PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Sin ihr au Fasnachtsaktiv???

Namelos
18.12.2004, 13:39
Hey zämme

D Winterpause isch do und es git e relativ langi Zyt ohni fuesball!

Jetzt chunt aber d FASNACHTSZYT!

Mi nimmts no wunder, wievil Fasnächtler und fasnächtlerinne mir unter uns hän.....??

Und WO?/bi welne?

gruess namelose

pinHEad
18.12.2004, 13:48
Ich bi ain wo goht go aanestoh und girnse wenn d'Goofe schreye Waggis, Waggis und dä ufem Waage zruggrieft "Bi kai Waggis bine Basler". :D

ced
18.12.2004, 14:01
Wieso machsch wäg däm e Umfrog? E Thread hät doch glängt? *insider* ;)

Läggerlifreak
18.12.2004, 14:18
hmm fusifo lässt grüssen...

Erigg Tsee.
18.12.2004, 14:22
Wieso machsch wäg däm e Umfrog? E Thread hät doch glängt? *insider* ;)

Sag nüt, immer wäg allem die Umfrooge, nid zum ushalte... :D

Tüllhuffe
18.12.2004, 14:24
Y ha ghört der Murat suecht no Mitgliider für sy Amöbegrüppli "Lozärn Golfers" (guet, villicht duet är sich mit däm Gossdym au grad den Artigen aaschliesse):

Gehen Sie als Basler eigentlich auch an die Fasnacht?

Das ist eine lustige Geschichte. Ich bin letztes Jahr das erste Mal mit meiner Freundin Anja hin. Wir haben uns extra Kostüme ausgeliehen. Als wir angekommen sind, haben wir realisiert, dass ausser den Guggen gar niemand verkleidet ist. Wir sind gar nicht aus dem Auto ausgestiegen und erstmal wieder nach Hause, um uns umzuziehen.

Was für ein Kostüm hatten Sie an?

Ich kam als Musketier D'Artagnan, sie als Hexe.

Es git übrigens au no die "verklaidete" Glyggen und nit numme - ebbe das andere Züügs halt...

Hofnaar
18.12.2004, 16:27
Ich due mi do als Vollbluetfasnächterlin oute ;)

Maldini_3
18.12.2004, 16:47

Wär häts dänkt

Namelos
18.12.2004, 17:24
was stresset ihr mi do a? :D :D

B 327
18.12.2004, 22:37
normalerwis mach ich in ere grössere (ca. 50) gugge fasnacht friehner han ich emol glehrt drummle, und das joor pausier ich wäge mangeldem gäld... :rolleyes:

redblue-calvin
18.12.2004, 23:40
ha moll trummlet, aber ufghört..

PeppermintPatty
19.12.2004, 10:34

Schtaar :eek: :eek:

nogomet
19.12.2004, 10:54
fasnacht ist doch vor allem da, um sich sinnlos zu besaufen, sich daneben zu benehmen und alle sachen zu tun, welche man sich das ganze jahr über nicht getraut ... :rolleyes:

um ehrlich zu sein: ich brauchs sicht.

PeppermintPatty
19.12.2004, 12:13
fasnacht ist doch vor allem da, um sich sinnlos zu besaufen, sich daneben zu benehmen und alle sachen zu tun, welche man sich das ganze jahr über nicht getraut ... :rolleyes:

Du hesch jo wohl absolut kei Ahnig... oder bisch eifach z'lang in dr Oschtschwiz oder im grosse Kanton gsih.

nogomet
19.12.2004, 12:27
Du hesch jo wohl absolut kei Ahnig... oder bisch eifach z'lang in dr Oschtschwiz oder im grosse Kanton gsih.

stimmt. du brauchst keine fasnacht um dich daneben zu benehmen.

:cool: :p

redblue-calvin
19.12.2004, 12:38

um ehrlich zu sein: ich brauchs sicht.
dr gröscht mischt woni bis jetzt gläse ha im OT-forum.. :rolleyes:

nogomet
19.12.2004, 12:40

ach komm, fasnacht ist doch unterdessen fast so tief gesunken wie das oktoberfest.

um zu präzisieren: ich meinte mit meinem erstpost NICHT den traditionellen fasnachtsteil, sondern eher das drumherum. ;)

Erigg Tsee.
19.12.2004, 12:57

Gang emol an sone Beize-Fasnacht uf em Land....

redblue-calvin
19.12.2004, 13:07
ach komm, fasnacht ist doch unterdessen fast so tief gesunken wie das oktoberfest.

um zu präzisieren: ich meinte mit meinem erstpost NICHT den traditionellen fasnachtsteil, sondern eher das drumherum. ;)
das drum herum hani garnie so mit becho - woni no an d fasnacht gange bi bini die ganze drei dääg mit dr drummle umegloffe und ha drummlet (logischerwiis).. doch sit y nym mach gang y au nym an d fasnacht - het mr zviel lüt drum herum..

PeppermintPatty
19.12.2004, 13:16

:cool: :p
Haha, sehr lustig.

Aber Du hast sicher recht, tausende von Personen geben jedes Jahr x-hunderte von Franken aus, rennen ein Jahr lang wöchentlich oder noch öfter in die Proben, kommen aus der halben Welt nach Basel - um dann drei Tage besoffen in der Ecke zu liegen. So wird's schon sein. :rolleyes:

dasto
19.12.2004, 13:32
Haha, sehr lustig.

