PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Iron Maiden CH 05

Somnium
14.12.2004, 13:02
SPIRIT OF MUSIC OPEN AIR 2005
IROM MAIDEN
+ GUESTS

SONNTAG, 12. JUNI 2005
USTER - FUSSBALLSTADION BUCHHOLZ
STADIONÖFFNUNG : 12 H
Einziges Konzert in der Schweiz

TICKETS
CHF 75.- PLUS VV GEBÜHREN

VORVERKAUFSTART
SAMSTAG, 18. DEZEMBER 2004 AB 08.00 H VIA ALLEN VORVERKAUFSTELLEN DES
TICKETCORNERS WWW.TICKETCORNER.COM SOWIE WWW.SPIRITOFMUSIC.CH

Keano
14.12.2004, 23:30
hammer!!!!!

geht jemand ans kreator konzert am 25.2.05 ?

sylt
16.12.2004, 12:53
Yeeaahh!!

Eddie Rips Up Switzerland!!

alhoil
07.06.2005, 13:12
Wieder emol Rhyfrüsche. Goht jo schliesslig au nüm lang.

Git e geile Tag: Shakra-Within Temptation-Dream Theater und Maiden!

:cool:

@sylt: haltsedoch emol!! :mad:

Somnium
07.06.2005, 13:21
(...)

Git e geile Tag: Shakra

(...)

die Pfeifen hätten sie sich sparen können. diese Band ist definitiv eine Schande für die CH-Metzalszene!

Allschwil
07.06.2005, 13:24
Dream Theater sind Ausnahmekönner!

alter sack
07.06.2005, 13:35
Maiden sind für mich eine hallenband, nix mit open air!!!!

der alte sack

alhoil
07.06.2005, 13:37
die Pfeifen hätten sie sich sparen können. diese Band ist definitiv eine Schande für die CH-Metzalszene!

Ich muss gestehen, ich kenne praktisch nichts von dieser Band. Bin mal gespannt, wie rischtisch Du mit Deinem Urteil hast. ;)

Tüllhuffe
07.06.2005, 13:44
wie rischtisch Du mit Deinem Urteil hast. ;)

Das haisst "wieviel rischtisch Du mit Deinem Urteil hast." Drum sott nit numme der Sylt, sondern vor allem der Alhoil lyyslig syy. :p

alhoil
07.06.2005, 14:07
Besserwisser!

Was machsch Du überhaupt imene Thread, wo s um gueti Musik goht?? :p

und im supisylt kasch usrichte, wenn s ihm nit passt, kann är gärn e wettsuffe gege mi mache! Das Gwünn y nämmlig zue mind. 100% :D :D

Rinoceronte
07.06.2005, 14:21
Maiden sind für mich eine hallenband, nix mit open air!!!!

der alte sack

Hesch scho mol d Ufnahme vo Rock in Rio gseh? Maiden isch dinne wie dusse geil...

alter sack
07.06.2005, 14:24
Hesch scho mol d Ufnahme vo Rock in Rio gseh? Maiden isch dinne wie dusse geil...

mag sein, wenn's publikum so wie in Rio eh bei jedem scheiss abgeht wie die sau.... habe Maiden nur drinnen gesehen und werde daran auch nichts ändern...

und noch was: ich sah Maiden als vorgruppe von Kiss in Basel und habe mir damals geschworen, von dieser scheissband keine platte zu kaufen, weil sie so dermassen schlimm waren.... :D

das beste an Rock in Rio ist klar "Fear of the Dark"

der alte sack

Rinoceronte
07.06.2005, 14:28
und noch was: ich sah Maiden als vorgruppe von Kiss in Basel und habe mir damals geschworen, von dieser scheissband keine platte zu kaufen, weil sie so dermassen schlimm waren.... :D

Das macht neidisch...
Kiss-Maiden-Basel.............Was will me meh?

alter sack
07.06.2005, 14:30
Das macht neidisch...

