ou sorry.. :rolleyes:

ebbe!! hehe wie ichs gseit ha!

jimmsalabim
22.12.2004, 14:01
ou sorry.. :rolleyes:

ebbe!! hehe wie ichs gseit ha!

kei problem ;)

Tüllhuffe
22.12.2004, 14:02
S Thema Zoff im Zuug find y no interessant, isch jo jetzt scho mind. dreymool uffdaucht. S wurd my no interessiere was denn dört amigs der Uslööser isch? Was ych scho so uss andere Gruppierige ghört ha isch:

- Brobleem eb das Schlaifli am Ängeli jetzt silbrig oder goldig sett syy oder anders sujettechnischs.

- Wär dörf usse laufe? Werum scho wider s Trudi, die kunnt doch nie ind Iebige!?

- Musikalischi Närvdööter

- generell persönligi Brobleem, Yyfersüchteleyen etc.

Do gits jetzt verschiideni Theorie worum das eso isch:

- Glügg/Päch in der Zämmesetzig

- Gschlächterkampf bzw. gschlächterintärns Wyybermobbing

- Fäälende Glyggegaischt

Die erschte zwai länge mer nit. Für mii und vyl anderi Lüt isch s Ghaimnis in der fäälende Möögligkait vo däne Glyggewäggsel begraabe wo do jo scho erwäänt worde sinn. Ass e Glygge funktioniert und sich kuum ain muess unwool füüle bruuchts aifach Vertrauen inenand und e Glyggegaischt. Das erraicht me numme durch Kontinuität, also indäm ain au scho die Jung Garde muess durchlaufe haa und kai "Stammtourischt" uffgnoo wird. Wenn me denn non e Kultur pflägt wo aim em andere sait wenn em ebbis nit basst und me noochane zämmen ain hebt statt hindeduure z schnöde isch e Glyggen aifach öppis gail - e zwaiti Familie wo s au mol ka krachen aber men immer waiss: mir ghöre zämme und sinn uff unseri Art öppis Speziells. E Glyyge sott so öppis wien e Philosophie haa ass me die nit aifach wäggslet wie d Unterhose, sondern ka sage: Jäwoll, ych bin e xy!

Päuli
22.12.2004, 14:10
jow as verstosch du unter "wilde gugge"??

Ich bi au inere wilde gugge! Dr einzig unterschid isch, dass mir nid derfe uf d Seybi odr Märtplatz go spile ( am guggekonzert)..

suschgt mache mr alles glich. Cortege laufe mir genau wie die andere!
mache au duure bis am Donschtig am 4i

So wie y's gschriibe ha:

-Mir laufe kei Cortége.
-Mr hän nid die ganz Fasnacht scho uff eme 2-Sytige Zytplaan voll duure organisiert.
-Mir mache d Pause wie's grad kunnt und so lang wie's grad kunnt. (Je nach Wätter, Schtimmig, "Verkehr uff dr Schtroos",u.s.w.)
-Mr mache individuell Platzkonzärtli. Wenn mr e Zyt lang ummegloffe sin schtöhn mr eifach neume ane und schpiile ein. Die Lüt wo wän zueloose bliibe schtoh und die andere sölle wyterlaufe.

I glaub das sin scho rächti Unterschied zunere "Organisierte" Gugge.

Celtic Basel
22.12.2004, 14:12
So wie y's gschriibe ha:

-Mir laufe kei Cortége.
-Mr hän nid die ganz Fasnacht scho uff eme 2-Sytige Zytplaan voll duure organisiert.
-Mir mache d Pause wie's grad kunnt und so lang wie's grad kunnt. (Je nach Wätter, Schtimmig, "Verkehr uff dr Schtroos",u.s.w.)
-Mr mache individuell Platzkonzärtli. Wenn mr e Zyt lang ummegloffe sin schtöhn mr eifach neume ane und schpiile ein. Die Lüt wo wän zueloose bliibe schtoh und die andere sölle wyterlaufe.

Yep, so soett s sy, isch bi uns au eso.