Aber Du hast sicher recht, tausende von Personen geben jedes Jahr x-hunderte von Franken aus, rennen ein Jahr lang wöchentlich oder noch öfter in die Proben, kommen aus der halben Welt nach Basel - um dann drei Tage besoffen in der Ecke zu liegen. So wird's schon sein. :rolleyes:

man pp.. er meint ebe die wo NED ire clique/gugge sind.. aso sozege dzueschauer.. und do mues ich em vollkome recht geh, isch aber ned nur zbasel so.
Vell rücht bruched fasi würklich zum mal dsau use zlah..

Namelos
19.12.2004, 13:45
also ich bi au inere Gugge!

und fasnacht isch eifach GEIL! cha nüt anders sage... :p

DerZensor
19.12.2004, 14:44
Als Innen- bzw. Altstädtler ist die Fasnacht für mich ein Graus...

nogomet hat schon recht wenn er sagt, dass die Fasnacht mittlerweile nur noch als Besäufnisgrund dient...

Wären es doch wenigstens nur diese 3 Tage, aber dann kommt das schreckliche Gedudel noch an jedem Bummelsonntag und sonst noch... Bitte verschont mich :)

art-of-football
19.12.2004, 14:55
Binis au e Fasnächtler (Bam- Bam mit Flötli und so...)

fineline
19.12.2004, 15:04
Ich zieh d'Lampe bi de Spoorepeter :D

Scott
19.12.2004, 15:27
Au ich "out" mi als e stramme Tambour in einere vo de letschte Männercliquene. Und was fir eini, "aifach männlig" sag ich numme
:)

DerZensor
19.12.2004, 15:37
Au ich "out" mi als e stramme Tambour in einere vo de letschte Männercliquene. Und was fir eini, "aifach männlig" sag ich numme
:)

Hört sich verdammt Homosexuell an :p

Sorry meine Unwissenheit, aber was genau meinst du mit "Männerclique"?

art-of-football
19.12.2004, 15:41

Nur Männer...
Das sind die, die immer kreischen und johlen wenn eine schöne Frau an ihnen vorbeiläuft, da sie keine in der Clique haben... :D :D

Scott
19.12.2004, 15:45

Das bedütet dass mr keini Fraue uffnämme wo aktiv derfe mitmache bi uns an dr Fasnacht. Als Frau derfsch numme Passivmitglied werde. Friehner halt eso gsi, numme Männer wo Fasnacht mache, und bi uns isch das immer no eso. Git in etwa no 5-6 Cliquene zBasel wo das händ. Gugge weiss ich nid wieviel das es sind.

Scott
19.12.2004, 15:46
Nur Männer...
Das sind die, die immer kreischen und johlen wenn eine schöne Frau an ihnen vorbeiläuft, da sie keine in der Clique haben... :D :D

Also "kreischen" eher nid, aber "johlen" und "gröhlen" chunnt in etwa ahne ;)

Goofy
19.12.2004, 15:46
Das bedütet dass mr keini Fraue uffnämme wo aktiv derfe mitmache bi uns an dr Fasnacht. Als Frau derfsch numme Passivmitglied werde. Friehner halt eso gsi, numme Männer wo Fasnacht mache, und bi uns isch das immer no eso. Git in etwa no 5-6 Cliquene zBasel wo das händ. Gugge weiss ich nid wieviel das es sind.

Bi de Gugge sins doch vor allem die grosse ältere e weeneli elitäre oder?

Scott
19.12.2004, 15:48
Bi de Gugge sins doch vor allem die grosse ältere e weeneli elitäre oder?

Jep glaub scho. Fallt mr eigentlich numme so spontan dFuege Fäger ih. Aber git glaub scho no es baar. D Schotteclique jo sicherlich au e Männergugge oder?

Goofy
19.12.2004, 15:49
Jep glaub scho. Fallt mr eigentlich numme so spontan dFuege Fäger ih. Aber git glaub scho no es baar. D Schotteclique jo sicherlich au e Männergugge oder?

Jepp und die Schränzente Gritte doch au oder? Isch d Negro nid au?

Scott
19.12.2004, 15:54

Ah hejo, dSchränzgritte ganz sicher, Negro kha au guet si. So richtig blöd und primitiv chasch ebbe numme in ere Männerclique resp Gugge due. Hätt glaubs e baar Bummel oder Sujets in unserer Vergangeheit gäh, wo mr nid hätte kenne mache wenn mr e gmischti Clique wäre :D :D . Aber das sell an dere Stell nüd gege Fraue si, aber halt scho glatt und speziell in ere Männerclique, hehe. Git keini Problem a la "neiii, das Goschdym wott ich nid, das betont mini Figur zfescht, resp zwenig", oder "neii, do mach ich nid mit, wie kha me numme 2 Daag in e Waldhütte fahre und suffe", "neii, das Sujet isch zu bissig, das kennt Broblem gäh", etc etc ;) .
Vorallem begriff ich die Argument nie, Männerclique isch langwilig, hets keini Fraue etc etc. Aber hallo, während em Drummle, Pfyffe und Schränze hesch sowieso kei Zit zem Pläuderle und Baggere. Und wenn mol Pause isch, hets sowieso gnueg anderi Wiibli links und rechts wo des khasch glatt ha.

Namelos
19.12.2004, 15:56
Orginal Chnulleri au sowie d Gasse-Jätter

Namelos
19.12.2004, 15:57
wellere bisch scott?

Scott
19.12.2004, 15:58
Männercliquene und Männerguggene sind kult! ;)

Scott
19.12.2004, 15:59
wellere bisch scott?

Ebbe, in dere mit em Slogan/Motto "aifach männlig"

ps: BMG wär das... ;)

Namelos
19.12.2004, 16:00
aha.. o.k ;)

Wüsse Ihr, stimmt das, dass do d Schränz gritte mol chli stress imene Lokal gmacht hän??

ha mol so ebbis gheert..

