PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Sex and the City

chef-teleboy
14.12.2004, 22:21
yes, mit dem heutigen tag geht diese dreck-serie endlich zu ende !!!

nogomet
14.12.2004, 22:25
endlich. ich werde morgen zur arbeit wohl ein paket papiertaschentücher mitnehmen. :D :D :D :D

chef-teleboy
14.12.2004, 22:26
die zeit, in der ich am dienstagabend der alleinigen hoheit über meine fernbedienung beraubt wurde, ist vorbei !!!!! YESSSSSSSS !!!!!!!!

Rammstein
14.12.2004, 22:33
die zeit, in der ich am dienstagabend der alleinigen hoheit über meine fernbedienung beraubt wurde, ist vorbei !!!!! YESSSSSSSS !!!!!!!!

Deine Frau (/Freundin/Schwester/Mutter/oder-welch-weib-auch-immer) weiss wohl nicht, dass alle Staffeln auf DVD erhältlich sind :D

PeppermintPatty
14.12.2004, 22:34
endlich. ich werde morgen zur arbeit wohl ein paket papiertaschentücher mitnehmen. :
nogomat is back :eek: :eek: :eek:

chef-teleboy
14.12.2004, 22:34
Deine Frau (/Freundin/Schwester/Mutter/oder-welch-weib-auch-immer) weiss wohl nicht, dass alle Staffeln auf DVD erhältlich sind :D
frau .... und wenn ihr das jemand sagen würde, gott bewahre !!! :p

laola......
14.12.2004, 22:35

ich würd sage ab jetzt muesch du dir jede daag d serie uf DVD aluege ;) und wer weiss.....die einzelne staffle wärde sicher irgendwenn wiederholt...

nogomet
14.12.2004, 22:35
nogomat is back :eek: :eek: :eek:

schreib mal meinen namen richtig, süsse.

chef-teleboy
14.12.2004, 22:37
es hat durchaus seine vorteile, dass das forum anonym ist ... es gäbe vermutlich genügend kameradenverstümmler und solidarische weibsbilder hier drin, die meiner bezaubernden gattin den 'freundschaftlichen' tip von wegen DVD geben würden ! :eek:

chef-teleboy
14.12.2004, 22:38
wen meinst du, das hagebutte-trudi ?!?! :D :D :D

laola......
14.12.2004, 22:38
es hat durchaus seine vorteile, dass das forum anonym ist ... es gäbe vermutlich genügend kameradenverstümmler und solidarische weibsbilder hier drin, die meiner bezaubernden gattin den 'freundschaftlichen' tip von wegen DVD geben würden ! :eek:

es isch hüt sogar in dr 20 minute gstande.....also kei panik, sie wirds scho no erfahre :D

nogomet
14.12.2004, 22:39
wen meinst du, das hagebutte-trudi ?!?! :D :D :D

ich schmeiss mich weg.
:D

chef-teleboy
14.12.2004, 22:42
ich schmeiss mich weg.
ehre, wem ehre gebührt !
copyright by

Wusst ich's doch...kein Zubi-Thread ohne s'Hagebutte-Trudy :D :D !

PeppermintPatty
14.12.2004, 23:02
nö. wofür denn?

btw: auch chef-teleboy scheint legastheniker zu sein...

tja... es gibt auch leute, die meine anwesenheit hier zu schätzen wissen... http://www.smiliedb.de/s/sdb75713.gif

chef-teleboy
14.12.2004, 23:08
tja... es gibt auch leute, die meine anwesenheit hier zu schätzen wissen... http://www.smiliedb.de/s/sdb75713.gif
na klar doch pattermint-peppy, z.b. der 'gevatter rhein' (aka ....) :D

panda
14.12.2004, 23:11

echt? :eek:

PeppermintPatty
14.12.2004, 23:15
na klar doch pattermint-peppy, z.b. der 'gevatter rhein' (aka ....) :D

phhh... hast du eine ahnung (abgesehen davon: welchen sinn hätte des gevatters leben, wenn er mich nicht mehr blöd anficken könnte...)

