PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Football Factory

Päuli
20.12.2004, 15:24
Kunnt dä Film jetzt in CH nid ins Kino? Isch jo mol in dr Präss gschtande, dass er söll verbotte wärde. :confused:
Oder isch er irgendwo uff DVD erhältlig (in dr CH)???

(I weiss dass me en ka suuge, aber ha d Mögligkeit nid drzue.)

Dark Coyote
20.12.2004, 15:33
Kunnt dä Film jetzt in CH nid ins Kino? Isch jo mol in dr Präss gschtande, dass er söll verbotte wärde. :confused:

also ich han en abeglade......... jetzt müesst meh de nume no brenne......... aber leider nume uf englisch ;)

Päuli
20.12.2004, 15:39
Dodrmit hani mi scho abgfunde, dass en nur uff änglisch git.
Ha en schomol gseh bim Kolleg, aber inere absolute Scheiss Qualität. Jetzt bini ebbe uff dr Suechi nach ere bruuchbare Version. :o

bierkurve_sh
20.12.2004, 15:47
auf deutsch kann ich nicht dienen...
hab den film beim letzten londonbesuch gekauft.

STEVIE GERRARD
20.12.2004, 18:27
also ich han en abeglade......... jetzt müesst meh de nume no brenne......... aber leider nume uf englisch ;)

das englisch welches in football factory gesprochen wird ist verdammt schwer zu verstehen aber zum glück habe ich das buch dazu in deutsch.

Supersonic
20.12.2004, 21:06
den film darf man auch nur auf englisch sehen...alles andere ist gotteslästerung

Dark Coyote
20.12.2004, 21:50
Das stimmt...... weis nid emol obs überhaupt e dütschi übersetzig git..... aber das englisch wo die schnurre isch ganz stylisch.......

wirds die wuche emol brenne und den luege mir emol wies usechunt :D

chan dir en den schigge wenns guet isch! ;)

Keano
20.12.2004, 22:12
päuli, du hast eine pm

Eckfahne
20.12.2004, 22:31
Ich ha en scho... pn mälde wär en will. Isch änglisch und im DIVX-Format, DVD-Kopie, qaulitativ super und übel geile Film! Würd jo gärn schribe "ich bring en an nächste Match" aber das wird nix...

Z 392
20.12.2004, 23:10
Ich habe den Film Runtergeladen (File Name: Football.Factory.(2004).WP.ToF.re-encode.Divx-5.0.5.RoadRunner)
Aber bei mir hält das Bild in 2-3 Szenen an wobei der Ton normal weiterläuft, ist das in eurer Version auch so?

zB. als tommy den Reporter vor der Stamford Brige umschlägt oder als rod, billy und tommy in der Bar die Jungs von West Ham (hab ich so in erinnerung) treffen und mit den Flaschen beschmissen werde...

176-671
20.12.2004, 23:18
als tommy den Reporter vor der Stamford Brige umschlägt

wenn die szene zu beginn des filmes ist, hast du sowieso die falsche fassung (resp. nicht die endfassung)...

Z 392
20.12.2004, 23:27
wenn die szene zu beginn des filmes ist, hast du sowieso die falsche fassung (resp. nicht die endfassung)...

Hab ich's mir doch gedacht... hab den Film von nem halben Jahr gesaugt und damals ging das Gerücht rum das es ne falsche Version im Netz gibet...
Demfall an den DVD Rip hängen oder bei der nächsten England Reise das Teil kaufen...

Danke!

Keano
20.12.2004, 23:50

was passiert zu beginn?

Hoellenhund
21.12.2004, 07:28
was passiert zu beginn?

bin mir nicht mehr sicher aber am Anfang räuchern sie doch die Bar aus und hauen alles um was raus kommt?

die Szene in der Tommy den Reporter umboxt (absolut geile Szene, hat bei uns zu einem spontanen "gejubel" geführt :D ) gehört nicht zum eigentlichen Film sondern ist als special seperat anschaubar.

so hab ich es in erinnerung, aber ohne gewähr. :cool:

Peter_Epting
21.12.2004, 09:21
das englisch welches in football factory gesprochen wird ist verdammt schwer zu verstehen aber zum glück habe ich das buch dazu in deutsch.

der film ist nicht schlecht, aber das buch ist der oberhammer...... :D im film sind genau drei kapitel des buches...

weiss jemand wenn dr film "hooligans" nach europa kommt...?