Scott
19.12.2004, 16:08
aha.. o.k ;)

Wüsse Ihr, stimmt das, dass do d Schränz gritte mol chli stress imene Lokal gmacht hän??

ha mol so ebbis gheert..

Jep, glaubs zRhyfälde gsi, aber naja...cha jo mol vorghu. Aber sicher halb so schlimm gsi, wie brichtet. Mir händ au scho mol Verbot im ene Städtli bechu, wo all Joor e bstimmte Alass isch...sött aber glaubs mittlerwiile verjährt si :D

Namelos
19.12.2004, 16:19
Jep, glaubs zRhyfälde gsi, aber naja...cha jo mol vorghu. Aber sicher halb so schlimm gsi, wie brichtet. Mir händ au scho mol Verbot im ene Städtli bechu, wo all Joor e bstimmte Alass isch...sött aber glaubs mittlerwiile verjährt si :D

hehe.. wie wit sindr scho im Sujet und so? ;)

Sag, wo spile ihr am Zischdig?? (Bühni meini)

Goofy
19.12.2004, 16:22
Ah hejo, dSchränzgritte ganz sicher, Negro kha au guet si. So richtig blöd und primitiv chasch ebbe numme in ere Männerclique resp Gugge due. Hätt glaubs e baar Bummel oder Sujets in unserer Vergangeheit gäh, wo mr nid hätte kenne mache wenn mr e gmischti Clique wäre :D :D . Aber das sell an dere Stell nüd gege Fraue si, aber halt scho glatt und speziell in ere Männerclique, hehe. Git keini Problem a la "neiii, das Goschdym wott ich nid, das betont mini Figur zfescht, resp zwenig", oder "neii, do mach ich nid mit, wie kha me numme 2 Daag in e Waldhütte fahre und suffe", "neii, das Sujet isch zu bissig, das kennt Broblem gäh", etc etc ;) .
Vorallem begriff ich die Argument nie, Männerclique isch langwilig, hets keini Fraue etc etc. Aber hallo, während em Drummle, Pfyffe und Schränze hesch sowieso kei Zit zem Pläuderle und Baggere. Und wenn mol Pause isch, hets sowieso gnueg anderi Wiibli links und rechts wo des khasch glatt ha.

Es kunnt aber au immer uff d Wiibli druff aa und ob sie au über sich sälber könne lache und s gitt au Männer wo gwüssi Sache nid so vertrage :D

Scott
19.12.2004, 16:22
hehe.. wie wit sindr scho im Sujet und so? ;)

Sag, wo spile ihr am Zischdig?? (Bühni meini)

Also Bühni spiele mr gar niene...bi in ere Clique nid Gugge ;) . Wott dGuggelyt nid steere an ihrem heilige Zyschtigoobe. Drfyr wiete mir am Zyschtig im Glaibasel durch Gasse...

Sujet stoht, Goschdym wärde bereits zämmegnaiht und dLarve nimmt au scho Gschtalt ah.

ps: wo bisch du eigentlich drby? oder bisch passiv-aktiv?

Scott
19.12.2004, 16:23
Es kunnt aber au immer uff d Wiibli druff aa und ob sie au über sich sälber könne lache und s gitt au Männer wo gwüssi Sache nid so vertrage :D

Absolut, aber die händ mir zem Glygg uss unserer Clique kenne vertriebe :D

Aber gib dr absolut rächt. Isch jo au e glai weneli bees gsi mi Schpruch ;)

Läggerlifreak
19.12.2004, 16:56
lol do hets jo meh lyt uss männercliquene als nit (ich d'ailleur au) ;)

Scott
19.12.2004, 17:14
lol do hets jo meh lyt uss männercliquene als nit (ich d'ailleur au) ;)

bisch e alte stainlemer?

PeppermintPatty
19.12.2004, 17:30
Jep, glaubs zRhyfälde gsi,
das kunnt mir irgendwie au bekannt vor... i glaub, i weiss worum as rhyfäldemer kai Fraid an Fasnacht & Bummel me hän :D

Läggerlifreak
19.12.2004, 17:32
bisch e alte stainlemer?

nops e schnurebegg ;)

Namelos
19.12.2004, 17:34
Also Bühni spiele mr gar niene...bi in ere Clique nid Gugge ;) . Wott dGuggelyt nid steere an ihrem heilige Zyschtigoobe. Drfyr wiete mir am Zyschtig im Glaibasel durch Gasse...

Sujet stoht, Goschdym wärde bereits zämmegnaiht und dLarve nimmt au scho Gschtalt ah.

ps: wo bisch du eigentlich drby? oder bisch passiv-aktiv?

Neiii!! e Stägglibisser! :D Clique= oje...

Nei unser Sujet stoht au scho.. dr larvemacher het d larve zämme (mien numme no agmolt wärde) und s schniderli het au scho flissig chöne si..

Nei, ich bi natirlig Aktiv...

zwierbel
19.12.2004, 18:01
nops e schnurebegg ;)

DITO :)

und bis am 7.1.05

Tüllhuffe
19.12.2004, 18:05
Nur Männer...

Y ha ghört das sinn so krassi Stächer ass sy kaini Glygge bruuche wo denn in de Pausen ally um die 1,2 optisch aasprächende Damen ummedänzle wie d Motten um s Liecht. Gmischtglyggemänner sinn hüffig ganz armi unterdruggti Exemplar vo unserem Gschlächt - Solidarideet, s wärde no Spänden entgegegnoo! :p Mit der Sujetwaal wänn mer gar nit erscht aafoo, do het der Scott scho alles gsait.

ps: Isch aber immerhin glatt wie sich gwüssi Lüt immer vo de glyychen Sache provoziere löön - die Ussaag beziet sich jetzt NIT uff das oobedraa...