Bis uff d Blatzkonzaertli verschtoot sich :D ;)

PeppermintPatty
22.12.2004, 14:16
Was isch jetzt, wo sin do alli yygfleischte Fasnächtler womrs gegedail wän saage!!!!

:rolleyes:
Me ka niemerz überzüüge, dass d Fasnacht öppis vom Beschte isch wo's git, wenn är oder sie's nit sälber "merggt", und es hätt au gar kei Sinn! Fasnacht söll jo grad z'letscht mit Zwang, mit "müesse" und ähnligem z'tue ha. Zmindescht gshen ich das eso.

S wunderbare dra isch, dass e jede Fasnacht ka mache wien är oder sie das will, dass d' Stadt 3 Täg kopfstoht, eifach die ganz Stimmig rund umme isch speziell.

Natüerlig muess me sich in sinere Clique/Gugge/Waage/sunscht eme Zug 100% wohl füühle, sunscht het me kei Freud am ganze. Und dass es do halt amme neume nümm stimmt, das isch schad, aber s ka vorkoh, wie au sunscht im Läbe.

Die Lütt wo immer numme meckere über Zueschauer (abxe vo däne baar ganz blöde Exemplar wos amme git), wo an jedere Gugge oder jedem Waage öppis ummeznäggele hän, wo die ganz Zytt numme unzfiriede sin will's nymm isch wie friehner etc. - die muess me gar nit beachte, die hän myner Meinig noch nit verstande, um was es goht. Toleranz isch gfroggt, nit s Gägedail.

Alli die, wo d' Fasnacht numme als e Ussred zum Suffe und sich durch d' Gegend "schloofe" aluege - my Bilaid, au die hän offebar dr wohri Reiz vo dr Fasnacht (no?) nit entdeckt. Sy het ganz anders z'biete, wemme genauer aneluegt! Schad isch, dass e Huffe je länger je mehr zue Würschlibuude-Volksfescht-Atmosphäre verkunnt, do wird's amme schwierig, usezgseh, was den wirklig s Spezielle an dr Fasnacht sy söll. Aber villicht ghört halt au das zue de nötige Veränderige...

Y bhaupt, dass wär d' Frau Fasnacht emole gseh & gfunde het für immer vo ihre wird verzauberet blyybe und nie meh losgloh wird - wenn är oder sie's nit will.

Päuli
22.12.2004, 14:18
Yep, so soett s sy, isch bi uns au eso.

Bis uff d Blatzkonzaertli verschtoot sich :D ;)

Ha mrs grad bildlig vorgschtellt :D :D

Aber im Ärnscht: Syt y e so Fasnacht mach wott y nüt me anders.
Isch sicher au nid jedermanns Sach, aber für mi passt's.

Namelos
22.12.2004, 14:21
So wie y's gschriibe ha:

-Mir laufe kei Cortége.

und welli gugge isch das??

Celtic Basel
22.12.2004, 14:23
Ha mrs grad bildlig vorgschtellt :D :D

Aber im Ärnscht: Syt y e so Fasnacht mach wott y nüt me anders.
Isch sicher au nid jedermanns Sach, aber für mi passt's.

Wo ziet me denn so als wildi Gugge ummenand?

Mir sinn aentwaeder im Zenrum vo der Wilderei (Huegel Altschtadt) oder suscht im Glaine aazdraeffe!

Päuli
22.12.2004, 14:53
Wo ziet me denn so als wildi Gugge ummenand?

Mir sinn aentwaeder im Zenrum vo der Wilderei (Huegel Altschtadt) oder suscht im Glaine aazdraeffe!

Scho mehrheitlich im Glaibasel (als Gugge fühlt me sich dört halt dehaim), aber mr gön au oft ins Grossbasel. So zwüsche Schiffländi und Heuwoog.

