PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : INTERVIEW MIT ANDRE SITEK! Radio Basel 1

Tschegga
15.12.2004, 15:20
Sali zämme

Hebed euch fescht: Morn morge (Donnschtig) zwüsche 7.30 Uhr und 9.00 Uhr(wohrschinlig am 8.30 Uhr) kunnt uf Radio Basel 1 e Interview mit em "one and only" André Sitek! Es git en also doch no... :p

Är verzellt vo sich und git e Tip ab, was dr FCB gege Feyenoord kah schaffe.

Scheene Gruess
Tschegga

Onkel
15.12.2004, 15:23
oooooooooohhhhhhhhhhhhhhhh waaaaaaaaaaaaasssssssssssss dr Andre Sitek, unglaublich. Geile Spiler ischrs gsi. Vo ihm hani ewigs nüt me ghört

Wohrschins chanis nit emol lose, wil i denn unterwägs bi, schande das :(

Sänz
15.12.2004, 15:26
Voll geil. Ha dänkt dä sig scho lang in ere Alk Entziehigskur :D

Mätzli
15.12.2004, 15:26
Isch dä jetz nid Bar Bsitzer in Holland?

Geile Siech! (Dr Basler Beizer hyyle ihm no mängi Drääne nooh!) ;)

Se7en
15.12.2004, 15:29
sorry.....
aber wie lang muess me scho uf dere wält läbe um dä z kenne?
ich ha leider kei ahnig wär das isch.....
bi jo au no e junge schnufer, und weiss nid, was dr fcb vor 15 johr gmacht het :-)

Sänz
15.12.2004, 15:31
sorry.....
bi jo au no e junge schnufer, und weiss nid, was dr fcb vor 15 johr gmacht het :-)Das war noch zu B Zeiten Chassot-Sitek das Traumduo auf und neben dem Feld.......Prost

Tschegga
15.12.2004, 15:38
André Sitek, eifach unvergässe sini Mätzli und Tricks...sini Goal...immer die geile Lüpfer...sini Interviews...sini Art...si Mittelfinger, wo är no bi Bade gschuttet het...e glaine Herrgott für mi... :o :o

JohnHolmes
15.12.2004, 15:41
Dr Sitek hani au genial gfunde, he dä hani vor glaub ca. 4 oder 5 joor mol imene laade zamsterdam hinter dr theke aatroffe. Do bini mit ihm ins gsprööch es sig dr laade vomene compagniero vo ihm är vertritt ihn nur...

Vom Fussballprofi zum Ladenhüter :D

Falcão
15.12.2004, 15:54
Das war noch zu B Zeiten Chassot-Sitek das Traumduo auf und neben dem Feld.......Prost

unter der absolut genialen Regie von Ado Smajic.

Daneben Captain Jeitziner, Schwerarbeiter Steingruber und Schönling Philippe Hertig.

und hinten: unser heutiger chefscout Ruooodi mit dem Samir Tabakovic ("Dä, wo gegä schaffhuuse im Pen. schiesse....)

Es lebe die Nostalgie! :o

redblueDevil
15.12.2004, 15:57
hanis emol mitem sitek zämme trainiert, wo är bi uns isch im fuessball-lager uff bsuech gsi isch !! Geile siech !!

Goofy
15.12.2004, 15:58

Daneben Captain Jeitziner, Schwerarbeiter Steingruber und Schönling Philippe Hertig.

und hinten: unser heutiger chefscout Ruooodi mit dem Samir Tabakovic ("Dä, wo gegä schaffhuuse im Pen. schiesse....)