Tüllhuffe
19.12.2004, 18:06
bisch e alte stainlemer?

Du hesch au non e hoochi Mainig von ys! :mad:

So gueti Antworten und denn e deratig belaidigends Statement! :D

;)

Entertainer
19.12.2004, 18:20

...fascht wie fuessballfan am match !
:D :D

Läggerlifreak
19.12.2004, 18:32

;)

uffpassä do! :cool:

art-of-football
19.12.2004, 18:36
Y ha ghört das sinn so krassi Stächer ass sy kaini Glygge bruuche wo denn in de Pausen ally um die 1,2 optisch aasprächende Damen ummedänzle wie d Motten um s Liecht. Gmischtglyggemänner sinn hüffig ganz armi unterdruggti Exemplar vo unserem Gschlächt - Solidarideet, s wärde no Spänden entgegegnoo! :p

So ka mes au seh... :D

B 327
19.12.2004, 18:48
"aifach männlig"

mir hän sicher scho amme mittwuch zobe zämme fasnacht gmacht...
obwohl ich in ere gugge bi ;)

drummerbhoy
20.12.2004, 08:53
Ich bin ein Stainlemer...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...und das ist auch gut so! :D

Gryff
20.12.2004, 11:51
machis au fasnacht :D

chef-teleboy
20.12.2004, 11:53
machis au fasnacht :D
isch wohr ???? jä kennsch im däm fall dr 'schlubae' ?!? :D :D :D

Gryff
20.12.2004, 11:56
isch wohr ???? jä kennsch im däm fall dr 'schlubae' ?!? :D

hmmm... nur z'guet... ab und zue wär i froh, i wurd en nid kenne... :D

yysebähnli - schoofseggelegg - adler - baggestoos

isch zum glück alles uff em haimwäg ;)

jerry_mouse
20.12.2004, 11:58

hi hi, dä isch guet gsi :D :p ;)

PeppermintPatty
20.12.2004, 12:03
hi hi, dä isch guet gsi :D :p ;)
schtress welle, kleini??? :mad:

;-)

Entertainer
20.12.2004, 12:21
hmmm... nur z'guet... ab und zue wär i froh, i wurd en nid kenne... :D

yysebähnli - schoofseggelegg - adler - baggestoos

...und ab und an in vatter rhy... :p

Scott
20.12.2004, 12:57
Neiii!! e Stägglibisser! :D Clique= oje...

Nei unser Sujet stoht au scho.. dr larvemacher het d larve zämme (mien numme no agmolt wärde) und s schniderli het au scho flissig chöne si..

Nei, ich bi natirlig Aktiv...

Stägglibisser sind wenn scho dPfyffer...die mag ich au nid eso :D :D . Drum lob ich mir dr Fasnachtszyschdig, Tambouregruppe allez! ;)

Seisch au no wo de aktiv drbi bisch?

Scott
20.12.2004, 12:59

;)

E naaiii, isch doch nit eso gmaint gsi ;)
Männerclique allez!

Gryff
20.12.2004, 13:00

fyr die wirkligg harte sieche - jo! :cool:

spinner sinders! :D

Scott
20.12.2004, 13:01
mir hän sicher scho amme mittwuch zobe zämme fasnacht gmacht...
obwohl ich in ere gugge bi ;)

Definitiv hehe, und so wie s usgseht au snäggscht Joor wieder. E witers Mol Monsterzug und dasmol hoffentlig wieder bim Hotel Basel dure damit de Miisli wieder dSägel flattere ;)
Glaubs nid e sooo guet akhu bi gwysse Lyyt wo mr vor es baar Joor dert duregloffe sind :D

Schluggschpaecht
20.12.2004, 13:13

Und als Badtiechli muess die schoeni FCB-Fahne dra glaube :eek:

chef-teleboy
20.12.2004, 13:36
Ich bin ein Stainlemer...:D
saisch im t. galli (dambour) e gruess, kunnt jo äxtra wieder zrugg us den USA das joor !

Celtic Basel
20.12.2004, 14:27
Iir Clique-Fasnaechtler haend docj kei Aanig! ;) Nach oebbe Zwanzig Joor Clique-Fasnacht ruess i sit letschtjoor 'wild', und isch hundertmool besser so(emool vum musikalische abxe.... :D )

Scott
20.12.2004, 14:28
Iir Clique-Fasnaechtler haend docj kei Aanig! ;) Nach oebbe Zwanzig Joor Clique-Fasnacht ruess i sit letschtjoor 'wild', und isch hundertmool besser so(emool vum musikalische abxe.... :D )

Das glaub ich dir uff sWort...bisch dämfall sicher e Tambour oder? Wo bisch? Ueli?

Celtic Basel
20.12.2004, 14:37
Das glaub ich dir uff sWort...bisch dämfall sicher e Tambour oder? Wo bisch? Ueli?

Nai, wilder (haenn kei Naame)! :D

I ha xait ABGSEE vum musikalische isch s besser (bi zum Bischpiil Drummelscheff :D ). S einzig wo ni vermiss isch s Gfuel innere grosse Tambouregruppe durch d Gase zie, wo eifach numme no so raedaebaenggt, as eim fascht d Oore abkeie (bi meischtens in der Mitti gloffe ;) , vo daem haer waere d Ueli woorschiins e bitz z deftig fuer mi :D )

chef-teleboy
20.12.2004, 14:53
Iir Clique-Fasnaechtler haend docj kei Aanig! ;)
dito! little shit train rulez (schyssdräggzyygli sins !)

chef-teleboy
20.12.2004, 14:54
druckfehler ? GEvatter rhy ????? schwulé ???