PeppermintPatty
14.12.2004, 23:16
echt? :eek:

oder etwa nicht, mein süsser kuschelbär? :D

chef-teleboy
14.12.2004, 23:20
phhh... hast du eine ahnung (abgesehen davon: welchen sinn hätte des gevatters leben, wenn er mich nicht mehr blöd anficken könnte...)
der gevatter fickt dich an ???? und wer erledigt den rest ??? :confused:

nogomet
14.12.2004, 23:25

willkommen bei pattys märchenstunde.

:D :D :D

Varela-8
15.12.2004, 07:40
also i bi froh, hanis scho alli sächs staffle uff dvd deheime :) bruuchi mir kaini gedangge mache, wassi wird luege im winder ;)

...aber dass Carrie jetzt doch mitem Big es Happy Änd bichunnt, das überrascht scho... :rolleyes:

Russe
15.12.2004, 09:34
wie?? wie???? wie????????

wie gings denn zu ende??

Varela-8
15.12.2004, 09:35
wie?? wie???? wie????????

wie gings denn zu ende??

Carrie het en Hürot-Atrag bicho vom Mr. Big, ihm isch uffgange, dass är numme si will ha... naja. hätter's au scho friehner chönne wüsse ;)

Naz
15.12.2004, 09:43
Carrie het en Hürot-Atrag bicho vom Mr. Big, ihm isch uffgange, dass är numme si will ha... naja. hätter's au scho friehner chönne wüsse ;)
Häää? ha zwar geschterd no d'Sendig gseh.. aber e Hürotsahtrag? wenn isch denn dä koh? :confused:

Varela-8
15.12.2004, 09:51
Häää? ha zwar geschterd no d'Sendig gseh.. aber e Hürotsahtrag? wenn isch denn dä koh? :confused:

jo, isch jetzt uslegigsach, öb das "Ich will nur Dich" nid en Hürotsatrag isch... :) i würds bim Mr. Big als solche tituliere und klassifiziere :D

mimpfeli
15.12.2004, 09:51

Gar nitt....!

Nur Geflenne und Schmalz.....unpassends Aendi für die geniali Serie! :mad:

Naz
15.12.2004, 09:52
Gar nitt....!

und ich ha immer gmeint das isch das wo d'Fraue gseh wänd :eek: :D

PRO7 söll ljetzt ieber wieder Friends ihfiehre!!!

Varela-8
15.12.2004, 09:53
Gar nitt....!

äbe, findi halt au. Vor allem, wil das mit de Carrie un em Mr. Big scho sit de zweite Staffle immer so es hin-und-her gsi isch... :rolleyes:

Naz
15.12.2004, 09:54
äbe, findi halt au. Vor allem, wil das mit de Carrie un em Mr. Big scho sit de zweite Staffle immer so es hin-und-her gsi isch... :rolleyes:
Jo ebe, s'ändi hett jo so miese koh....

mimpfeli
15.12.2004, 09:57
und ich ha immer gmeint das isch das wo d'Fraue gseh wänd :eek: :D

PRO7 söll ljetzt ieber wieder Friends ihfiehre!!!

Neee.....die Serie isch ebbe genial gsi will's nitt um Geflenne und Schmalz gange isch sondern um 'harti' Fakte ;) , Fründschafte und au Problem wo jedi Frau au hett! Und im Läbe gitt's meischtens kei 'Happy End à la Hollywood'...unnötig gsi.... :mad: !

Aaaah, Friend isch jo wohl au absolut Kult!!! Würd ich au gärn wieder im TV ha!!!