Kiss noch voll maskiert.... aber die waren auch scheisse, bin nur wegen der show gegangen.... :D

der alte sack

Rinoceronte
07.06.2005, 14:33
Kiss noch voll maskiert.... aber die waren auch scheisse, bin nur wegen der show gegangen.... :D

der alte sack

Pfui. Basnause!

Maiden scheisse? Kiss scheisse? Uncool

1980
07.06.2005, 14:38

der alte sack

Damals wurde doch die halbe Halle abgedeckt, weil so wenig Tix verkauft wurden.

Ich plädiere für ein Monsters of Rock in Basel zur Eröffnung des neuen Joggelis im 2007:

- Kiss
- Iron Maiden
- Judas Priest
- Black Sabbath
- AC/DC

Rinoceronte
07.06.2005, 14:41

Ich plädiere für ein Monsters of Rock in Basel zur Eröffnung des neuen Joggelis im 2007:

- Kiss
- Iron Maiden
- Judas Priest
- Black Sabbath
- AC/DC

Und wer ist Headliner?

1980
07.06.2005, 14:53
Und wer ist Headliner?

Gotthard... :p

alter sack
07.06.2005, 15:00
Pfui. Basnause!

Maiden scheisse? Kiss scheisse? Uncool

war aber so.... Maiden hatten gute songs und scheisssound, Kiss hatten guten sound und scheiss songs....

ein Monsters of Rock in Basel wäre nicht zu verachten, bitte einfach ohne Metallica!

der alte sack

alhoil
07.06.2005, 15:01

- Kiss
- Iron Maiden
- Judas Priest
- Black Sabbath
- AC/DC

Meine Stimme hast Du! Wäre allerdings das erste Konzert, dass ich vor dem Headliner verlassen würde. :D

P.S.: der Ticketpreis wird im 2007 wahrscheinlich so bei 300.- liegen, oder?

Rinoceronte
07.06.2005, 15:04
Gotthard... :p

QL :D

Figg 10Zeiche

baslerstab
07.06.2005, 16:22
ein Monsters of Rock in Basel wäre nicht zu verachten, bitte einfach ohne Metallica!
der alte sackimmerno ooreweh????

Bellamy
07.06.2005, 16:30
maiden find ich nit so de hammer sänger het für mi e zhochi stimm easy mini meinig

baslerstab
07.06.2005, 16:33
maiden find ich nit so de hammer sänger het für mi e zhochi stimm easy mini meinig
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
.................................
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

isch gratis

Fanti
07.06.2005, 17:42

...Mooooooooomänt, das isch aber bi sällem Konzärt nit dr Fall gsii. Ych bi numme wääge Maiden gange (Kiss isch mer ze sällere Zyt mit iirem unsääglige Disco-Pop uff e Sagg gange) und bi vor dr Bihni usgflippt wie sunscht (fascht ;) ) e kaine. Kiss ha ych denn vo hinde in dr Halle gluegt und bi doorum sicher dass es kai Vorhang ghaa het.

Die Halletrennig het's aber sunscht immer wieder gää (z.B. bi Boston).

Beizensportler
12.06.2005, 09:40
:) gang jetzt uf ä Zug :cool:

Onkel
12.06.2005, 17:12
Aso i ha Maiden, live am Rock am Ring gseh und shet mi Hammer dunkt
vorallem geili alti Lieder wo si gspilt hän z.b: Remember Tomorrow, Phantom of the Opera, eifach jedi Mängi vo de 2 erschte Albene und dr Sound isch wirklich fett gsi

alhoil
13.06.2005, 15:12

Ich muss gestehen, ich kenne praktisch nichts von dieser Band. Bin mal gespannt, wie rischtisch Du mit Deinem Urteil hast. ;)

Tja. Leider kann ich Dein Urteil nicht beurteilen! Shakra und Within Temptation sind der Biervernichtungsaktion vor dem Bocciadrom (oder so...) zum Opfer gefallen.