Gryff
20.12.2004, 14:56
dito! little shit train rulez (schyssdräggzyygli sins !)

scheissdreckzüge :D

drummerbhoy
20.12.2004, 14:58
@Celtic:
Könnt's ägscht sy, dass Du dr R. C. (35) us T. bisch und jetzt bi de Ch.-B. us M. drummlisch, well das vyyyyyyyyl die glattere Sieche sinn, als Dyni alti Clique, und überhaupt, nur mit däne könntisch ändlig au emol e Dambuurefescht gwinne? ;)

Gryff
druckfehler ? GEvatter rhy ????? schwulé ???

wär weiss? villich isch das au uffs kalte wasser zrugg z'fiere! :p

Namelos
FAZIT: Clique scheisse, gugge super! :D

Gryff
20.12.2004, 14:59

numme langsam! ;)

Celtic Basel
20.12.2004, 15:01
@Celtic:
Könnt's ägscht sy, dass Du dr R. C. (35) us T. bisch und jetzt bi de Ch.-B. us M. drummlisch, well das vyyyyyyyyl die glattere Sieche sinn, als Dyni alti Clique, und überhaupt, nur mit däne könntisch ändlig au emol e Dambuurefescht gwinne? ;)

Nei, bi nid uss T., sondern uss P. , und miini friind vo mim p'tit train de merde koemme uss R., A. und B. :)

art-of-football
20.12.2004, 15:04

Pffff, gugge muesch rauche nüt anders... :D

Schluggschpaecht
20.12.2004, 15:07
E Gugge bruchsch zum wuerge!

Namelos
20.12.2004, 15:11
ihr hän doch keiiiii ahnig... ;)

art-of-football
20.12.2004, 15:14
ihr hän doch keiiiii ahnig... ;)

nei aber drfür e Hirni (sorry aber dä hesch mr uf em Silbertablett serviert, do muess me zueschloh) :D :D

Namelos
20.12.2004, 15:21
nei aber drfür e Hirni (sorry aber dä hesch mr uf em Silbertablett serviert, do muess me zueschloh)

:eek: :( :mad:

meinsch jetzt.... ;)

art-of-football
20.12.2004, 15:24
:eek: :( :mad:

meinsch jetzt.... ;)

Sorry, sorry es tuet mr leid...

Gryff
20.12.2004, 15:27
abschreggend...

Seggtion mr-Spiile-ohni-Larve

http://www.guelle-schluech.ch/images/Fotos/Fasnacht/Waggis99_8.gif

:mad: :mad: :mad:

Namelos
20.12.2004, 15:31
Sorry, sorry es tuet mr leid...

o.k ich verzeih dr.. aber es bierli muess drinne lige :D

chef-teleboy
abschreggend...

bi den gugge gilt 'brille-nase-schnauz' http://www.blaxxilver.de/halloweenshop/catalog/images_halloweenshop/halloween114129.jpg halt au als larve ... ;)

Namelos
[QUOTE=Gryff]abschreggend...

QUOTE]

jo was isch das??chasch jo nid als masstab neh!!

Celtic Basel
20.12.2004, 15:32
bi den gugge gilt 'brille-nase-schnauz' http://www.blaxxilver.de/halloweenshop/catalog/images_halloweenshop/halloween114129.jpg halt au als larve ... ;)
Gugge Goschdym sinn eh Kult! :D :D

art-of-football
20.12.2004, 15:34
o.k ich verzeih dr.. aber es bierli muess drinne lige :D

Bisch du denn scho 16... :D

PeppermintPatty
20.12.2004, 15:39
Bisch du denn scho 16... :D
und du au :eek:

chef-teleboy
20.12.2004, 15:43
[QUOTE=Gryff]abschreggend...

QUOTE]
jo was isch das??chasch jo nid als masstab neh!!
korrekt, die kommen nämlich zusammengerechnet nur gerade mal auf 72 jahre kiste und knapp 63.4% der böcke (und 32.7% der frauen ... ) tragen einen oberlippenbart => die sind nicht mal durchschnitt (http://fcbforum.magnet.ch/showthread.php?t=521)

Gryff
20.12.2004, 15:43
na bravo! :rolleyes:

http://www.nuggi-spugger.ch/album/albums/userpics/10003/IMG_16693.JPG

Gryff
20.12.2004, 15:45
korrekt, die kommen nämlich zusammengerechnet nur gerade mal auf 72 jahre kiste und knapp 63.4% der böcke tragen einen oberlippenbart => die sind nicht mal durchschnitt (http://fcbforum.magnet.ch/showthread.php?t=521)

IV-AL-GUGGE ALLEZ! :D

chef-teleboy
20.12.2004, 15:51
na bravo! :rolleyes:

http://www.nuggi-spugger.ch/album/albums/userpics/10003/IMG_16693.JPG
aber die haben doch immerhin einen sauglatten namen ... :D
fehlen nur noch "d'fo..eschränzer", "d'furzrueche" und "d'grittegumbberli" :(

PeppermintPatty
20.12.2004, 15:53
"d'grittegumbberli"
I kenn do sone Schyssdräggziigli wo sich tatsächligg d' Gryttegumper (frog mi nit wie sis genau schriebe :D ) nennt... :p

Gryff
20.12.2004, 15:59
leider find i grad kei fötteli vo dr I-wear-my-sunglasses-at-night-crew sowie vo dr gugge-strickkappe-seggtion...