Eckfahne
21.12.2004, 10:42
Also meiner hat keine Macken, habe diese beseitigt, finde die Stellen nicht einmal mehr. Zudem habe ich eine Film gefunden, der ziemlich übel ist. Qualitativ ok, nicht ganz DVD-Qualität, der Name ist "Hooligans and Thugs Footballs most violent fans", mit Berichten aus ganz Europa.

Grüsse

Hoellenhund
21.12.2004, 10:56
Also meiner hat keine Macken, habe diese beseitigt, finde die Stellen nicht einmal mehr. Zudem habe ich eine Film gefunden, der ziemlich übel ist. Qualitativ ok, nicht ganz DVD-Qualität, der Name ist "Hooligans and Thugs Footballs most violent fans", mit Berichten aus ganz Europa.

Grüsse

der Film ist echt der Hammer! :eek: :cool:

STEVIE GERRARD
21.12.2004, 12:37
der film ist nicht schlecht, aber das buch ist der oberhammer...... :D im film sind genau drei kapitel des buches...

weiss jemand wenn dr film "hooligans" nach europa kommt...?

momtan lese ich hoolifan. eine geschichte eines chelsea hooligans von den 60er bis mitte 90er. verdammt geile story.

Onkel
21.12.2004, 13:14
Ha dr Film Football Factory au abeglade isch nit schlächt, ab und zue e bitz langwilig abr sÄnglisch isch geil

Glaub nit dases dä zum kaufe git do

Hoellenhund
21.12.2004, 13:41
Ha dr Film Football Factory au abeglade isch nit schlächt, ab und zue e bitz langwilig abr sÄnglisch isch geil

Glaub nit dases dä zum kaufe git do

kuckst du hier (http://www.1a-dvdshop.ch/DefaultTOP.asp?sb=football%20factory)

Onkel
21.12.2004, 15:01
kuckst du hier (http://www.1a-dvdshop.ch/DefaultTOP.asp?sb=football%20factory)

aha wie me sich doch ka düsche

Cheerio
21.12.2004, 15:05
Das stimmt...... weis nid emol obs überhaupt e dütschi übersetzig git..... aber das englisch wo die schnurre isch ganz stylisch.......

wirds die wuche emol brenne und den luege mir emol wies usechunt :D

chan dir en den schigge wenns guet isch! ;)

hast du ihn mit bittorrent herunter gerladen? wann ja wo??

cheers

Dark Coyote
21.12.2004, 15:20
hast du ihn mit bittorrent herunter gerladen? wann ja wo??

cheers

ich han en bim esel abeglade wie eignetlich alles :D

wenn willsch chan ich dir dr genaui film ageh..........

super qualität imfall......

Supersonic
21.12.2004, 17:02
aber das englisch wo die schnurre isch ganz stylisch.......

naja...british english halt... ;)

Goofy
21.12.2004, 17:58
naja...british english halt... ;)

British änglisch isch aber nid glich british änglisch ;) :D

Celtic Basel
21.12.2004, 18:06
Mir isch eigentlig s Aenglisch, wo si schnurre, nid schpeziell uffgfalle - isch dorum woorschiins me oder weniger 0815-southern working class aenglisch...

Cheerio
21.12.2004, 18:59
ich han en bim esel abeglade wie eignetlich alles :D

wenn willsch chan ich dir dr genaui film ageh..........

super qualität imfall......

braucht man dazu emule? funktoniert nämlich nicht richtig bei mir...

Dark Coyote
21.12.2004, 21:10
braucht man dazu emule? funktoniert nämlich nicht richtig bei mir...

ja dafür brauchst du den esel! hmmmmm also finde es immer wieder seltsam, wie einige mit diesem esel mühe haben.
alles deinstallieren den neuen esel drauf und mit I.P adressen verbinden..... dann müsste es gehen..........