Russe
15.12.2004, 10:00
Und im Läbe gitt's meischtens kei 'Happy End à la Hollywood'...unnötig gsi.... :mad: !

ich hoff für mi und vieli anderi, dass dä hollywood-happyend-scheiss au mol uff normalbürger zuetrifft, wo au immer sone hi und här mit ihrne fraue hän!!

bierkurve_sh
15.12.2004, 10:03
und falls er die serie nid so ganz verstande händ, hilft eu sicher da witer...

http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/3468731221/ref=amb_left-1_158801_1/028-4627760-9967748

http://images-eu.amazon.com/images/P/3468731221.03.LZZZZZZZ.jpg

chef-teleboy
15.12.2004, 10:05
bin ich der einzige, der - obwohl frauen in dieser sendung 'schwanz, 'klitoris' oder 'analverkehr' sagen und hin und wieder ihre möpse auspacken(wohlgemerkt in einer US-amerikansischen serie !!!!) - trotzdem froh ist, dass diesem dienstagabend-ritual endlich ein ende gesetzt wurde ??!!??

jimmsalabim
15.12.2004, 10:08
bin ich der einzige, der - obwohl frauen in dieser sendung 'schwanz, 'klitoris' oder 'analverkehr' sagen und hin und wieder ihre möpse auspacken(wohlgemerkt in einer US-amerikansischen serie !!!!) - trotzdem froh ist, dass diesem dienstagabend-ritual endlich ein ende gesetzt wurde ??!!??

jep, y glaub do bisch ziemlig dr einzigscht ;) :D

Somnium
15.12.2004, 10:10

obwohl es um Sex ging: von diesen vier Hühnern in der Hauptrolle hat mich keines angetörnt...die sind so sexy wie eine Tupperware-Party,

jimmsalabim
15.12.2004, 10:12
oke, dr somnium haltet mit dir d'stange :)

chef-teleboy
15.12.2004, 10:13
obwohl es um Sex ging: von diesen vier Hühnern in der Hauptrolle hat mich keines angetörnt...die sind so sexy wie eine Tupperware-Party,
naja angetörnt wär wirklich nicht der richtige ausdruck, aber diese alte versaute schlampe mit dem brustkrebs, die war ok. big nose-carrie oder wie die heisst, ist zum davon rennen und über den rest legen wir den mantel des schweigens !

Coyote
15.12.2004, 10:18

Also ich hab schon mal zwangsweise so eine Tupperware-Party ertragen müssen, die war jedenfalls attraktiver als diese Möchtegern-Vollweiber!!
Schätze aber mal, mit 4 PlayboyBunnies hätte die Serie wohl nicht funktioniert (na ja, bei mir vielleicht ;) )!

Coyote
15.12.2004, 10:19
naja angetörnt wär wirklich nicht der richtige ausdruck, aber diese alte versaute schlampe mit dem brustkrebs, die war ok.

Ja war sie! Vor etwa 20 Jahren!

Dark Coyote
15.12.2004, 10:20
falsch ich ghör au zu dene wo de froh isch das de scheiss verbi isch :D

und dezue chunt no das die unterdrücke männer wo am zischtig nüm händ chöne fuessball luege will die alt dr TV bsetzt het mit ihrne 5 Kolegine jetzt au wieder an läbensqualität gwunne händ! :D

ps. schmeisset alli euri DVD players us em fenster.... s git e DVD Box ;)

BloodMagic
15.12.2004, 10:25
falsch ich ghör au zu dene wo de froh isch das de scheiss verbi isch :D

und dezue chunt no das die unterdrücke männer wo am zischtig nüm händ chöne fuessball luege will die alt dr TV bsetzt het mit ihrne 5 Kolegine jetzt au wieder an läbensqualität gwunne händ! :D

ps. schmeisset alli euri DVD players us em fenster.... s git e DVD Box ;)

Wärsch mol an e Sex and the City Night im Atlantis denn wüsstisch wie Fraue denke! :)

Dark Coyote
15.12.2004, 10:49
Wärsch mol an e Sex and the City Night im Atlantis denn wüsstisch wie Fraue denke! :)

meinsch? hmmm das hühener gegacker dört isch bestimmt lustig gsi ;)

fraue dänke au? ahhhhhhhhhh :rolleyes:

Hank Hoover
15.12.2004, 10:58
ah ändlich sin die serie fertig !