Celtic Basel
22.12.2004, 14:54
Scho mehrheitlich im Glaibasel (als Gugge fühlt me sich dört halt dehaim), aber mr gön au oft ins Grossbasel. So zwüsche Schiffländi und Heuwoog.
:D :D Also au klar definiert :D ;)

Päuli
22.12.2004, 14:55
Also au klar definiert :D ;)

Genau so isch es! :D

Fanti
22.12.2004, 14:59
Ass e Glygge funktioniert und sich kuum ain muess unwool füüle bruuchts aifach Vertrauen inenand und e Glyggegaischt. Das erraicht me numme durch Kontinuität, also indäm ain au scho die Jung Garde muess durchlaufe haa und kai "Stammtourischt" uffgnoo wird. Wenn me denn non e Kultur pflägt wo aim em andere sait wenn em ebbis nit basst und me noochane zämmen ain hebt statt hindeduure z schnöde isch e Glyggen aifach öppis gail - e zwaiti Familie wo s au mol ka krachen aber men immer waiss: mir ghöre zämme und sinn uff unseri Art öppis Speziells. E Glyyge sott so öppis wien e Philosophie haa ass me die nit aifach wäggslet wie d Unterhose, sondern ka sage: Jäwoll, ych bin e xy!

Scheen gschriibe, hesch 100%-ig rächt. Bi ybrigens Stammglyggefasnächtler (Dambuur), vo Kindhait aa in dr glyyche Glygge und ha - wie au mit em FCB - mit ere "Hochs und Tiefs" erläbt.

Tüllhuffe
22.12.2004, 15:04
Tiefs

Jo ebbe, s nöggschte Yyshockeygrümpeli kunnt jo bestimmt. ;)

Fanti
22.12.2004, 15:08
Jo ebbe, s nöggschte Yyshockeygrümpeli kunnt jo bestimmt.
Stimmt! :D Und denn schyynts mit 6 Glyggene.

Schluggschpaecht
22.12.2004, 15:52
Ich mach au syt Glai in ere Schtammclique Fasnacht, ha aber au scho 5 Joor pausiert (us div. Gruend)... aber fuer mi gits folgendi Pro's in ere Schtamm-Clique Fasnacht z'mache:

- jedes Joor e geils Sujet verbunde mit Atelierarbet
- Clique-Grymbbeli
- me macht vo Glai bis Groos zaemme Fasnacht
- vom Musikalische haer toents gwaltig

Und so bloeds toent, ich brucht das Organisierte e bitzeli, denn elai amene Morgestraich neume yzstoh isch nid eso glatt - me kunnt sich ziemlig verlore vor ;) Nochteil gits vellicht au, aber ich bi in ere gmietlige Schtammclique, do gits kai Schtress, wenn me mol oebbis falsch drischpiilt und me kha au guet emolle e Rundi ussetze und hoggebliibe (vellicht nid grad alli zur gliche Zyt :D )!

Namelos
22.12.2004, 16:08
welli Gugge päuli!

zwierbel
22.12.2004, 18:21
[QUOTE=redangel]Ich bi mit 6 Jährig ine Stammclique gange. Nach däm i Binggis und Jungi Garde dure gmacht hani denn woni in Stamm cho wär, ine anderi grossi Stammclique gange. Nach 5 Joohr hets mr au dr Nuggi usedätsch us öbbe de gliiche Gründ wie dine. Mir hän denn no so tolli Fraue kha, wos sich zum Sport gmacht hän, und Strichli gmacht hän wieviel Type si abgschleppt hän während dr Fasnacht. Do hani au dr Ustritt gäh. QUOTE]

ich sag dodrzue nume: MMääännneerrrssstttaaammmmcccllliiiqqquueee

das einzig wahre, wenn me au wott spass ha an dr fasnacht, und emol e usgfallnigs sujet, mit nit so schöne costum het :D

greets zwierbel

Goofy
22.12.2004, 18:31
Ich bi mit 6 Jährig ine Stammclique gange. Nach däm i Binggis und Jungi Garde dure gmacht hani denn woni in Stamm cho wär, ine anderi grossi Stammclique gange. Nach 5 Joohr hets mr au dr Nuggi usedätsch us öbbe de gliiche Gründ wie dine. Mir hän denn no so tolli Fraue kha, wos sich zum Sport gmacht hän, und Strichli gmacht hän wieviel Type si abgschleppt hän während dr Fasnacht. Do hani au dr Ustritt gäh. Ha denn wele pausiere und has genau bis am Fasnachtsmäntig am Nommittag am 4 gschafft. Bi heime hami umzoge, dr Speutzkneebel gholt und bi bi minere Muetter ihrem Grüppli iigstande.

