PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Freakanoid - Wer isch xi??



FCB-Staernli
19.12.2004, 14:05
Sali zämme

Gescht isch d Plattetaufi vo Freakanoid xi im SoCa!
Es isch dr Hammer gsi, isch voll abgange.
Wer isch au gange???

Gruuues Stärnli

Heaven Underground
19.12.2004, 14:47
Binis s' Forums-Kücken he?? :rolleyes: :D

Nino Brown
19.12.2004, 15:11
Sali zämme

Gescht isch d Plattetaufi vo Freakanoid xi im SoCa!
Es isch dr Hammer gsi, isch voll abgange.
Wer isch au gange???

Gruuues Stärnli

hesch e rapper könne abschleppe??? :p

nidganzbache
19.12.2004, 15:17
Dachte du gehst nur an die ICE DANCE? Hab ich mal so gelesen in einem anderen Thread

War da, jedoch war's nicht gerade verlockend, anscheinend war's "faul" drinnen...

FCB-Staernli
19.12.2004, 17:49
Dachte du gehst nur an die ICE DANCE? Hab ich mal so gelesen in einem anderen Thread

War da, jedoch war's nicht gerade verlockend, anscheinend war's "faul" drinnen...

nei das gescht isch geil gsi!! tolli type hetts au kha!

pics sin denn unter: www.festzeit.ch

Flyergirl
19.12.2004, 18:04
Dachte du gehst nur an die ICE DANCE? Hab ich mal so gelesen in einem anderen Thread



jez im volle ärnscht...würd mi öbber and ice dance begleide? :D

Onkel
19.12.2004, 20:56
jez im volle ärnscht...würd mi öbber and ice dance begleide? :D

:)

hm i bi letscht Johr gsi und das het mi nit so dr Hammer dunkt abr villicht könntio e Usnahm mache :)

Flyergirl
20.12.2004, 07:23
:)

hm i bi letscht Johr gsi und das het mi nit so dr Hammer dunkt abr villicht könntio e Usnahm mache :)

bi sit se git jeder joor gsi....

Veeegeeli
20.12.2004, 08:14
Doch doch isch luschtig gsi... ha mi Spass gha :D

analog
20.12.2004, 08:20
aight!
döt gsi bis spooot in morge ine

edit: also ich mein d plattetaufi und nit ice-dane!

Schranz
20.12.2004, 09:58
Sali zämme

Gescht isch d Plattetaufi vo Freakanoid xi im SoCa!
Es isch dr Hammer gsi, isch voll abgange.
Wer isch au gange???

Gruuues Stärnli


wo blibt di bild? :D

O-Bolle
20.12.2004, 10:04
Binis nid gsi... noch de Beastie Boys bini jo für e momänt aspruchsvoll worde, do hätti mich dörte dänk numme glangwilt :rolleyes: ;)

FCB-Staernli
20.12.2004, 11:29
aight!
döt gsi bis spooot in morge ine

edit: also ich mein d plattetaufi und nit ice-dane!

iisch hammer xi gäll!!!

uuh die songs sin voll abgange! :)
bisch am silvester au dört? im SoCa?

Russe
20.12.2004, 11:31
wo blibt di bild? :D


mit em neue bildli will si symbolisiere, dass si im usserordentlich erfolgriiche fraueteam vo black stars schpiilt....schätz i!!

analog
20.12.2004, 11:32
bisch am silvester au dört? im SoCa?

def. nit !!!!!!!!!

FCB-Staernli
20.12.2004, 11:33
mit em neue bildli will si symbolisiere, dass si im usserordentlich erfolgriiche fraueteam vo black stars schpiilt....schätz i!!


neei, guet simmer jo nd!! :) aber y bechum zu vieli PN's vo so sieche... hehe! :)

O-Bolle
20.12.2004, 11:43
bisch am silvester au dört? im SoCa? was lauft denne dört?

FCB-Staernli
20.12.2004, 12:17
was lauft denne dört?

Hip-Hop Night

FR 31.12. 22 h HIP HOP SILVESTERPARTY
DJs: Johny Holiday, Philister & Freak
AK: 8.- (exkl. VVK-Gebühr)
VVK: Roxy Records Basel
EINLASS AB 16 JAHREN

ueei!! =)

Biedi
20.12.2004, 12:50
:)

hm i bi letscht Johr gsi und das het mi nit so dr Hammer dunkt abr villicht könntio e Usnahm mache :)

Du hesch schiins scho öbis vor an silvester!! :D

Schranz
20.12.2004, 12:59
EINLASS AB 16 JAHREN

ueei!! =)

nix für di demfall!!! :D
hmmm ischs nid di ziel so viel pn's becho? :eek:

Hoellenhund
20.12.2004, 13:13
nei das gescht isch geil gsi!! tolli type hetts au kha!

pics sin denn unter: www.festzeit.ch

ähm.... hets au Lüt ka wo älter gsi sin als 12 :confused: :rolleyes:

Hoellenhund
20.12.2004, 13:15
jez im volle ärnscht...würd mi öbber and ice dance begleide? :D

nachdem zuegäh hesch das dir alli Type drfo laufe nachdem sdu mit ihne 5 min. gredet hesch erübrigt sich glaub die Frog. :D ;)

Veeegeeli
20.12.2004, 13:16
Do hetu2019s doch tatsächlich 12jährigi gha und ich mit mine 13ni ha nit ihne dörfe... das söll no ein verstoh :mad: :rolleyes:

O-Bolle
20.12.2004, 13:20
jez im volle ärnscht...würd mi öbber and ice dance begleide? :D
jojo, würdi!