Dream Theater war HAMMER!! Mike Portnoy ist einfach ein geiler Drummer!!!

und zu Maiden muss ich nichts sagen. Wer nicht dabei war, hat's halt verpasst!! Ich fand's absolut geil!! :cool:

Platini
13.06.2005, 15:44
Tja. Leider kann ich Dein Urteil nicht beurteilen! Shakra und Within Temptation sind der Biervernichtungsaktion vor dem Bocciadrom (oder so...) zum Opfer gefallen.

Dream Theater war HAMMER!! Mike Portnoy ist einfach ein geiler Drummer!!!

und zu Maiden muss ich nichts sagen. Wer nicht dabei war, hat's halt verpasst!! Ich fand's absolut geil!! :cool:

die blöde within temptation *otze ging mit ihrem herumgehampel/gekreische im brautkleid verdammt auf die nerven. da lob ich mir das festzelt. dream theater und iron maiden... was gibts da noch zu sagen ausser:

diggediggetitten dicke titten... !

alhoil
13.06.2005, 16:10
HEEE! HEEEEEE!!!

Diggediggetitten, dicke Titten.... :D :D

drummerbhoy
14.06.2005, 07:37
Maiden ooni Kiss in Basel! :cool:

alter sack
14.06.2005, 07:43
Maiden ooni Kiss in Basel! :cool:

WORD!

der alte sack

alhoil
14.06.2005, 07:53
Aso i ha Maiden, live am Rock am Ring gseh und shet mi Hammer dunkt
vorallem geili alti Lieder wo si gspilt hän z.b: Remember Tomorrow, Phantom of the Opera, eifach jedi Mängi vo de 2 erschte Albene und dr Sound isch wirklich fett gsi

Sie hän übrigens nur Lieder vo de erschte vier Albene gschpielt (wenn y mi nit schweeeeer tüsch...).

drummerbhoy
14.06.2005, 08:45
Sie hän übrigens nur Lieder vo de erschte vier Albene gschpielt (wenn y mi nit schweeeeer tüsch...).
Nüt vo Powerslave und Somewhere In Time? Was für en Enttüschig! Zum Glügg bin y nid gsi.

Onkel
14.06.2005, 20:19

jo genau so öpis het dr Bruce amel gmurmlet
dämfall au am Ring gsi ?

Dent
14.06.2005, 20:24
het är au in Uster gmurmlt

Plauze
15.06.2005, 12:09
Das si nur Songs vo de erschte 4 Albe spiele, hett me scho im Vorfäld könne uff dr ironmaiden.com-Site könne läse. Und dr Bruce hets am Konzärt au gseit. Shakra hän mir uns gschängt, Within Temptation isch nur öppis fürs Aug gsi (wär loost so Scheiss eigentli). Während Dream Theater sin mir zum Australier in Uster go ässe. Isch würkli sauguet gsi. Hän denn no die letschte 2 Songs vo Dream Theater müesse ghöre, wo mir zrugg gloffe sin. Gott, wie mir dr James LaBrie uff dr Sack goht. Letscht Joor in Frauefäld han I Gott sei Dank dr Schisser und somit e Ussred ka, 3/4 vom Konzärt uffem Klo z'sitze. Do könne die Jungs no so gueti Musiker si, das Genöle vommene Gsang machsch nie wett.

Es isch e geile Juni! Morn flieg I uff London ans Motörhead und am Fryttig sin mir in Birmingham am Mötley Crüe-Konzärt (I weis, I has scho mol postet, ha nur welle e paar niedisch mache:-)). Nägschte Mäntig spiele Slayer im X-tra in ZH. Wenn si's ganze Reign in Blood-Album spiele, denn gang I am Zyschtig grad nomol ins Fri-Son nach Fribourg:-)

In Ballingen spiele am Bang your Head TWISTED SISTER! Und denn kömme no Rose Tattoo ins Z7, WAHNSINN!!!!!!!!!