Scott
20.12.2004, 16:03
abschreggend...

uaaahhhh, do bechum ich s würge bi so bilder...wobi es git no e staigerig, wenn die ganze pappnasene gschminkt sind..hahaha.

jetzt seit denn sicher eine, weisch bechunnsch fascht kei luft und es würd mit larve musikalisch nid guet deene etc etc.... ;) , scho guet...glaubs jo....aber glich nid so scheen..

Scott
20.12.2004, 16:07
aber gibs jetzt glich au zue, es het scho es baar guggene zbasel wo guet sind und glatti sieche, wo ich nid wott misse an dr fasnacht...und das sag ich jetzt nid numme wäge dir herr fuege-fäger wo au do inne ummeschwirrt ;)

chef-teleboy
20.12.2004, 16:09
leider find i grad kei fötteli vo dr I-wear-my-sunglasses-at-night-crew
dasch aber kai gugge, das sin secondos uss italie ...! :D

Namelos
20.12.2004, 16:17
IV-AL-GUGGE ALLEZ! :D

du suechsch die falsche guggene!! :D

gang: www.schotteclique.ch

und? was hesch no z motze?` :D

Namelos
20.12.2004, 16:18
dasch aber kai gugge, das sin secondos uss italie ...! :D

hehe.. dr herdischt :D

Gryff
20.12.2004, 16:19

dasch au e clique! :D

die heisse jo nid "schottegugge" ;)

Namelos
20.12.2004, 16:20
dasch au e clique! :D

die heisse jo nid "schottegugge" ;)

psssssst... wennscho keini stägglibisser ;)

Schluggschpaecht
20.12.2004, 17:36

Musiggverein??? Haha, nai die sinn okay...

Nid z'vergaesse, d'Note, wo fascht jedi Gugge efangs mitschleift... "weisch, ich ha unbedingt welle Fasnacht mache, aber alles uswaendig leere hani leider nid kenne..." uauaaaaaaaaaaaa!

LkL
20.12.2004, 17:37
i mach au fasnacht
und dass sit 11 joor

Gryff
20.12.2004, 17:48
Nid z'vergaesse, d'Note, wo fascht jedi Gugge efangs mitschleift... "weisch, ich ha unbedingt welle Fasnacht mache, aber alles uswaendig leere hani leider nid kenne..." uauaaaaaaaaaaaa!

http://www.grupoasesor.net/logo_word.gif

Namelos
20.12.2004, 18:22
Musiggverein??? Haha, nai die sinn okay...

o.k es het scho öbbis vomene musikverein!

D2 Parkett
20.12.2004, 22:14
Jo sicher mach ich Fasnacht!
In dr gliche Gligge wie dr Capo. :o :D

spacewalker
21.12.2004, 12:45

d'Räpplischpalter sin au no e reini Männer-Gugge....

chef-teleboy
21.12.2004, 13:15
leider find i grad kei fötteli vo dr I-wear-my-sunglasses-at-night-crew sowie vo dr gugge-strickkappe-seggtion...
in diesem zuammmanhang vergessen hast du die "guggen-die-beim-marschieren-rythmisch in-die-knie-gehen-können-fraktion", die sind für mich der absolute brüller, wenn sie die freie strasse runterbummeln!!!!!! :D :D :D

dasto
21.12.2004, 13:30

das isch jo wohl oberpeinlich! zum glück würd euse guggechef das nie zuelah :-) ade fasi spielt mer gfälligst uswendig (scheis egal öb mers chan oder nit :D )

Leeloo
21.12.2004, 13:40
mein gott wie isch es doch toll über gugge oder glyggene azläschtere! :rolleyes:

wieso chame sich nit eifach an dr vielfalt vo dr fasnacht freue!?
Gugge, Wäge, Glygge, Schnitzelbängg... alli ghöre nunmal drzue!

wenn ich keini gugge mag lose denn zieh ich mich ins grossbasel zrugg und wenn ich gnueg glygge glost ha chani ins glaibasel go lose ... wo isch s'problem!?!

und wenn me an dr fasnacht nit cha tolerant si, wo denn!?! :confused:

aber nei, es isch jo sooooo cool über gugge/glygge abzläschtere, denn binis und denn ghör ich drzue! ächt truurig! :(

art-of-football
21.12.2004, 13:47
und du au :eek:

jäjä, nöxt joohr kum-y denn go dr Stamm (un)sicher mache.... :eek: :D

Goofy
21.12.2004, 15:11
mein gott wie isch es doch toll über gugge oder glyggene azläschtere!

wenn ich keini gugge mag lose denn zieh ich mich ins grossbasel zrugg und wenn ich gnueg glygge glost ha chani ins glaibasel go lose ... wo isch s'problem!?!

und wenn me an dr fasnacht nit cha tolerant si, wo denn!?!

aber nei, es isch jo sooooo cool über gugge/glygge abzläschtere, denn binis und denn ghör ich drzue! ächt truurig!

Do stimm dir definitiv zue

http://www.distrelec.com/isroot/SupplyStore/ImagesProduct/disdata_distop/thumbnails/699581F.JPG

und

http://www.distrelec.com/isroot/SupplyStore/ImagesProduct/disdata_distop/thumbnails/699958F.JPG

so isch es Leeloo

Schluggschpaecht
21.12.2004, 15:22
mein gott wie isch es doch toll über gugge oder glyggene azläschtere! :rolleyes:

und wenn me an dr fasnacht nit cha tolerant si, wo denn!?! :confused:

aber nei, es isch jo sooooo cool über gugge/glygge abzläschtere, denn binis und denn ghör ich drzue! ächt truurig! :(

Gang doch go brielle! Sit wenn hets im Groosbasel kaini Gugge und im Glaibasel kaini Glygge? Wie bisch Du denn druff? Bi zuefaellig in ere Glaibasler Glygge - so naebebi...