Hüt machi immerno Fasnacht inere kleinere Clique. Mir nämmes zum Glück nid eso sträng. Laufe zwar dr Cortege no, aber nämmes derfür zobe chli gmietlicher.

Irgendwie würds mi scho wiederemol reize ine grossi Stammclique z goh, s dönt halt scho no goil, wenn e esone Sauzug z laufe chunnt, aber dr Priis vo dr grössere Unabhängigkeit isch mr schlicht und eifach z gross.

Hamer scho überleggt ob i emol ine Gugge soll...

E Kollegin vo mir hett au e Joohr welle pausiere nochdäm sii und no anderi Jungi in Stamm ko wäre, wo grad d Obfrau oder was au immer si gsi isch ussegschasst worde isch und öber ko isch wo eifach nid mit de Junge hett könne oder so, sin denn vieli vo dene wo eigentlich hätte in Stamm iibere ihre Usstritt gä, sii isch denn au per "Unfall" zu ihrem Pfyffergrüppli ko, will eini soviel ich weiss Unfall gmacht hett und öbers anders dr Vater vo minere Kollegin gfrogt hett eeb sini Tochter wo jo aagfrässene FCB Fan isch Fraid am e "Fuessballgoschdyym" hätt und si sueche no Fraue zum Pfyffe und so isch si dri ko. Die nämes au erschtens gmietlig und 2. nid so sträng noch Regle.

Mini Kollegin freut sich immer am Zügli vo dr IG Pfyffe.

Mir persönlich gfallts inere grosse Gligge au nid unbedingt, will ich nid eifach wott dr Cortege ablaufe sondern die ganzi Stimmig und Mystik wott mit jedere Fasere vom mim Keerper spiire und dä Duft iischnuffe und das kasch besser als Ainzelmassge.

art-of-football
22.12.2004, 23:08
Sit y 4 bi lauf y inere Stammglygge mit und bi au bi däre bliibe... Dies joohr derf y no eimool in dr JUGA mitlaufe und ab nöxt joohr heissts denn Stammrepetoire uswändig lerne... :p

D' Fasnacht isch mE nit do um sich z'besuffe, Type/ Chicks uf z'risse oder sich als SpitzeTambour/-pfyffer z'profiliere es goht ums zämme sii und s'"guet-mitenander-ha".
Fyr drei Dääg stoht d'Stadt Kopf, fyr drei Dääg kas dr scheissegal sii wie de ussehsch :D und für drei Dääg bisch wie im 7-himmel...

Jetzt wärde wider alli wo das läse und wo mi kenne sage: "Aof, nit scho wider, hör mol uf mit dinere Fasnacht" aber sisch halt e so, e scheeni Sach halt wo-n-y nit will vermisse...

Und natüürlig dringg au ich an dr Fasnacht Alkohl aber imene Mass, so dass y alles mitbekum und das alles nach eim Umgang wider duse isch (denn kasch nämlig wider vo vorne afo :D :p )

Läggerlifreak
22.12.2004, 23:30
Jetzt wärde wider alli wo das läse und wo mi kenne sage: "Aof, nit scho wider, hör mol uf mit dinere Fasnacht" aber sisch halt e so, e scheeni Sach halt wo-n-y nit will vermisse...

he nr hänn e gmainsami erfahrig ;)

Rammstein
23.12.2004, 01:10

Pro / Contra

Tjä, was will me do scho sage? Dini Entscheidig, kadi deilwys verstoh. Ich sälber bi imene Stammverein, will me dert wirglig Drummle lernt, und me vorallem dra blybt, weiss nid, ob i min. 1 Wüchentlich drummle würd, wenn i nid inere Clique wär. Und was d'Pause wärend dr Fasnacht agoht, findi die sin amme sogar fascht z'lang. Letschdi Fasnacht bini glaub bis uff 5 Stund, woni gschlofe ha) immer unterwägs gsi. Ich gniess die Drey Dääg immer. Schliesslig gohts denn widder +/- e Johr.