Es lebe die Nostalgie! :o

Vergiss aber nid unser aller Örjan ;) und Didi offensiv mit sini offensivkültür ;)

baslerstab
15.12.2004, 15:59
Är verzellt vo sich und git e Tip ab, was dr FCB gege Feyenoord kah schaffe.
i dängg eher, är git de mitgreiste flachländer e paar tips ab, wo sy sich am günschtigschte könne d'lampe usslösche......... :cool:

ich wär drfür, dass me dr se7en duet steinige für die froog :mad: :mad: ;)

Goofy
15.12.2004, 16:02
i dängg eher, är git de mitgreiste flachländer e paar tips ab, wo sy sich am günschtigschte könne d'lampe usslösche......... :cool:

Wenn är die Tips au grad no dr Mannschaft vo Rotterdam gitt hätti nüd drgege, d Fans wüsse scho wie sie ihre Spiegel mit Prozäntigem könne erhöhe ;) :D

LkL
15.12.2004, 16:09
dr einzig Kette raucher wo mol in dr Nati B Torschütze König worde isch
lang lang ist her
:D :D

4153
15.12.2004, 16:10
So geil dr Sitek

Dä het in de 90er emol e Training vo mir gleitet. Und ich vergiss nie me d'Schueh wo är a gha het :) Soviel Löcher in de Schueh han ich no nie gseh. Aber är isch halt immerno e Kultfigur.

LkL
15.12.2004, 16:13
So geil dr Sitek

Dä het in de 90er emol e Training vo mir gleitet. Und ich vergiss nie me d'Schueh wo är a gha het :) Soviel Löcher in de Schueh han ich no nie gseh. Aber är isch halt immerno e Kultfigur.

genau du seisch es eifach

KULT

Sänz
15.12.2004, 16:17

Es lebe die Nostalgie! :oDr Tabakovic genau. Red nit drvo bikum hüt no hüülkrämpf wenn i dra dänk....

tschanky
15.12.2004, 16:17
Andre Sitek Rulez

Auginho Basel
15.12.2004, 17:10
Dr Andre Sitek...ich ha emol mit Schwellheim 2 gege ihn dörfe Spile, am 40.Geburtstag vo unserem damalige Trainer (gäll Pauli),coacht simmer dött vom Hottiger worde und nochhär het dr Sitek mit uns none paar Bierli gnoh,

hütt wär so öppis unvorstellbar. Leider!

Andre Sitek!!!

Querdängger
15.12.2004, 20:44
sorry.....
bi jo au no e junge schnufer, und weiss nid, was dr fcb vor 15 johr gmacht het :-)

Jung si und das zuezgää isch kai Schand. Dr Sitek isch Mittelstümrer gsi,
vor ca 10 Johr, wo dr FCB in dr Nati B gschuttet het. Er het no zimmli viel
Goal gschosse. Isch aber denn gli in dr Versänkig verschwunde. Er isch aber
a glatte Siech gsi. Isch als zämme mit em Thomas Süess (Innenverteidiger)
üff d' Gass gange bis dr letschti Bierhahne in dr Stadt zue gsi isch...

Onkel
15.12.2004, 20:56
jä lang isches här abr wirklich unvergässlich die Zit für mi

Smokey
15.12.2004, 22:03
E Legände!

Muess grad mol loose was er so zverzelle het.

Ich sag nur: das isch d WILLKOMMEN IN DER HÖLLE zyt gsi. Do het no jedes Spiel 10 Minute spöter agfange wäg em ville Rauch am Afang :D

FCB'77
15.12.2004, 22:38
Sogar Checca het ihn guet gfunde....

Schrägster Teamkollege: ... war André Sitek. ein brillianter Sänger!
Der Holländer lebte seine Emotionen voll aus.

QUELLE (http://home.intergga.ch/martin/fcb/spieler/cecca.htm)

:D

Sänz
16.12.2004, 08:43
Jawoll. Isch mr grad kalt dr Rugge durab wo me dr Sitek widr emol ghört het :p

ScoUtd
16.12.2004, 08:48
Wemme do scho vo Alk (und so...) redet dörf me aber d Herre Uccella und Rheinwald au nid vergässe. K...se uff em S.x...-WC rules

zul alpha 3
16.12.2004, 09:27
damals ....

grüter / huber / steingruber / jeitzinger / cecca / tabakovic / smajic / berg / hertig / chassot / sitek / zuffi / walker / lupo .... und und und ....

es schaudert einem über den rücken ... damals, irgendwo auf dem bahndamm im tiefsten nieselregen, kalten temperaturen, und ein paar nasen, die sich sonst noch ins joggeli verloren haben .... hmmmm ... und heute abend spielt der fcb um die quali für den 1/16 final ....