DerZensor
20.12.2004, 13:23
Das SoCa ist doch der ärmste Laden den es in Basel gibt, vielleicht vor 2-3 Jahren war ich noch versifft auf dem Rasen aber ich hoffe, dass man mit dem überschreiten des 14.Lebensjahres auch die SoCa-Zeit hinter sich legt

O-Bolle
20.12.2004, 13:32
Das SoCa ist doch der ärmste Laden den es in Basel gibt, vielleicht vor 2-3 Jahren war ich noch versifft auf dem Rasen aber ich hoffe, dass man mit dem überschreiten des 14.Lebensjahres auch die SoCa-Zeit hinter sich legt
aso für konzärt gangi immer no ins SoCa, sofern mir die Bänd interressiert! ich mein s Publikum isch jo au nid grads z'jüngsti wenn z.B: Sophia gspielt het...

DerZensor
20.12.2004, 13:37
aso für konzärt gangi immer no ins SoCa, sofern mir die Bänd interressiert! ich mein s Publikum isch jo au nid grads z'jüngsti wenn z.B: Sophia gspielt het...

uuh Sophia - kewl, ok ich weiss ja schon seit längerem das du einen tollen Musikgeschmack hast (Vielleicht weisst du wer ich bin :p)

Ja aber bei so Hip-Hop-Acts sind Begegnungen mit 12 Jährigen-OS-Kids vorprogrammiert

O-Bolle
20.12.2004, 13:42
uuh Sophia - kewl, ok ich weiss ja schon seit längerem das du einen tollen Musikgeschmack hast (Vielleicht weisst du wer ich bin :p)

Ja aber bei so Hip-Hop-Acts sind Begegnungen mit 12 Jährigen-OS-Kids vorprogrammiert

Nei, kei blasse wär du chöntisch si... :confused: wohär sötti di denne kenne?

jedefalls, zu dinere Hip-Hop Theorieh hesch rächt... aber ebbe, bi jo so sälte an Konzärt vo Hip-Hop-Äggts drbi...

DerZensor
20.12.2004, 13:44
Nei, kei blasse wär du chöntisch si... :confused: wohär sötti di denne kenne?

jedefalls, zu dinere Hip-Hop Theorieh hesch rächt... aber ebbe, bi jo so sälte an Konzärt vo Hip-Hop-Äggts drbi...

Ist auch nicht meine Musik, mit dem "Kennen" meinte ich bloss die Hives-Sache im alten Forum :), du warst ja auch am Konzert... (in Zürich, egall war nur 1e oder 2 PNs)

O-Bolle
20.12.2004, 13:46
Ist auch nicht meine Musik, mit dem "Kennen" meinte ich bloss die Hives-Sache im alten Forum :), du warst ja auch am Konzert... (in Zürich, egall war nur 1e oder 2 PNs)
ah jetzt! Na klar weiss ich wer du bist! ;)

Vasil Levski
20.12.2004, 13:47
Scheisse alte, isch SoCa zum ort worde, wo d'elter wo in usgang gönd ihri Kiddies dört lönd???

MEIN GOTT.

Das isch jo wohl zu hart was dört ablauft.

Und die geile poser.....manno....will au wieder 14 sy.....

:eek: :o

O-Bolle
20.12.2004, 13:53
Scheisse alte, isch SoCa zum ort worde, wo d'elter wo in usgang gönd ihri Kiddies dört lönd???

MEIN GOTT.

Das isch jo wohl zu hart was dört ablauft.

Und die geile poser.....manno....will au wieder 14 sy.....

:eek: :o
ha immer dänkt, du wärsch no jüngr :D :rolleyes:

Vasil Levski
20.12.2004, 13:57
ha immer dänkt, du wärsch no jüngr :D :rolleyes:


Shit, falsch gschriebe. Richtig wärs:

Will au ändli 14 sy....

:rolleyes:

Hank Hoover
20.12.2004, 14:10
Das Beastie Boys Konzert war so der Hammer, dass jeder andere Hip Hop Jam, bei mir jedenfals, momentan schlecht ist... :cool: :rolleyes: :p

Cheerio
20.12.2004, 15:10
nei das gescht isch geil gsi!! tolli type hetts au kha!

pics sin denn unter: www.festzeit.ch


lol habe die bilder angeschaut!! war ja ne krasse oldschool party


:D :D