PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Reload: Rammstein, 05.12.2004, Base

O-Bolle
13.12.2004, 21:27
So, ha nömol de alti Thread wölle füre hole.. besser gseit transferiere...

ich wär au fascht uff züri gange... wäri mir zum verhängnis worde... abrs mami het mir empfohle ich sött dahei blibe und damit isch sie richtig gsi... wobi s wär scho e erfahrig gsi z züri...

hoebbsi
14.12.2004, 08:51
war ein hammergeiles konzert.
allerdings konnte es nicht mehr an dasjenige im hallenstadion vor 1-2 Jahren anknüpfen....
als lindemann in einer art gebärmutter auf die bühne schwebte.

chef-teleboy
14.12.2004, 11:25
wa
.. als lindemann in einer art gebärmutter auf die bühne schwebte.
lindemann erwin, der mit der herrenboutique in wuppertal ????
"Ich heiße Erwin Lindemann, bin Rentner und 66 Jahre. Mit meinem Lottogewinn von 500000 Mark mache ich erst mal eine Reise nach Island, dann fahre ich mit meiner Tochter nach Rom und besuche eine Papstaudienz, und im Herbst eröffne ich dann in Wuppertal eine Herrenboutique."
http://www.swr.de/imperia/md/images/samstagabend/31.jpg

Mela1893
14.12.2004, 12:42
Ich has guet gfunde, go im Februar grad nomol ans Konzärt. ;-)$

Greetz Meli

baslerstab
14.12.2004, 13:10
ich wär au fascht uff züri gange... wäri mir zum verhängnis worde... abrs mami het mir empfohle ich sött dahei blibe und damit isch sie richtig gsi.....also wenn sogar s'mami oliboli informiert gsi isch....... :cool: :cool:

onkelz: 2h30 (55.--?)
rammstein 1h35 (75.--)

hoebbsi
14.12.2004, 13:47
Ich has guet gfunde, go im Februar grad nomol ans Konzärt. ;-)$

Greetz Meli

wo denn wie denn was denn???? :confused: :confused: :confused:

Somnium
14.12.2004, 14:37
wo denn wie denn was denn???? :confused: :confused: :confused:

Messehalle Freiburg, 13.2.05, www.rammstein.de

hoebbsi
14.12.2004, 14:51