176-671
21.12.2004, 23:58
bin mir nicht mehr sicher aber am Anfang räuchern sie doch die Bar aus und hauen alles um was raus kommt?

die Szene in der Tommy den Reporter umboxt (absolut geile Szene, hat bei uns zu einem spontanen "gejubel" geführt :D ) gehört nicht zum eigentlichen Film sondern ist als special seperat anschaubar.

so hab ich es in erinnerung, aber ohne gewähr. :cool:

nee, anfangen tuts mit der szene, als tommy im dreck liegt und verdroschen wird und danach sagt er, er hätte das alles kommen sehen und die ganze geschichte beginnt (eigentlich drei wochen früher als der beginn des filmes)

Cheerio
22.12.2004, 01:26
ja dafür brauchst du den esel! hmmmmm also finde es immer wieder seltsam, wie einige mit diesem esel mühe haben.
alles deinstallieren den neuen esel drauf und mit I.P adressen verbinden..... dann müsste es gehen..........

ich werdes dann morgen mal probieren. falls jemand eine gute bittorent seite kennt wo man den spass runterladen kann, bitte link posten!

bulldog™
22.12.2004, 01:51

drbii isch dr esel so praggtisch und hesch zu 99% kai fake ... ;)

Dark Coyote
22.12.2004, 07:33

mit verlust muesch rechne oder ? :D

Fire of Basle
22.12.2004, 08:37

Das isch scho so...ha dermit au kei Problem, optimal das Teil!

Eckfahne
06.01.2005, 12:58
Benützed eifach Bittorrent... denne isch es kei Fake! Oder öbber stellt mr Webspace zue verfiegig undich lad dr Film uffe. Oder ich verschick en per Post, oder was weiss ich...

Prost!

Keano
06.01.2005, 13:00
emule rult! habe ca. 2 gb pro tag ;)

Eckfahne
06.01.2005, 13:07
S Ziel isch glaub nid dass mr do e Debate fiere was besser isch... beides isch guet wenn me weiss wie drmit umgo, und das isch jo s Problem vo de hüttige User: Ihri Serverliste sin so schlächt und denne flueche si ab wills nid goht und gön zrugg zue Kazaa und verbreite immer mehr Müll im Netz.

Und übrigens: Ha Bittorrent, 4.41 Giga am Tag. :cool:

shabba
06.01.2005, 14:59
jede wo dä film uf dütsch will, dörftien garnit becho...

Snowy
06.01.2005, 16:20
Ganz geile Film!

@ alli wo ihn noni gseh hen:

Lueged en nit mit es paar Kollege zämme, trinked e paar Bier und gönd denn in Usgang.... ;-)

PizzaBaecker
06.01.2005, 16:22
Ganz geile Film!

@ alli wo ihn noni gseh hen:

Lueged en nit mit es paar Kollege zämme, trinked e paar Bier und gönd denn in Usgang.... ;-)

Wie nennt me das, Aufruf zur Gewalt? ;)

Nei, würkli e geile Film.

solo
06.01.2005, 16:58
mi brueder het de sunscht uf dvd.. kann de evt. brönne..

Päuli
06.01.2005, 17:01
jede wo dä film uf dütsch will, dörftien garnit becho...

S git gar kei dütschi Übersetzig. (zum Glügg!)

Päuli
06.01.2005, 17:02
mi brueder het de sunscht uf dvd.. kann de evt. brönne..

Ha en mittlerwyyle au, danggschön.

Goofy
06.01.2005, 20:15
S git gar kei dütschi Übersetzig. (zum Glügg!)

Ich find eh jede film mist wo numme synchronisiert isch, findis au schad, dasses immer wie meh au in de Kinos numme no synchronisierti Film gitt.