Rammstein
23.12.2004, 01:13

Du seisch es :cool:

Viel gits jo nüm, D' Frau-K-B nimmt jo ab nöggscht Johr au Madams uff :eek: Ich hoff mir ände nie eso, lieber uflöse oder immene Schyssdräggzygli witer laufe als sich z'verkaufe :D

redangel
23.12.2004, 08:20
[QUOTE=zwierbel

das einzig wahre, wenn me au wott spass ha an dr fasnacht, und emol e usgfallnigs sujet, mit nit so schöne costum het :D

greets zwierbel[/QUOTE]

Du bisch aber e glatte :rolleyes: Do mir öbbis anders in d Wiege glegt worde isch als das, wo e Maa usmacht, wirds relativ schwiirig in e Männerclique z cho. ;)

PeppermintPatty
23.12.2004, 08:50
Sit y 4 bi lauf y inere Stammglygge mit und bi au bi däre bliibe... Dies joohr derf y no eimool in dr JUGA mitlaufe und ab nöxt joohr heissts denn Stammrepetoire uswändig lerne... :p

Aber s'isch jo au die beschti Glygge, nit wohr... ;) :D

art-of-football
23.12.2004, 12:06
Aber s'isch jo au die beschti Glygge, nit wohr...

Jäjä, sicher... s'Maximum in de Gässli und in de Beize :D :p

JohnHolmes
23.12.2004, 15:44
Klar hanis immer genial gfunde dr Fasnachtszauber, aber dä isch bi mir eifach nüm so usprägt gsi. Hani dä verlore ? Aber wen den ? Wie krieg y dä wieder zrugg ? :(

PeppermintPatty
23.12.2004, 16:53
Klar hanis immer genial gfunde dr Fasnachtszauber, aber dä isch bi mir eifach nüm so usprägt gsi. Hani dä verlore ? Aber wen den ? Wie krieg y dä wieder zrugg ? :(
Wartsch emole e Jöhrli oder zwai... villicht kunnt s' "Risse" jo vonelei wieder - numme zue nütt zwinge loh!

kopfwee
23.12.2004, 17:07
...Wenn me denn non e Kultur pflägt wo aim em andere sait wenn em ebbis nit basst und me noochane zämmen ain hebt statt hindeduure z schnöde isch e Glyggen aifach öppis gail...

bisches inere männerglygge, gäll!!! .... ych laider nümm :o :o :o

Tüllhuffe
23.12.2004, 17:17
bisches inere männerglygge, gäll!!! .... ych laider nümm

Sytt ych halt mol euer Forum unterwanderet ha goots numme no abwärts, gäll...
:p ;)

Scott
23.12.2004, 18:42
S- Brobleem eb das Schlaifli am Ängeli jetzt silbrig oder goldig sett syy oder anders sujettechnischs.

- Wär dörf usse laufe? Werum scho wider s Trudi, die kunnt doch nie ind Iebige!?

- generell persönligi Brobleem, Yyfersüchteleyen etc.

Do gits jetzt verschiideni Theorie worum das eso isch:

- Gschlächterkampf bzw. gschlächterintärns Wyybermobbing

- Fäälende Glyggegaischt

Do lob ich mir dass i in ere Männerclique bi :D . Kha zwar au Problem gä nadyyrlig, aber genau so Yyfesüchteleie oder so Sache beträffend Sujet ha ich nonig erläbt. Villicht liggts au aifach dra dass mir so guet händ zämme, will mr alli in etwa die gliche aifach gschtriggte, furzendi und grunzendi Männer sind. ;)

Scott
23.12.2004, 18:47
Du seisch es :cool:

Viel gits jo nüm, D' Frau-K-B nimmt jo ab nöggscht Johr au Madams uff :eek: Ich hoff mir ände nie eso, lieber uflöse oder immene Schyssdräggzygli witer laufe als sich z'verkaufe :D

Wie wird das amme e so scheen in däm Forum usdruggt....

...WORD!
:D

El Capullo
23.12.2004, 19:15
Morgestraich isch Kult, dr Räscht goht eso...vor allem hetts mr am Cortège z'vyyl (und vor allem z'vyyl schlächti!) Guggene