Celtic Basel
21.12.2004, 15:34
Bi au lang iinere Glaibasler Glygge xi, jetz bimene Glaibasler lil shite train und verbring mee Zyt als die meischte andere 'Clique'- Fasnaechtler im Glaibasel waerend der Fasnacht...
I find Gugge ghoere derzue, msi schtoere mi nid gross, im gegedail: find die maischte eigentlig seer amuesant... :D

Leeloo
21.12.2004, 15:39
Gang doch go brielle! Sit wenn hets im Groosbasel kaini Gugge und im Glaibasel kaini Glygge? Wie bisch Du denn druff? Bi zuefaellig in ere Glaibasler Glygge - so naebebi...

ganz ruhig! :p

ich has jetzt wägem "us em wäg goh" in erschter linie nit vo aktive gha... als aktive triffsch zwangsläufig ufenand, scho klar!

aber wenn alli chli toleranter wäre, denn wärs ganze halb so wild. aber es söll sich jede ufrege wo will .... ich bruchs an de drei scheenschte däg im joor def. nit! ;)

Schluggschpaecht
21.12.2004, 15:43
ganz ruhig! :p

ich has jetzt wägem "us em wäg goh" in erschter linie nit vo aktive gha... als aktive triffsch zwangsläufig ufenand, scho klar!

aber wenn alli chli toleranter wäre, denn wärs ganze halb so wild. aber es söll sich jede ufrege wo will .... ich bruchs an de drei scheenschte däg im joor def. nit! ;)

Loss uns doch "ziggle" - isch doch nid mee :D

Leeloo
21.12.2004, 16:12
Loss uns doch "ziggle" - isch doch nid mee :D

;) hauptsach umestresse, gäll? :D

chef-teleboy
21.12.2004, 16:19
und verdammt nochmal, ich lass es mir doch als lil' shit train-mitglied nicht nehmen, über die guggen zu läschtern, wo kämen wir denn da hin ... :confused: :o
und umgekehrt darf es durchaus auch so sein ! ;)

Scott
23.12.2004, 17:40
No 52 Daag, 10 Stunde und 17 Minute

fcb_1973
25.12.2004, 11:24
DO BIN ICH DEHEI (http://WWW.RHYGWAEGGI.CH)

B 327
25.12.2004, 11:54
aber gibs jetzt glich au zue, es het scho es baar guggene zbasel wo guet sind und glatti sieche, wo ich nid wott misse an dr fasnacht...und das sag ich jetzt nid numme wäge dir herr fuege-fäger wo au do inne ummeschwirrt ;)

trotzdäm dangscheen... :cool:

Hofnaar
25.12.2004, 17:12
es gooht no genau 50 Dägg 10 Stund und 53 minute!

Ich freu mi!!!

Obwohl...für mi goohts jo nüm sooo lang bis d'Fasnacht wider afoht ;)

Scott
30.12.2004, 17:58
No 45 Dääg und 10 Stunde!
:p

Maldini_3
31.12.2004, 01:36
Obwohl...für mi goohts jo nüm sooo lang bis d'Fasnacht wider afoht ;)

Wiso? gohsch no and Burefasnacht?

Tüllhuffe
31.12.2004, 02:09
Wiso? gohsch no and Burefasnacht?

Wenn me will ka me DAS (http://www.haebse-theater.ch/html/spielplan/mimoesli.html) halt au zer Fasnacht zelle. (So my Vermuetig).

Maldini_3
31.12.2004, 02:16
Aber ich will das nid zur fasnacht zelle

sylt
31.12.2004, 09:13
Wenn me will ka me DAS (http://www.haebse-theater.ch/html/spielplan/mimoesli.html) halt au zer Fasnacht zelle. (So my Vermuetig).

6. Januar - 12. Februar.....

60.-......

:o

@Maldini_3: Di Avatar isch eifach spitze! :D

@fcb_1973: mir gshen ys spötischtens am 13.2., gäll! ;)

Scott
01.01.2005, 18:19
No 43 Dääg, 9 Stund und 39 Minute :eek:

art-of-football
01.01.2005, 18:31
No 43 Dääg, 9 Stund und 39 Minute :eek:

"bim, bim, bim, bim" UEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE "Morgestraich vorwärts Marsch" oder so ähnlich ahh gänsehut, freu misch riiisiiisch... :D

Scott
01.01.2005, 19:34
"bim, bim, bim, bim" UEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE "Morgestraich vorwärts Marsch" oder so ähnlich ahh gänsehut, freu misch riiisiiisch... :D

jäjä, es kribbelet langsam aber sicher...hehe

Goofy
01.01.2005, 20:33
Näggschte Samschtig isch Blaggedeussgob, wird denn wieder minere Kollegin hälfe die unter d Lüt, bzw. ans Reverse z bringe...

art-of-football
01.01.2005, 20:37
jäjä, es kribbelet langsam aber sicher...hehe

Aber zerscht no Marschiebige :D

Sisch dr Hammer:

Wo-n-y in Rieche gwohnt ha, sin d'Iebige immer in dr Grien 80 gsi und jetzt won-y in Basel wohn (nöcher an dr Grien 80) do gömer in d'Lange Erle.... :mad: :D