Sänz
16.12.2004, 09:30
Scho no komisch mit allne wo me vo friehner redet erinnere sich alli an Niselrege. Hets dazumal eigentlich immer gschifft oder meine mir das nur?

Lance
16.12.2004, 09:36
wer isch de andre siteck ?????

kenni nid

het de mol für de fcb gspielt ?
muess me de kenne ?

bi ebbe nonig so lang fcb fan

Sänz
16.12.2004, 09:39
wer isch de andre siteck ?????

kenni nid

het de mol für de fcb gspielt ?
muess me de kenne ?

bi ebbe nonig so lang fcb fanMann od mann lies doch aifach dä Thread zerscht :confused:

baslerstab
16.12.2004, 10:14
Scho no komisch mit allne wo me vo friehner redet erinnere sich alli an Niselrege. Hets dazumal eigentlich immer gschifft oder meine mir das nur?
also geg sch'fuuuse im göbb het nit g'niiseled.........

Prahalad
16.12.2004, 10:14
Sitek isch eifach e geile Siech gsi!

Är symbolisiert wie kei Andere die geili aber erfolglosi Nati B Zyt.

The Moose
16.12.2004, 10:19
also geg sch'fuuuse im göbb het nit g'niiseled.........

Die Sinnfluet isch nüm unter Niesel gloffe...

baslerstab
16.12.2004, 10:20
und was passiert, wenn e zigi fiecht wird, wüsse mr jo........ :( :cool:

chef-teleboy
16.12.2004, 10:25
... Hets dazumal eigentlich immer gschifft oder meine mir das nur?
fand nicht das aufstiegsrundenspiel gegen den FCZ (1993 ?) vor über 30'000 leuten bei strahlendem sonnenschein statt ? ;)

Sänz
16.12.2004, 10:31
fand nicht das aufstiegsrundenspiel gegen den FCZ (1993 ?) vor über 30'000 leuten bei strahlendem sonnenschein statt ? ;)
Stimmt. Aber in dr Finalrunde 79/80 hets dauernd in schtröme gseicht

The Moose
16.12.2004, 11:07

Ich erlaube mir Dich zu korrigieren. ;)

Das Spiel war im Frühling 1994 vor 42'000 Zuschauern. Aber beim Wetter liegts Du richtig.

Ich kann mich noch ein Spiel gegen YB (?) mit Gratiseintritt in den 80ern erinnern. Ich sass mit meinem Vater auf der Tribüne und während des Spiels gab es einen regelrechten Regenorkan. Otti Rehork bat dann alle Zuschauer auf die Tribüne. War ein lustiges Bild: leere MK, leerer Bahndamm, leere GK, überfüllte Tribüne. :D

Sänz
16.12.2004, 11:17

Das Spiel war im Frühling 1994 vor 42'000 Zuschauern. Aber beim Wetter liegts Du richtig.

Ich kann mich noch ein Spiel gegen YB (?) mit Gratiseintritt in den 80ern erinnern. Ich sass mit meinem Vater auf der Tribüne und während des Spiels gab es einen regelrechten Regenorkan. Otti Rehork bat dann alle Zuschauer auf die Tribüne. War ein lustiges Bild: leere MK, leerer Bahndamm, leere GK, überfüllte Tribüne. :DJo genau kult mag mi au no erinnere. Das si Zyte gsi wo dr Rehorek d Lüt einzeln mit Handschlag het welle begriesse...