Seraph
15.12.2004, 11:02

die mit de lange dunkle hoor isch jo wohl zimlig e nätts gseh...

aber alli andere... *kotz*

COCKY
15.12.2004, 11:15
naja angetörnt wär wirklich nicht der richtige ausdruck, aber diese alte versaute schlampe mit dem brustkrebs, die war ok. big nose-carrie oder wie die heisst, ist zum davon rennen und über den rest legen wir den mantel des schweigens !

na gutt, eeehm, auch da kann ich dir nicht ganz beipflichten. das etwas abgedroschene gestöhne, wenn sie mal aufgesessen ist, hat die sendung nicht wirklich belebt. und die meisten verbal-erotischen ergüsse stehen auch im BRAVO.

darum: fernbedienung wieder in die richtigen hände!

chef-teleboy
15.12.2004, 11:27
die mit de lange dunkle hoor isch jo wohl zimlig e nätts gseh...
du meinst dieses scheisslangweilige müpfi, das zeitlebens auf der suche nach dem glorreichen ritter in der weissen rüstung war ?!?

saint john
15.12.2004, 11:53
es Ist Endlich Vorbei!!! :d :d

Naz
15.12.2004, 11:55
es Ist Endlich Vorbei!!! :d :d

hehe defür kunnt an dere Stell nomol sonne kack Serie....

GEGE "sich-im-Spital-abspiel" Serie... das isch jo no mehr zum ......

saint john
15.12.2004, 11:56

Jo aber mi Fraueli wird das wohrschins nid luege... hoff...

Varela-8
15.12.2004, 11:56

naja, usser s'isch Emergency Room :)

Naz
15.12.2004, 11:58
naja, usser s'isch Emergency Room :)
Wuaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh TOD.. genau söttigi Serie meini *würgh* *kotz* ;)

chef-teleboy
15.12.2004, 12:09
halt, halt, sauber differenzieren !
sex and the city => brechdurchfall
ER => YESSSSSSSSS !!!!!

Naz
15.12.2004, 12:14
ER => YESSSSSSSSS !!!!!

Naja isch halt ebe Gschmackssach :cool:

Varela-8
15.12.2004, 12:14
ER => YESSSSSSSSS !!!!!

nainai....beides sin saugueti Serie. nid z'vergässe isch halt au King of Queens, die DVD-Boxe muessi mir au no go hole :)

Naz
15.12.2004, 12:18

Ha grad überlegt wenns so e Serie vu Sex and the City in männlicher Form würd gäh... hehe...

I glaubs es paar Fraueli wäre würklich gschocked wie primitiv zum Teil das hi und här kah goh :D :D ;)

Varela-8
15.12.2004, 12:21

Ha grad überlegt wenns so e Serie vu Sex and the City in männlicher Form würd gäh... hehe...

diä gits, isch en schwuli Serie, chunnt us Ängland und spielt in Manchester. Sie heisst Queer as folk, chasch do drüber nocheläse:

http://www.dvd-insel.com/content/view/111/33/

http://www.dvd-insel.com/images/dvd/queer_as_folk_cover.jpg

Naz
15.12.2004, 12:24
diä gits, isch en schwuli Serie, chunnt us Ängland und spielt in Manchester. Sie heisst Queer as folk, chasch do drüber nocheläse:

http://www.dvd-insel.com/content/view/111/33/

http://www.dvd-insel.com/images/dvd/queer_as_folk_cover.jpg

Meinsch ich lueg e Schwuleserie???! :eek:

nene i mein mit richtige Männer :D wie vu Gott gschaffe
söttigi wo bier suffe, furze und frauewitzli mache ;)

Onkel
15.12.2004, 12:29
Jo ändlich ischs vrbi, shet mi nie intressiert und wenn i emol dri gluegt ha denn nume usversehe