Naja, trotzdäm: isch freu misch riiiisiiiisch... ;)

Goldfisch
01.01.2005, 21:07
@ alli Fasnächtler

Was hän dir scho an Bummelsunntig gmacht wo euch bsunders gfalle het oder bsunders luschtig gsi isch? ;)

art-of-football
01.01.2005, 21:12
@ alli Fasnächtler

Was hän dir scho an Bummelsunntig gmacht wo euch bsunders gfalle het oder bsunders luschtig gsi isch? ;)

Hmmm, vieles, dr Bummel isch eifach immer glatt:

- "Im Zug wird nit drummlet" :D
Und in Aarau isch das glaubs gsi, do het eifach eini us em Fänster brüllt: "Scheisse Fasnacht, sind emol ruhig do unde"

Denn simer vorne dra gstande (vor d'Hüte) und hän drei Määrschli drummlet... :D (hätsch das lange gsicht sötte seh, unbezahlbar)

und halt no viili anderi erläbniss... ;)

Hofnaar
02.01.2005, 00:04

Rächt vermuetet ;) Es isch war nit richtig Fasnacht aber doch scho so bizz e Vorgschmagg druf...uf jedefall für mi!

Goofy
02.01.2005, 00:27
Rächt vermuetet ;) Es isch war nit richtig Fasnacht aber doch scho so bizz e Vorgschmagg druf...uf jedefall für mi!

Für mi isches dr Häbse halt je länger je meh nid/nüm mi Gschmagg und är hett halt d Rahmestiggli sehr uff sii Art Humor zuegschnitte... Gägs Musikalisch sag ich nüd, dass isch zum teil wirgglig hohi Kunscht...

Hofnaar
02.01.2005, 17:30
Für mi isches dr Häbse halt je länger je meh nid/nüm mi Gschmagg und är hett halt d Rahmestiggli sehr uff sii Art Humor zuegschnitte... Gägs Musikalisch sag ich nüd, dass isch zum teil wirgglig hohi Kunscht...

Danggschön :) d'Rahmestiggli sin halt amme scho sehr speziell... aber mit däm han ich jo nüt z'due ;)

Usserdäm entstoht für mi d'Fasnachtstimmig eh meh hinter de Kusliise wie uf dr Bühni (die wos kenne wüsse vo was isch reed :D )

art-of-football
02.01.2005, 18:39
42 Dääg und e paar zerguätschti Stunde... :D

PeppermintPatty
02.01.2005, 20:03
Danggschön :)
My Kritik wird hart und unerbittlich wärde :D

Zeekadeethee
02.01.2005, 20:05

..............................

Hofnaar
02.01.2005, 23:24
My Kritik wird hart und unerbittlich wärde :D

Mir wärde dir kei Aloos zur kritik gäh :D ;) :D

Und wenn au, me kunnt nit scho an die zweiti Vorstellig, do sin alli no viiiil z'nervös...*ggg*

El Capullo
03.01.2005, 12:40
ych wurd my als aggtive Zueschauer bezaichne (Morgeschtraich, Cortège und Bängg, dr Zyyschdig lossi uss resp. gang an d'Ladäärne-Usschtellig und in d'Käller aber nie ans Guggekonzärt)

Scott
06.01.2005, 15:04
No 38 Dääg, 13 Stund und 3 Minute :eek:

Mayor
06.01.2005, 15:11
No 38 Dääg, 13 Stund und 3 Minute :eek:

Gopferglemmi! Höret uff mit däm Contdown!!! Muess no zweiehalb Märsch usswändig lerne und Ihr mached mi nur nervös...

:D

mordillo
06.01.2005, 15:41
Bi au inere Gugge!

Lieber snööbe und kiffe
als drummle und pfyffe!!!

kopfwee
06.01.2005, 16:09
Bi au inere Gugge!

daas merggt me, dy värsli ryymt sich nämmlig nit .....

Tüllhuffe
06.01.2005, 16:11
daas merggt me, dy värsli ryymt sich nämmlig nit .....

Y ha mers verkniffe. Erstuunligerwyys het är der Unterschiid zwüschen "i" und "y" zwar besser begriffen als der Karliod, aber schyynbar denn doch nit so rächt.
;)

kopfwee
06.01.2005, 16:20
@ tüllhuffe
dr karloid isch dörtduuren e hoffnigsloose fall.... :D

@ hoffnaar
und DAS* isch wirgglig nit fasnacht. s git nämmlig nummen aialli(womitmache)seeligmachendi vorfasiveraastalltig ..... und die het dissjoor s hundertjöörige! HÖSCH! ;)

* s gruust my sogar dr lingg z kopiere *würg*

TAFKAE
06.01.2005, 16:26
bänggler am pausieren... (seit etwa 10 jahren ;) )

CHEF
06.01.2005, 19:59
Ich bi immer wieder vortrab. das isch gmiedlich und me ka d'fasnacht richtig gniese.

chef-teleboy
06.01.2005, 22:27
bänggler am pausieren... (seit etwa 10 jahren ;) )
seit etwa 10 jahren am pausieren ??? => 'borkekääfer' ??? oder 'schnitzel pommes frites bangg' ???
btw: ich lass das schreiholz erklingen in einem 'p'tit train de merde'

Celtic Basel
07.01.2005, 12:34
Als Usslandbasler wo erscht am Suntig vor der fasnacht yyfliegt muess i als Drummelscheff vo unserem lil crap train in de naeggschte wuche no e baar drummelschtunde via webcam leite, das es au so richtig schuttet! :D :D