Mätzli
16.12.2004, 11:22

Ich kann mich noch ein Spiel gegen YB (?) mit Gratiseintritt in den 80ern erinnern. Ich sass mit meinem Vater auf der Tribüne und während des Spiels gab es einen regelrechten Regenorkan. Otti Rehork bat dann alle Zuschauer auf die Tribüne. War ein lustiges Bild: leere MK, leerer Bahndamm, leere GK, überfüllte Tribüne. :D

Fast leere MK. Mein Kollege und ich sind im Regen stehen geblieben. Der Kaffi fertig Becher füllte sich innert Minuten mit Regen. Unglaublicher Platzregen! Auch ich alter Sack hatte mal eine "krasse hardcore" Phase. ;)

Es war tatsächlich gegen YB.

Hoellenhund
16.12.2004, 11:25

das isch doch im Cöp gsi wo dr Tabakovic dr Penalty verschosse het...nid?

Mätzli
16.12.2004, 11:27
das isch doch im Cöp gsi wo dr Tabakovic dr Penalty verschosse het...nid?

Cuphalbfinal 1994 Basel - Schaffhausen

Vor dem Spiel wurden schon Busfahrten für den Final angeboten. Eine der grössten Enttäuschungen meines Lebens.

Mr.Nice
16.12.2004, 13:33
Uccella

u - u - ccella!

:cool: :cool: :cool:

DanTheMan
16.12.2004, 13:40
Toll was dir alles wüsset :rolleyes: aber cha irgendeine vo euch au verzelle was är im radio uusegloo hett. Isch jo eigentlich au Thread-Thema oder? :o

panda
16.12.2004, 13:45
Toll was dir alles wüsset :rolleyes: aber cha irgendeine vo euch au verzelle was är im radio uusegloo hett. Isch jo eigentlich au Thread-Thema oder? :o

vor luter schwärme häns alli verpasst :D

DanTheMan
16.12.2004, 13:56

Hallo? Nit alli uffs mol... Jä, hett keine das Interview gloost?

Tz, aber in Erinnerige schwelge in Extremo, das chönne si wieder... ;)

el presidente
16.12.2004, 13:57
Oder dr Sitek hets nid zem Radio gschafft und liggt scho bsoffe im Pickwick!

Wie domols im Movie, wo är sich in dr Bar im Fläschewägeli het lo umme fahre, voll besöffen natürlig! :D

baslerstab
16.12.2004, 14:03
Hallo? Nit alli uffs mol... Jä, hett keine das Interview gloost?

Tz, aber in Erinnerige schwelge in Extremo, das chönne si wieder... ;)
also hütt morge het scho e kääskopf im basilisk glallt (und gsunge), aber dasch nit dr ooondreeeeee gsi

Sänz
16.12.2004, 14:04
Er het eigentlig nit viel gseit usser dass Basel immer no e e Teil isch vo ihm.
Dass er das unglaublig toll findet, dass dr FCB in dr CL gschuttet het etc. und dass er leider kei Kontakt me het zu FCB Spieler.
Er wurd gärn widr emol nach Basel cho und tippt 2:1 hüt zobe

el presidente
16.12.2004, 14:06
Er het eigentlig nit viel gseit usser dass Basel immer no e e Teil isch vo ihm.
Dass er das unglaublig toll findet, dass dr FCB in dr CL gschuttet het etc. und dass er leider kei Kontakt me het zu FCB Spieler.
Er wurd gärn widr emol nach Basel cho und tippt 2:1 hüt zobe
Kai Wunder, sin jo alli vo GC :D

Sänz
16.12.2004, 14:07
Kai Wunder, sin jo alli vo GC :DEr het vor allem die ehemalige gmeint

DanTheMan
16.12.2004, 14:08
@Sänz

DANKE!!!