Ächt doof die Serie und si wird mr sicher nit fähle

Wenn wenigstens hübschi Fraue mitgmacht hätte, hättis wäge däm chöne luege

Ein Freund der Familie
15.12.2004, 15:17
PRO Friends 10 staffel als ersatz für SatC ;)

EFDF

XxNOSTRADAMUSxX
15.12.2004, 15:22
du meinst dieses scheisslangweilige müpfi, das zeitlebens auf der suche nach dem glorreichen ritter in der weissen rüstung war ?!?

na und? die kann nix dafür, dass sie mich noch nicht kennengelernt hat. ;)
war aber wirklich ne ganz süsse.

und samantha, das versaute alte luder, ist doch auch ok. solche frauen braucht die welt. die liess sich von ca. 200 männern in alle löcher spritzen und war noch stolz drauf. :D

Onkel
15.12.2004, 15:31
na und? die kann nix dafür, dass sie mich noch nicht kennengelernt hat. ;)
war aber wirklich ne ganz süsse.

und samantha, das versaute alte luder, ist doch auch ok. solche frauen braucht die welt. die liess sich von ca. 200 männern in alle löcher spritzen und war noch stolz drauf. :D

:D jä do hesch wohl rächt, so fraue söts mehr gä

Se7en
15.12.2004, 15:37
yes, mit dem heutigen tag geht diese dreck-serie endlich zu ende !!!

bin ich eigentlich die einzige männliche person, welche gerne SATC geguckt hat? :confused:

JohnHolmes
15.12.2004, 15:39
Kum, jede wos nid zuegit as die serie cool gsi isch dä lüegt!! ;)

XxNOSTRADAMUSxX
15.12.2004, 15:48
bin ich eigentlich die einzige männliche person, welche gerne SATC geguckt hat? :confused:

nein (blablabla, ich muss 10 zeichen eingeben, ansonsten wird der beitrag nicht akzeptiert. :rolleyes: )

Ein Freund der Familie
15.12.2004, 15:48
@Se7en

ich ha SatC voll goil gfunde... viel über fraue glernt in dene paar johr!!

EFDF

chef-teleboy
15.12.2004, 16:31
Kum, jede wos nid zuegit as die serie cool gsi isch dä lüegt!! ;)
BULLSHIT !!!!!!

Varela-8
15.12.2004, 16:36

nö, aber das steht schon auf der ersten seite dieses themas :)

l'antimilan
15.12.2004, 17:24
so...und jetzt wo ich mir ne Fernsehkarte für den PC gekauft habe, damit ich die CL-Spiele sehen kann...hört nun dieser Spuuk auf!!

mhh...

über was streit ich nun mit meiner Lieben??

aber....Sex and the CL war wirklich wieder mal was zum geniessen!!

:p

schneewittch
15.12.2004, 20:13
bäääääääääääää, hüüüüüüüüüüüüüüül, brüüüüüüüüüüüüüüüel!!!
nie meh sex and the city... (usser uf dvd). und nie me e samantha am tsischdig obe wo sich durch dgegend vöglet... snif...

hoebbsi
16.12.2004, 09:13
Meinsch ich lueg e Schwuleserie???! :eek:

nene i mein mit richtige Männer :D wie vu Gott gschaffe
söttigi wo bier suffe, furze und frauewitzli mache ;)

schwuléééééé´...... :D

Häxli
16.12.2004, 13:38
es isch trurig.. eifach nur truurig..... es isch eifach fertig... 4 mal han i ghüült wärend der letschte folg. :eek:

PeppermintPatty
16.12.2004, 14:08
es isch trurig.. eifach nur truurig..... es isch eifach fertig... 4 mal han i ghüült wärend der letschte folg. :eek:

wuasss... die isch jo gar nit lang gnueg sih zum so oft hüüle...!!! ;)

massimon
16.12.2004, 19:19
Hat jemand das Abschluss-Special am Di auf Pro7 gesehen? Ich muss undbedingt wissen, wer am Klavier war, und was das für ein Lied war! :confused: :confused: