PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Suech e neue PC unter 1000.--... Tipps?

rotoloso
20.12.2004, 10:11
Ich muess hütt (oder spötischtens morn) e neue Desktop (Bildschirm, Drucker, Mouse und Taschtatur hani scho) kaufe.
Ka nid meh als 1000.-- ussgeh und muesses wie gseit grad könne mitneh...

Ich bruch dä für:

- Surfe (via Balcab)
- Fottibearbeitig (nütt grosses, eifach e bitz korregiere und ussdrucke)
- CD/DVD Brenne
- e bitzeli Office benutzig
- ha kai Win OS also es müessti e Win XP incl. CD debi sii...

aaaaaber, i ha kai schissi ahnig vo Technik, d.h. wenn i muess go zämmesetze bin i scho am Ars*h. Also dä sött scho zämmegsetzt si...
Was haltet ihr vo däm do?

http://www.steg-computer.ch/details.asp?prodid=xmas41-home-d

Gits öbbis bessers für dä Priis?

Merci für Tipps.

Erigg Tsee.
20.12.2004, 10:14
Frog emol ihn do:

http://fcbforum.magnet.ch/showthread.php?t=531

Sunscht het s im alte Forum emol öpper geh wo s gliche Problem gha het. :cool:

dongga
20.12.2004, 10:59
http://www.auctionline.ch/alshop/categ/&sub=101.lang=ger

do findsch guti bruuchti pc. sind alli us firmene wo die pc nümme bruche.

fineline
20.12.2004, 11:47
Schunsch luegsch moll im Mediamarkt, die biete immer zimmlig günstigi Komplettsystem mängisch inklusive Drucker. Wenn de nid all zu grossi Aasprüch hesch chunnsch dört uff dini köschte.

pan_mundial
20.12.2004, 11:50
Für di sache wo du di pc bruchsch, längt dr wirklich so ä sonderagebot vom mediamarkt.

bruchsch jo nit weiss nit was für ä grafikkarte, arbeitsspeicher usw...

rotoloso
20.12.2004, 12:03
Für di sache wo du di pc bruchsch, längt dr wirklich so ä sonderagebot vom mediamarkt.

bruchsch jo nit weiss nit was für ä grafikkarte, arbeitsspeicher usw...

Jä meinsch gits dört öbbis günschtigers als dä won i obe aageh ha, wo mine aaforderige, und de zuekünftige aaforderige vo de OS entspricht? Wott in 2 Johr nid nomol e neue PC kaufe... alles andere han i scho, Bildschirm, drucker, usw. bruch i alles nid, bruch numme rächner.

fineline
20.12.2004, 12:19
Jä meinsch gits dört öbbis günschtigers als dä won i obe aageh ha, wo mine aaforderige, und de zuekünftige aaforderige vo de OS entspricht? Wott in 2 Johr nid nomol e neue PC kaufe... alles andere han i scho, Bildschirm, drucker, usw. bruch i alles nid, bruch numme rächner.
Wäri alles debii. Chunnsch guet 2 joor duure mit so emne PC und falls es dir mit dr Zyt zwenig wird chasch immerno zuesätzlichi Komponänte kaufe.

bulldog™
20.12.2004, 13:22
gang zem stegpc ---> steg - pc (http://www.stegpc.ch) ;)

rotoloso
20.12.2004, 13:36
gang zem stegpc ---> steg - pc (http://www.stegpc.ch) ;)

Hesch schomol dr link aagluegt won i am Aafang von Thread poschtet ha?

Soriak
20.12.2004, 13:54
und muesses wie gseit grad könne mitneh...

Steg zeigt in Basel -4 an, also haben die 4 Vorbestellungen - das wird etwas dauern.

Ich wuerd von www.dell.ch bestellen, wenn du keine riesen Anforderungen hast oder den PC selber aufruesten willst. Wenn Technik aber nicht so dein Ding ist, ist Dell das Beste. Wenn mal was kaputt geht hast du auch noch spitzen Customer Service.

Wenn du die Preise anschaust - bedenke, dass du etwa 200.- abziehen kannst indem du den 3-Jahre Vor Ort service auf 1-Jahr abholservice reduzierst. Bei einem PC fuer 1,000.- sind das immerhin 20% bei einem sehr kleinen Risiko.

Schau dir mal den hier an:

http://commerce.euro.dell.com/dellstore/config/frameset.asp?s=chtra&l=de&m=chf&n=&v=d&cc=&ogn=&kcd=&ad=&mc=ONL&evl=ONL-D12845&rs=&cuid=&cg=&pch=1&pn=0&demo=&gc=&sbc=chdhsrsdimen_8400_3&co=&b=52441&bc=D12845&dr=y

Hat im Vergleich zum Steg PC sogar 1gb ram, was man heuzutage schon fast braucht. Kostet 800.- mit dem reduzierten service.

zul alpha 3
20.12.2004, 14:10
http://www.steg-computer.ch/details.asp?prodid=xmas41-home-d

wenn du wirklich nicht mehr als chf 1000 ausgeben willst, dann ist das bereits ein ziemlich gutes angeobt. du darfst allerding eines nicht vergessen, entsprechend dem preis sind auch die teile teilweise von minderer qualität. so wie ich das angebot etwas einschätzen kann, ist das ganze ein modell à la zusammengewurschtelt. d. h. aber nicht, dass es desswegen schlecht sein soll.