Tschegga
16.12.2004, 15:54
Und das är e geile Siech sig... :D Dä Sitek isch dr Hammer... me mungglet jo, dass me s'Inti villicht bald online kah loose, wär weiss... :p :D

Gruess
Tschegga

Callmund
21.12.2004, 08:07
Und das är e geile Siech sig... :D Dä Sitek isch dr Hammer... me mungglet jo, dass me s'Inti villicht bald online kah loose, wär weiss... :p :D

Gruess
Tschegga

do isch s' Interview: http://stream01.basel1.ch/basel1/sitek_NET.wma :)

Falcão
21.12.2004, 09:55

darf auch ich dich korrigieren:
Ich war damals mit meinem kleinen bruder einer der nutzniesser, die auf die haupttribüne durften. Sintflutartiger wolkenbruch.
Es war das spiel Basel-VeveySports 4:2 irgendwann im Jahre 1985

Falcão
21.12.2004, 09:57
Cuphalbfinal 1994 Basel - Schaffhausen

Vor dem Spiel wurden schon Busfahrten für den Final angeboten. Eine der grössten Enttäuschungen meines Lebens.

wohl eher deines Passiv-Fussball-Lebens, oder ?

DeWe
21.12.2004, 21:02

sie war nicht geil. scheisse war sie. scheiss fussball, scheiss stadien, scheiss resultate. das einzig tolle während der b zeit waren die preise und die aufstiegsfeier (ok, und die gesponserten heimspiele der migros.)

chef-teleboy
21.12.2004, 21:06
sie war nicht geil. scheisse war sie. scheiss fussball, scheiss stadien, scheiss resultate. das einzig tolle während der b zeit waren die preise und die aufstiegsfeier (ok, und die gesponserten heimspiele der migros.)
dieser meinung kann ich mich ohne bedenken anschliessen !

Alkboy
21.12.2004, 22:06
dieser meinung kann ich mich ohne bedenken anschliessen !

Dieser Meinung kann ich mich überhaupt nicht anschliessen :p .
Bin heute noch sehr froh dass ich diese Zeit erleben durfte!
War für mich die tollste FCB-Zeit. Man hatte noch Träume!
Kann natürlich auch mit meinem Alter zu tun haben.
Fand damals die Stimmung im Stadion (mehr Emotionen) irgendwie geiler!

gruusigeSiech
21.12.2004, 22:48
Remember Gerd Strack?

War das nicht der, der 15 Minuten vor Ende der regulären Spielzeit im Cup gegen Servette 3 Tore zum 3:3 schoss?

Idealist
21.12.2004, 23:08
Da hast du recht, Alter.
War tatsächlich eine geile, unvergessene Zeit, nur war mir das damals gar nicht bewusst.....
Dank diesen damaligen Emotionen habe ich heute eine (fast) Glatze!!

Idealist
21.12.2004, 23:21
Remember Gerd Strack?

War das nicht der, der 15 Minuten vor Ende der regulären Spielzeit im Cup gegen Servette 3 Tore zum 3:3 schoss?

Ja, er wurde in der 2. Halbzeit, beim Stand von 0:3 eingewechselt und schoss innerhalb von 25 Minuten drei Kopfballtore zum 3:3 (das Letzte in der 90.). Das Volk tobte, nein, flippte regelrecht aus! Verloren dann noch 3:4, nachdem SR Röthlisberger (er kam später in die Schlagzeilen, weil er über Jahre Bestechungsgelder angenommen haben soll), einen völlig ungerechtfertigten Penalty für Servette gab (glaube A.Geiger versenkte ihn).

Alkboy
21.12.2004, 23:27
Da hast du recht, Alter.
War tatsächlich eine geile, unvergessene Zeit, nur war mir das damals gar nicht bewusst.....
Dank diesen damaligen Emotionen habe ich heute eine (fast) Glatze!!

Komisch...
Das Problem mit den Haaren kenn ich irgendwie :D

Idealist
21.12.2004, 23:32
Und das zu Zehnt...