Und Iron Maiden sin übringens dr Hammer gsi. S'Konzärt vom 9 July in Götteborg (die 57'000 Karte sin innere halbe Stund ussverkauft gsi!!!!) wird vom schwedische Färnseh übertreit. Weis öpper, wie me das ka kriege?

alhoil
15.06.2005, 12:29
jo genau so öpis het dr Bruce amel gmurmlet
dämfall au am Ring gsi ?

No, bi leider nit am Ring gsi. Y ha s vom Uster-Gig kha. ;)

@drummerbhoy: :o :o

Sharky
15.06.2005, 12:48
Es isch e geile Juni! Morn flieg I uff London ans Motörhead und am Fryttig sin mir in Birmingham am Mötley Crüe-Konzärt (I weis, I has scho mol postet, ha nur welle e paar niedisch mache:-)). Nägschte Mäntig spiele Slayer im X-tra in ZH. Wenn si's ganze Reign in Blood-Album spiele, denn gang I am Zyschtig grad nomol ins Fri-Son nach Fribourg:-)

In Ballingen spiele am Bang your Head TWISTED SISTER! Und denn kömme no Rose Tattoo ins Z7, WAHNSINN!!!!!!!!!

do hesch öbbis vor ;) Geili Sach :cool:

alter sack
15.06.2005, 12:53
Es isch e geile Juni! Morn flieg I uff London ans Motörhead...(I weis, I has scho mol postet, ha nur welle e paar niedisch mache:-)).

hallo arschloch.... :mad: :mad: :D

der alte sack

1980
15.06.2005, 12:59
Das si nur Songs vo de erschte 4 Albe spiele, hett me scho im Vorfäld könne uff dr ironmaiden.com-Site könne läse. Und dr Bruce hets am Konzärt au gseit. Shakra hän mir uns gschängt, Within Temptation isch nur öppis fürs Aug gsi (wär loost so Scheiss eigentli). Während Dream Theater sin mir zum Australier in Uster go ässe. Isch würkli sauguet gsi. Hän denn no die letschte 2 Songs vo Dream Theater müesse ghöre, wo mir zrugg gloffe sin. Gott, wie mir dr James LaBrie uff dr Sack goht. Letscht Joor in Frauefäld han I Gott sei Dank dr Schisser und somit e Ussred ka, 3/4 vom Konzärt uffem Klo z'sitze. Do könne die Jungs no so gueti Musiker si, das Genöle vommene Gsang machsch nie wett.

Und Iron Maiden sin übringens dr Hammer gsi. S'Konzärt vom 9 July in Götteborg (die 57'000 Karte sin innere halbe Stund ussverkauft gsi!!!!) wird vom schwedische Färnseh übertreit. Weis öpper, wie me das ka kriege?

Respekt, da würde ich mich am liebsten gleich anschliessen. Ausser bei der Crüe, die waren noch nie wirklich gut, ausser im Weiber flachlegen.

Und übrigens, am 20.08.05 ACCEPT im Z7!

Somnium
17.03.2006, 11:35
5.12.06

IRON MAIDEN & Trivium

Hallenstadion

Tix ab 18.3.!

www.freeandvirgin.ch

AJZ
17.03.2006, 11:40
I've got two tickets to Iron Maiden baby come with me friday, don't say maybe, I'm just a teenage dirtbag baby like you...uuuuuuuuhhh

Gevatter Rhein
17.03.2006, 15:00
Scheiss-Hallenstadion. Kauf nicht beim Zirücher, somit wird der Gig ohne mich laufen.

Ajattara
17.03.2006, 18:14
Stehplatz 60.- und Sitzplatz 70.-!

Billig!!!!

Platini
17.03.2006, 18:54
Stehplatz 60.- und Sitzplatz 70.-!

Billig!!!!

ernsthaft ?? :eek: :rolleyes: :D

Mindl
17.03.2006, 23:20
ernsthaft ?? :eek: :rolleyes: :D

glaubs chum, e konzert im hallestadion mit fast ahständige priese, do cha eppis nid stimme ;)