- die HD ist mit 160 GB ziemlich ok
- die 512 MB Ram für deinen anspruch ok aber bereits auf 2 banks verteilt, bei einem aufrüsten verlierst du also womöglich speicher weil du einen chip durch einen anderen ersetzen musst
- die GK mit 256 MB reicht zu zocken, auch wenn Excalibur nicht gleich ATI ist
- der dvd rekorder ist auch ziemlich ok wobei ich meinte irgendwo in einem testbericht gelesen zu haben, dass die lite-on teilweise etwas spinnen (achtung: kann mich aber auch täuschen)
- die 1 jahr garantie ist für einen wie dich (kai schissi ahnig vo Technik) etwas wenig, wenn's dann mal komplikationen geben könnte ... aber für das hast du ja das forum ..

ps: mein bruder hat sich auch so ein stegi-teil gekauft und ist bis dato (6 mte) zufrieden

ps2: schau zur sicherheit noch bei media-markt vorbei. die haben gerade weihnachtsaktion. auch bei m-electronics beim dreispitz lohnt sich ein besuch, weil die grundsätzlich 2 jahre garantie anbîeten

cheers

rotoloso
20.12.2004, 14:22
- die 512 MB Ram für deinen anspruch ok aber bereits auf 2 banks verteilt, bei einem aufrüsten verlierst du also womöglich speicher weil du einen chip durch einen anderen ersetzen musst

Sött nid no e 3. frei sii? Mi alte het 3 ka...

ps2: schau zur sicherheit noch bei media-markt vorbei. die haben gerade weihnachtsaktion. auch bei m-electronics beim dreispitz lohnt sich ein besuch, weil die grundsätzlich 2 jahre garantie anbîeten

Han i gmacht s'einzig bruuchbare isch e Microstar (glaub das isch Medion) wo so ussgseht:

P4 2.93GHz / MB L2 Cache
512MB DDR_RAM / 400MHz (alt oder?) Frontside-Bus
160GB HD/ DVD+/- R DL (Dual Layer isch natürlich geil aber lohnt sich numme wäge däm?)
Grafik: ATI Radeon x 300 SE 128 MB / TV Tuner/ Radio (TV und Radio bruch i nid) 56Kbps V.90 Fax-Modem / LAN 10/100
Soundkarte: 16 Bit (Steinzeit?) on-board
SW: Win XP OEM/ Works/Nero 6/Antivirus
Maus + Tastatur (bruuch i eh nid)

Für 1099.--

Vergliche mit däm vom Steg isch doch glaub scho dä vom STEG besser, oder?

zul alpha 3
20.12.2004, 14:30
Sött nid no e 3. frei sii? Mi alte het 3 ka...

kenn beider ... mine het numme zwei ... froog zur sicherheit noch ... aber au mit 512 bisch zurzyt drby

P4 2.93GHz / MB L2 Cache
512MB DDR_RAM / 400MHz (alt oder?) Frontside-Bus
160GB HD/ DVD+/- R DL (Dual Layer isch natürlich geil aber lohnt sich numme wäge däm?)
Grafik: ATI Radeon x 300 SE 128 MB / TV Tuner/ Radio (TV und Radio bruch i nid) 56Kbps V.90 Fax-Modem / LAN 10/100
Soundkarte: 16 Bit (Steinzeit?) on-board
SW: Win XP OEM/ Works/Nero 6/Antivirus
Maus + Tastatur (bruuch i eh nid)

- isch unterm strich schlechter ... au der dual-layer bruchsch jo nyt wirgligg jede taag oder ... tv wotsch nyt ... reschte mergsch kai unterschid ...
- d'ati isch zwar geil, aber auch mit dr exc chasch doom zogge

gang dr dä im stegi go boschte ... dört hesch zumindescht au lyt wo e 'bitz' e aanig händ ... die im mm sind pfiffene ...

marcello
20.12.2004, 14:48
notebook, geht nicht?
hat immer wieder gute occ.

www.notebox.ch

Namelos
20.12.2004, 14:57
Für das wo du di Pc bruchsch rotoloso, längt 512 Mb DDR locker!!

Usser bi dr HD würdi luege, dass de öbbis aständigs hesch...

rotoloso
20.12.2004, 15:05
Für das wo du di Pc bruchsch rotoloso, längt 512 Mb DDR locker!!

Weisch s'liggt eigentlich nid an mi... mir wär das egal, aber es kömme jo alls wie meh Progs uuse wo numme mit e gwüssi Mängi RAM funze und villicht längt in 1-2 Johr 512MB scho niene meh aane.

Usser bi dr HD würdi luege, dass de öbbis aständigs hesch...

I ha no e 160 GB HD (vor 1 Monet kauft ) die duen i grad zuesätzlich als Slave, denn han i grad 320 GB das isch nid schlächt oder?

zul alpha 3
20.12.2004, 15:07
Weisch s'liggt eigentlich nid an mi... mir wär das egal, aber es kömme jo alls wie meh Progs uuse wo numme mit e gwüssi Mängi RAM funze und villicht längt in 1-2 Johr 512MB scho niene meh aane.

zum intellektuell hochstehendes wie etwa nette bildli anschauen reicht das auch in zwei jahren allemal ... und für deine smileys sowieso ... :D

rotoloso
20.12.2004, 15:21
und für deine smileys sowieso ... :D

:D:D:D

Übrigens hett au dr Steg-Teil e Dual Layer DVD Brenner. So geil!!

Schwiizermaischter
20.12.2004, 17:56
Scho kauft???
Ich hätt do no eine...Ok kostet 1037 Fr. aber die 37 Fr. chönnt dir notfalls no schänke... ;)

http://www.softhardag.ch/default.php?pg=shop&prod=81