Wow, das habe ich ehrlich gesagt nicht präsent. Naja, ab einem gewissen Alter sind einem gewisse "Aussetzer" verziehen...

gruusigeSiech
22.12.2004, 00:56
Ja, er wurde in der 2. Halbzeit, beim Stand von 0:3 eingewechselt und schoss innerhalb von 25 Minuten drei Kopfballtore zum 3:3 (das Letzte in der 90.). Das Volk tobte, nein, flippte regelrecht aus! Verloren dann noch 3:4, nachdem SR Röthlisberger (er kam später in die Schlagzeilen, weil er über Jahre Bestechungsgelder angenommen haben soll), einen völlig ungerechtfertigten Penalty für Servette gab (glaube A.Geiger versenkte ihn).

Mann, waren das geile Zeiten *schwelg*.

Gibt es irgendeine Site, wo die FCB-Helden und -Kultspieler aufgelistet und vorgestellt werden?

Anti-Zi!rü
22.12.2004, 03:48
het irgend öper es foti vom andre sitek???

mimösli
22.12.2004, 18:57

Dinere Meinig cha ich mi au zu 100% ahschliesse !!

PS. Der Mac Ta...r het aber meh gsoffe als der Sitek zu sinere Zyt ;) ;)

rory
02.11.2011, 00:30
Zitat von Idealist

Bei diesem 3:3 habe ich noch zu meiner Freundin gesagt: "so toll kann Fussball sein."
Nachher habe ich geschwiegen. :o

Hajdin
02.11.2011, 00:39
Bei diesem 3:3 habe ich noch zu meiner Freundin gesagt: "so toll kann Fussball sein."

und für diese Meldung hast du diesen alten Thread wieder aufgesucht? :D

Nobby Stiles
02.11.2011, 08:30

Ich habe vorher die ganze erfolgreiche und in meinen Augen schönste FCB Zeit unter Benthaus erleben dürfen.

Die darauffolgende Zeit war für jeden FCB Fan ein grosses Leiden.

Ja, ich kann mich noch gut an André Sitek erinnern. Wenn ich mich nicht falsch erinnere war überigens Kettenraucher.

Ja, ich habe auch die NLB Zeit intensiv miterlebt. So geil habe ich diese Zeit nicht gefunden. Gut, die Auswärtsspiele waren viel lockerer. Da gings nach Bull, Glarus, Chateau St. Denis etc. Kein Ärger mit Polizei und Eintrittskontrollen. Alles ging friedlich über die Bühne. Aber im Joggel ein Spiel gegen einen NLB Gegner vor 4000 (viertausend) Zuschauer ansehen zu müssen und dann zu Hause noch 0:1 zu verlieren, ich glaube es war gegen Mallay, war nicht immer lustig. Wir haben uns damals gefragt, ob dieser FCB je wieder in der obersten Liga spielen wird. Was wir jetzt erleben, wäre damals nur ein schönes Märchen gewesen.

rhyschiffer1893
02.11.2011, 09:03
Ich habe vorher die ganze erfolgreiche und in meinen Augen schönste FCB Zeit unter Benthaus erleben dürfen.

Die darauffolgende Zeit war für jeden FCB Fan ein grosses Leiden.

Ja, ich kann mich noch gut an André Sitek erinnern. Wenn ich mich nicht falsch erinnere war überigens Kettenraucher.

Ja, ich habe auch die NLB Zeit intensiv miterlebt. So geil habe ich diese Zeit nicht gefunden. Gut, die Auswärtsspiele waren viel lockerer. Da gings nach Bull, Glarus, Chateau St. Denis etc. Kein Ärger mit Polizei und Eintrittskontrollen. Alles ging friedlich über die Bühne. Aber im Joggel ein Spiel gegen einen NLB Gegner vor 4000 (viertausend) Zuschauer ansehen zu müssen und dann zu Hause noch 0:1 zu verlieren, ich glaube es war gegen Mallay, war nicht immer lustig. Wir haben uns damals gefragt, ob dieser FCB je wieder in der obersten Liga spielen wird. Was wir jetzt erleben, wäre damals nur ein schönes Märchen gewesen.

Me wird bescheide, wenn me vo Afang a nur harts Brot vorgsetzt bechunnt. I ha zu NLB-Zytte agfange ins Joggeli z go. Schön, wär vorhär d Benthaus-Ära erläbt het... Schad für jede, wo d NLB nid erläbt het und jetzt nur no Rosinepicker isch...

Sharky
02.11.2011, 09:10

lol, jetzt het doch sone Spatzi e 7! Johr alte Thread füre kohlt...und das für sone tolle Bietrag, respekt. :rolleyes:

jäjä, dr Sitek...cha mi no sehr guet an die Zyt errinnere. Au an dPartys im 08/15 oder 50/50 wies halt grad gheisse het und spöter no bim Reto und Lionel dehai :cool:

Und jä, er het viel graucht....u.a......;)

ScoUtd
02.11.2011, 09:27
lol, jetzt het doch sone Spatzi e 7! Johr alte Thread füre kohlt...und das für sone tolle Bietrag, respekt. :rolleyes:

jäjä, dr Sitek...cha mi no sehr guet an die Zyt errinnere. Au an dPartys im 08/15 oder 50/50 wies halt grad gheisse het und spöter no bim Reto und Lionel dehai :cool:

Und jä, er het viel graucht....u.a......;)

u-u-cella

noch zu nobby... vA bulle war friedlich...

Nobby Stiles
02.11.2011, 18:05
Schön, wär vorhär d Benthaus-Ära erläbt het... Schad für jede, wo d NLB nid erläbt het und jetzt nur no Rosinepicker isch...

Ja, Benthaus war ein Glücksgriff. Der FCB war damals ein NLA Mittelfeldclub. Der FCB war damals noch kein NLA Grossclub. Grossclubs mit Chancen auf den Meistertitel waren GC - FCZ - YB - Lausanne Sport - FC Servette. Dann kam Benski. Gerade einmal 30 Jahre alt, null Erfahrung als Trainer, dazu noch Spielertrainer. Niemand hat ihn ganz am Anfang ernst genommen. Er war ein wirklich guter Mittelfeldspieler, eine klassische Nr 10. In meinen Augen einer der besten in den letzten 40 FCB Jahren, die ich erleben durfte. Er hat komplett neue Trainingsmethoden eingeführt und das Spielsystem war ebenfalls Revolutionär. Der FCB spielte damals ein 5-2-3 System. Benthaus hat auf 3-4-4. umgestellt. Dazu kam noch, dass der FCB zu Bentskis Zeiten auch ein sehr gut geführter Verein war. Bei Harry Thommen / Felix Musfeld und René Theler war der Verein gut aufgehoben. Dann 1m 1980 kam ein gewisser P.J. Lieblich und da ging es rasant abwärts, vom Millionär zum Bettler in Rekordzeit. Sein Nachfolger Rasi versuchte das in schieflage geratene Schiff wieder auf Kurs zu bringen. Der Banker hatte aber vermutlich zu wenig Zeit und unter Urs Gribi ging es weiter Berg abwärts. Auch er konnte die Fehler von Lieblich nicht wieder korrigieren. Erst als der Architekt Eppting das Ruder übernommen hatte, da kam wieder Leben in den maroden FCB. Er war in meinen Augen der Sanierer und hatte den Sc huldenberg einigermassen abtragen können. Und dann kam der Macher R.C. Jäggi und hat den Grundstein zur heutigen Erfolgsgeschichte des FCB gelegt.

Daraus kann man lernen, dass die Clubleitung des FCB das wichtigste ist.

Solange der Club umsichtig geführt wird, haben wir Erfolg. Und ich glaube, dass wir mit Heusler einen umsichtigen (bald) Präsi und Inhaber haben. Ein Wechsel an der Clubspitze kann eine Fussballmannschaft in kürzester Zeit ins Elend treiben.

Späcki
04.11.2011, 13:39
u-u-cella

noch zu nobby... vA bulle war friedlich...

...und Locarno...da haben die rivalisierenden Fans zusammen Kuchen gebacken...in Fribourg waren's Brez'n... ;)