PRO ORIGINALSPROCH MIT UNTERTITEL, CONTRA SYNCHRONISIERTI FILM

bierkurve_sh
14.05.2005, 20:30
so, mittlerweile ist der film auch auf deutsch draussen, am günstigsten bei amazon.de bestellbar.

wer den film noch nicht gesehen hat und zum ersten mal anschaut - wenn du englisch kannst - schau ihn auf englisch an, die synchro vorallem von tommy ist absolut kakke (leider)!

sonst wirklich ein guter film, der ein wenig aufklärarbeit leistet und meiner meinung nach teilweise der wahrheit zimlich nahe kommt.

Cheerio
14.05.2005, 22:19
so, mittlerweile ist der film auch auf deutsch draussen, am günstigsten bei amazon.de bestellbar.

wer den film noch nicht gesehen hat und zum ersten mal anschaut - wenn du englisch kannst - schau ihn auf englisch an, die synchro vorallem von tommy ist absolut kakke (leider)!

sonst wirklich ein guter film, der ein wenig aufklärarbeit leistet und meiner meinung nach teilweise der wahrheit zimlich nahe kommt.

deutsche synchro= :eek: !

das sollte wirklich verboten werden!

Eckfahne
14.05.2005, 23:10
deutsche synchro= :eek: !

das sollte wirklich verboten werden!

Word.... also das ist eine Verunstaltung, eine Sauerei ist das... :cool:

Goofy
15.05.2005, 02:38
Word.... also das ist eine Verunstaltung, eine Sauerei ist das... :cool:

Wie schon erwähnt pro Originalsprache mit Untertitel - alles andere ist eine Vergewaltigung eines Filmes...

Pascilicious
15.05.2005, 09:44
Sooo übel isch är au nit uf dütsch.. ha scho wituus schlächteri Synchros ghört. Geile Film übrigens! :cool:

bierkurve_sh
15.05.2005, 09:52
Sooo übel isch är au nit uf dütsch.. ha scho wituus schlächteri Synchros ghört. Geile Film übrigens! :cool:

Mir passt eifach im Tommy sini Synchronstimm überhaupt nid, aber isch vilicht au no chli Gschmackssach. Häsch de Film mol uf Englisch glueged?

vizekönig
15.05.2005, 11:43
ohni untertitel isches schwierig alles z verstoh findi....aber das änglisch wo die rede findi voll dr hammer....(heisst glaub cockney sovil i weiss)

Tony Fuckin` Blair!

Tottenham away - Love it!

;)

Pascilicious
15.05.2005, 14:55
Mir passt eifach im Tommy sini Synchronstimm überhaupt nid, aber isch vilicht au no chli Gschmackssach. Häsch de Film mol uf Englisch glueged?
Nei ha mr en grad uf dütsch inezoge. Aber wird den scho mol no uf änglisch luege.

4053
24.05.2005, 13:18
so, per zuefall hani dä film jetzt verspötet au gseh. i möcht gar nid uf thematik vom film ihgo, sondern uf dr soundtrack:
i ha bis jetzt kei funktionierends torrent-file gfunde. het öbber dr soundtrack oder e verlässlichs torrent uf sim pc?

merci & gruess. :)

Julio
31.05.2005, 13:16
Neu auch in der Schweiz erhältlich:

www.cede.ch

Hammergeile Film...

Dark Coyote
31.05.2005, 13:19
so, per zuefall hani dä film jetzt verspötet au gseh. i möcht gar nid uf thematik vom film ihgo, sondern uf dr soundtrack:
i ha bis jetzt kei funktionierends torrent-file gfunde. het öbber dr soundtrack oder e verlässlichs torrent uf sim pc?

merci & gruess. :)
im esel hets die cd han ich scho abeglade und funktioneriert perfekt ;)

ohne esel wär ich scho lang arm :D

bombaclock
31.05.2005, 13:29
Film auf Deutsch gesehen! zimlich witzig....
halt...

drogen und so....

mimpfeli
31.05.2005, 13:33
Esone geile Film!!!!

Aber nur uff Aenglisch!!!!

Dark Coyote
31.05.2005, 13:37
Esone geile Film!!!!

Aber nur uff Aenglisch!!!!
de film isch würcklich nume uf englisch ganz geil. dütschi übersetzig sind lächerlich.... wobi im englisch dr slang halt scho recht hart isch :D

mimpfeli
31.05.2005, 13:41
de film isch würcklich nume uf englisch ganz geil. dütschi übersetzig sind lächerlich.... wobi im englisch dr slang halt scho recht hart isch :D

Dr Slang isch d'Höll!!!! Ich ha miesse aneloose wie blöd damit ich alles verstande ha... :D

Ha aber ebe scho paarmol ghört dass die Dütschi-Synchro ziemlig übel muess sy.....! Guet, englischi Film lueg ich prinzipiell nur uff Englisch und lach Träne....

Dark Coyote
31.05.2005, 13:50
Dr Slang isch d'Höll!!!! Ich ha miesse aneloose wie blöd damit ich alles verstande ha... :D

Ha aber ebe scho paarmol ghört dass die Dütschi-Synchro ziemlig übel muess sy.....! Guet, englischi Film lueg ich prinzipiell nur uff Englisch und lach Träne....
Du hesch wenigstens alles verstande :D muesch eifach brutal ufpasse damit weisch was sie meine ame. Aber alli wo de Film no nid gluegt händ vergässet die dütschi fassig die isch für d Füchs.

englischi film sind öpis vom geilste für mich! de humor wo die händ isch wältklass!

bube dame köni grass
snatch

englischii orginal ;)

RALE BALE
31.05.2005, 13:52
HEHE HANIS DÄ FILM MIT ÄNGLISCHEM UNTERTITEL MIESSE LUEGE, DASS ICH DAS GSPROCHENE ÄNGLISCH VERSTANDE HAN!

ps FETTE SOUNDTRACK VOM FILM

mimpfeli
31.05.2005, 13:57
bube dame köni grass
snatch

englischii orginal ;)

Sensation die Film..... :D :D

@ralebale

Dr Soundtrack isch wohl dr Oberhammer!!!!

RALE BALE
31.05.2005, 14:15
Sensation die Film..... :D :D

@ralebale

Dr Soundtrack isch wohl dr Oberhammer!!!!

PRIMAL SCREAM ZB. VOOOOOLLL GEIL

Julio
31.05.2005, 14:43
Ja, der Soundtrack ist wohl auch der Hammer, obwohl das geilste Stück vom Film nicht auf der CD zu finden ist (David Guetta - little more love / Chapter 4 "The Lit is tue")!!!

STEVIE GERRARD
25.04.2007, 17:02
hier der trailer zu football factory inernational:

http://www.youtube.com/watch?v=TVwqjqjO-QE

majorBS
25.04.2007, 17:29
I hätten uff Dytsch inere guet akzeptable Version... :) :cool:

Corpsegrinder
25.04.2007, 17:33
wär das uf dütsch luegt, ghört erschosse.

majorBS
25.04.2007, 17:43

Kunnt in dä beschte Familie vor... :D :p

saint john
25.04.2007, 17:45
Mi Tip: s erscht mol uf Dütsch, denn nomol luege auf Englisch (sunscht hesch null peilig:D , rede halt mit e bitz Agszänd)

Corpsegrinder
25.04.2007, 18:08
Englisch mit Untertiteln, die britischen Filme sind in der Regel nicht allzu einfach zu verstehen.

Und wenn jetzt jemand mit dem Argument "aber s schisst mi ah, immer z läse" kommt, sage ich nur: Dann schau, dass du ein bisschen schneller wirst, du zurückgebliebener, beschränkter Vollidiot! Oder ist deine Gehirnkapazität so klein, dass lesen und schauen gleichzeitig unmöglich ist? (muss sich niemand direkt angesprochen fühlen, hat ja noch niemand diesen dämlichen Satz geschrieben ;))

Corpsegrinder
25.04.2007, 18:11
Bin übrigens gespannt auf den Film, wenn auch skeptisch. Soll das eher Doku- oder Spielfilm-like werden?